Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-04-09 20:50:20 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-20 02:09:22
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 661 250 256
Obecne moto: fazer 600
Witam wszystkich w moim fazerku jak ustawie prosto kierownice to koło ucieka w lewo a jak ustawie prosto koło to kiero ucieka w prawo wiec są krzywe lagi ( czy półki nie wiem) powiedzcie mi czy znacie kogos we wrocku lub okolice kto mi to dobrze wyprostuje i jeżeli trzeba to golenie też no i oczywiście jakie jest wasze zdanie na temat prostowania lagów bo k.... nie idzie tak jezdzic strasznie nim miota na koleinach i sprawia wrażenie jak by uciekał przód i go sciąga dzieki za odpowiedzi pozdrawiam:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-09 20:50:20 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-04-09 21:19:33 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
moim zdaniem -nie warto .tu chodzi o bezpieczenstwo.
niestety polskie nowe lagi to jakies 600 - 700pln.
ale najpierw musisz sie upewnic,ze to wlasnie one sa winne.
u mnie niby wszytsko jest proste a raz leci w lewo ,a raz nie :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-09 21:44:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-20 02:09:22
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 661 250 256
Obecne moto: fazer 600
no jest to koszt ale też wyczytałem coś takiego jak niby zle ustawione i niewiem ile w tym prawdy :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-09 22:05:05 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-01 19:45:47
Posty: 124
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Moim zdaniem prostowanie lag nie ma sensu, za duże ryzyko to poważna sprawa. Na początek sprawdź czy masz lagi dobrze ustawione na półkach, jeśli są OK a moto ucieka czyli był dzwon, więc nowe lagi obowiązkowo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-09 23:03:21 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-20 02:09:22
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 661 250 256
Obecne moto: fazer 600
apex
to nawet nie chodzi o to ze moto ucieka tylko normalnie gołym okiem widac kierownica w jedna strone a koło w druga wiec chyba nie ma wątpliwości ze są krzywe tak mi się wydaje prawda :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-09 23:12:09 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-01 19:45:47
Posty: 124
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
niekoniecznie, sprawdź czy są "prosto" skręcone na pułkach, często po lekkiej glebie lagi się tam przekręcają a w rzeczywistości są OK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-09 23:24:23 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-20 02:09:22
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 661 250 256
Obecne moto: fazer 600
apex
ok dzieki za rade jutro sprawdze :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-10 15:24:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-20 02:09:22
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 661 250 256
Obecne moto: fazer 600
apex
miłaeś racje daje sie to wyprostować popuśiłem półki i ustawiłem niby na prosto a powiedz mi jak wiesz jak to ustawic żeby bylo naprawde na prosto bo takie na oko to chyba raczej nie za dobrze co?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-10 17:42:09 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-01 19:45:47
Posty: 124
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Najpierw sprawdź lagi:
1. moto na centralkę (podnośnik) i zdejmij przednie koło
2. Poluzuj śruby na pułkach które trzymają teleskopy
3. Włóż oś w otwór w ladze, dosuń do drugiej lagi ale nie wkładaj w drugą lagę. Oś powinna siedzieć w jednej ladze i prawie dotykać otworu w drugiej.
4. Obracaj rurę tej lagi w której nie ma osi, dół teleskopu ma być nieruchomo.
Jeśli rura teleskopu jest prosta, to oś cały czas będzie celować w otwór w ladze, jak krzywa, to otwór będzie się przesuwać względem osi.
Jeśli jest ok sprawdzamy drugą lagę w ten sam sposób.

Jeśli lagi są OK to sprawdź czy są prosto skręcone na półkach:
1. Poluzuj śruby na pułkach które trzymają teleskopy
2. poruszaj kołem w każdą stronę, możesz też nacisnąć przedni hamulec i delikatnie popchać motocykl w lewo i w prawo. Po tych zabiegach lagi powinny się ułożyć same.
3. sprawdź np. suwmiarką czy lagi są na tej samej wysokości względem np. górnej półki.
4. dokręć śruby na pułkach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-10 18:14:05 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-20 02:09:22
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 661 250 256
Obecne moto: fazer 600
apex
bardzo ci dziękuje za dobre rady właśnie tak zrobiłem okazało sie ze wszystko jest proste i tak jak mówiłeś pewnie ktoś trzepną i sie poprzestawiały ustawiłem przód i wziołem sie tez za tylnie koło efekt jest taki że przy 20/30 km/h puszczam kiero i sie prowadzi bez problemu no i oczywiscie lepiej się składa w zakręty jadąc szybko jeszcze raz dzięki pozdro :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-10 18:17:21 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-01 19:45:47
Posty: 124
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Spoko, cieszę się że udało się.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-18 19:06:03 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-03-28 16:33:03
Posty: 10
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Witam, ja mam taki poblem, mialem lekkie spotkanie z samochodem, jak motocykl lezal wyciekl plyn hamulcowy zalalem odpowietrzylem i teraz nie wiem czy dobrze bo hamulec lekko dalej hamuje. ale to to szczegol. Chodzi o to ze jak zahamuje to w pierwszej fazie hamowania czyje jakby motocykl sciagalo na prawo. Pytanie brzmi czy to legi krzywe sa, czy np 1 tarcza nie hamuje. (po dluzszej jezdzie tarcze sie nie nagrzewaja ale na postoju ciezko go przepchnąć gdzies)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-18 19:29:56 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-03-29 10:29:54
Posty: 13
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600
karol556 napisał(a):
Witam, ja mam taki poblem, mialem lekkie spotkanie z samochodem, jak motocykl lezal wyciekl plyn hamulcowy zalalem odpowietrzylem i teraz nie wiem czy dobrze bo hamulec lekko dalej hamuje. ale to to szczegol. Chodzi o to ze jak zahamuje to w pierwszej fazie hamowania czyje jakby motocykl sciagalo na prawo. Pytanie brzmi czy to legi krzywe sa, czy np 1 tarcza nie hamuje. (po dluzszej jezdzie tarcze sie nie nagrzewaja ale na postoju ciezko go przepchnąć gdzies)


sprawdz tarcze przedewszystkim. Krzywa tarcza moze powodowac miekka klamke i powodowac znoszenie motocykla na bok. Mialem ten sam problem po kolizji z tym wyjatkiem ze musialem nowe lagi i tarcze kupywac...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-18 19:30:11 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-03-29 10:29:54
Posty: 13
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600
karol556 napisał(a):
Witam, ja mam taki poblem, mialem lekkie spotkanie z samochodem, jak motocykl lezal wyciekl plyn hamulcowy zalalem odpowietrzylem i teraz nie wiem czy dobrze bo hamulec lekko dalej hamuje. ale to to szczegol. Chodzi o to ze jak zahamuje to w pierwszej fazie hamowania czyje jakby motocykl sciagalo na prawo. Pytanie brzmi czy to legi krzywe sa, czy np 1 tarcza nie hamuje. (po dluzszej jezdzie tarcze sie nie nagrzewaja ale na postoju ciezko go przepchnąć gdzies)


sprawdz tarcze przedewszystkim. Krzywa tarcza moze powodowac miekka klamke i powodowac znoszenie motocykla na bok. Mialem ten sam problem po kolizji z tym wyjatkiem ze musialem nowe lagi i tarcze kupywac...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-18 19:33:35 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-01 19:45:47
Posty: 124
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
jak hamulec cały czas lekko trzyma to sprawdź tarcze


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org