Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-02-22 17:13:42 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-03-19 22:53:15
Posty: 46
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600 99r.
Witajcie,
fzs 600 99r, problem jest taki ze wariuje kontrolka rezerwy tzn. jezeli plywak jest w opcji FULL to rezerwa sie nie swieci i zapala sie dopiero gdy wskazowka zjedzie na 1/4 zakresu czyli ok. Natomiast jezeli pozniej znowu ustawie plywak na FULL lampka rezerwy nie gasnie. W praktyce zdarzało się że rezerwa świeciła się już w połowie zakresu lub pomimo dotankowania. Do tej pory sprawdzilem czujnik, na pelnym zbiorniku opornosc prawidlowa 100 ohmow, na pustym opornosc prawidlowa lecz graniczna 9 ohmow. Po podlaczeniu czujnika na sucho i przekreceniu stacyjki, wydaje się, że wskazówka porusza się poprawnie, w miare opadania poziomu paliwa, opada tez proporcjonalnie wskazówka. Czy macie jakiś pomysł co jeszcze można sprawdzić? Może ktoś miał podobny problem?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-22 17:13:42 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2013-02-24 19:32:38 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-03-08 22:51:28
Posty: 16
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
W moim przypadku, nie kontrolka a wskazówka strasznie wariowała. Na innym forum znalazłem podpowiedź by skręcić mocniej śrubki w zegarach(te malutkie trzymające tarcze w środku) no i + WD40 w kostke przy zegarach i pod bakiem. Sprawdz czy ta guma co osłania styki pod bakiem jest dobrze naciągnięta. Może poruszaj też tą żarówką od rezerwy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-26 02:15:30 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-11-22 01:09:12
Posty: 63
Lokalizacja: Jędrzejów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-120-906
Obecne moto: Transalp 650
krydzieski napisał(a):
WD40 w kostke przy zegarach i pod bakiem

Pragnę przypomnieć (lub powiadomić) iż preparat WD-40 nie służy do poprawy połączeń elektrycznych :) pierdyliard razy lepszy do tego celu jest chociażby Elektrosol.
wikipedia napisał(a):
Składnikiem o długotrwałym działaniu jest nielotny, lepki olej, który pozostaje na powierzchni, zapewniając smarowanie i ochronę przed wilgocią


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-26 07:31:11 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
spaw napisał(a):
krydzieski napisał(a):
WD40 w kostke przy zegarach i pod bakiem

Pragnę przypomnieć (lub powiadomić) iż preparat WD-40 nie służy do poprawy połączeń elektrycznych :) pierdyliard razy lepszy do tego celu jest chociażby Elektrosol.
wikipedia napisał(a):
Składnikiem o długotrwałym działaniu jest nielotny, lepki olej, który pozostaje na powierzchni, zapewniając smarowanie i ochronę przed wilgocią


Opis nie dyskwalifikuje WD-40, jako środka ochrony styków.
Ogólnie jeśli chodzi o skład to jest on "obszernie opisany" : składniki ropopochodne? Nie wiem dokładnie bo nie mam tego w domu...
Jeśli zapewnia film olejowy na powierzchni styku, o jako takim przewodnictwie - to jednocześnie chroni przed utlenianiem styku więc aż tyle zła nie robi.
Osobiście używam trochę innej chemii, i taki środek dedykowany do połączeń elektrycznych, również zawiera środki smarujące/konserwujące.

Jednak do wd-40 się nie przekonam, no może żeby śrubkę zapieczoną umordować.... choć i do tego są lepsze penetratory.
Do zastosowań "cywilnych" wystarcza, ale osobiście jakoś nie lubię tego wynalazku, który jest traktowany jako penetrator, smarowidło, cleaner...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-26 19:59:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-03-08 22:51:28
Posty: 16
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
spaw napisał(a):
krydzieski napisał(a):
WD40 w kostke przy zegarach i pod bakiem

Pragnę przypomnieć (lub powiadomić) iż preparat WD-40 nie służy do poprawy połączeń elektrycznych :) pierdyliard razy lepszy do tego celu jest chociażby Elektrosol.
wikipedia napisał(a):
Składnikiem o długotrwałym działaniu jest nielotny, lepki olej, który pozostaje na powierzchni, zapewniając smarowanie i ochronę przed wilgocią


jakie by nie było w moim przypadku pomogło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-28 01:07:36 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-03-19 22:53:15
Posty: 46
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600 99r.
Problemem okazał się termistor, który znajduje się na pręcie, na którym jest również pływak połączony z potencjometrem. Kupiłem za 25 zł (niestety tańszego nie znalazłem) termistor od matiza - tak jak radzili koledzy z forum - wlutowałem no i bajeczka, śmiga jak marzenie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-13 12:03:46 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-10-23 23:11:58
Posty: 303
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600
Swoją drogą jak chce wymienić żarówkę od rezerwy- jak zdjąć ten kabel od licznika? Normalnie na siłe, czy jest jakaś metoda?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org