Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-09-18 21:51:17 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-06-28 12:09:34
Posty: 7
Lokalizacja: Żołynia (Rzeszów)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Thundercat
Witam miałem moim thundercatem mały ślizg jak wiadomo plastiki troszkę się połamały ale to mały problem to da się pospawać :) większy problem dotyczy
kierownicy a mianowicie jest krzywa :/ i nie wiem czy lagi albo półka się skrzywiły a może po prosty coś się skręciło nic takiego nie zauważam . Jadąc jakieś 150 km/h puściłem
kierownice i moto zachowywało się normalnie tak jak przed ślizgiem nic go nie znosiło . Jak sądzicie w czym tkwi problem ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: skrzywione lagi ??
PostNapisane: 2011-09-18 21:51:17 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-09-18 21:55:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
a może po prostu skrzywiła Ci się kierownica ? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-18 21:57:42 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-06-28 12:09:34
Posty: 7
Lokalizacja: Żołynia (Rzeszów)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Thundercat
a może mała podpowiedz jak można to sprawdzić i ewentualnie naprostować ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-18 21:59:38 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Wymień kierę i sprawdź czy podnóżki masz proste, dopiero później zacznij szukać przyczyny w zawieszeniu. :mrgreen:

LAG SIĘ NIE PROSTUJE


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-18 23:53:42 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
W przypadku kierownicy rurowej wystarczy ją zdemontować i położyć na równej powierzchni. Jeżeli środkowa część takiej kierownicy oraz jej końce będą idealnie stykać się z powierzchnią na której została położona to znaczy, że kierownica jest prosta. Jeśli jest to kierownica składająca się z dwóch połówek przykręcanych do półki to aby być w 100% pewnym co do ich stanu również należy je zdemontować i porównać. Na pewno rękojeść połówki kierownicy powinna być pod kątem prostym do mocowania przykręcanego do półki.
Prostowanie kierownicy składającej się z połówek jest dosyć proste ponieważ wystarczy na zgiętą rękojeść nałożyć większej średnicy rurę o wystarczającej długości i delikatnie odgiąć ją. Można przedtem trochę rozgrzać kierownice, gdyż zimny element może ulec pęknięciu. W przypadku kierownicy zbudowanej z jednej rury prostowanie jest nieco trudniejsze i taka kierownica podczas prostowania łatwo może ulec pęknięciu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-19 00:30:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Ja taką prostowałem i potwierdzam - łatwo nie było :) Kiera w imadło, na koniec długa rura i dawaj. Tylko strasznie ciężko jest ustalić czy już jest prosto czy jeszcze nie bo kierownica nie dość, że odginana w bok pod odpowiednim kątem to jeszcze dodatkowo trzeba odgiąć ją "do siebie" lub zależy jak się wygięła ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-19 01:05:50 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
Łatwiej będzie ją prostować na motocyklu, ponieważ o wiele prościej skontrolować wtedy, czy obie strony kierownicy są już w takim samym położeniu zbliżając je do zbiornika paliwa. Poza tym motocykl daje większe oparcie niż imadło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-19 06:52:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
No ja osobiście bałem się, żeby nie wyrwać tych uchwytów trzymających kiere. Jak się potem okazało trzeba było użyć takiej siły, żeby to naprostować, że uchwyty na bank by nie wytrzymały :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-19 20:24:13 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-06-28 12:09:34
Posty: 7
Lokalizacja: Żołynia (Rzeszów)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Thundercat
Tylko powiedzcie mi czy to na pewno będzie kierownica a nie coś innego bo jeśli zacznę prostować kierownice to ona będzie opierać mi się wtedy o bak bo już prawie go dotyka a jak ja naciągnę to na 100% będzie przy skręceniu kierownicy dotykała baku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-19 21:20:09 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
Nie ma pomozoliwszy by kiera dotykała baku chyba ze masz wybite lekko ograniczniki. Sprawdź sobie jeszcze ograniczniki i półki choć wątpię by przy szlifie skrzywiła ci się połka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-19 21:39:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
No, ale przecież podczas szlifa kierownica szorując po asfalcie krzywi się właśnie w stronę baku ?! Więc chyba trzeba będzie ją prostować do przodu. Przynajmniej ja tak miałem, że po szlifie lewą manetkę miałem prawie na kolanie i trzeba było ją wypychać do przodu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-19 21:54:23 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-06-28 12:09:34
Posty: 7
Lokalizacja: Żołynia (Rzeszów)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Thundercat
Dokładnie mam coś zwalone z ogranicznikami bo kierownica dotyka prawie baku i dopiero ogranicznik blokuje dalej skręt kierownicy a powinno dużo wcześniej blokować na ograniczniku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-19 22:05:00 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
rhazz napisał(a):
No, ale przecież podczas szlifa kierownica szorując po asfalcie krzywi się właśnie w stronę baku ?! Więc chyba trzeba będzie ją prostować do przodu. Przynajmniej ja tak miałem, że po szlifie lewą manetkę miałem prawie na kolanie i trzeba było ją wypychać do przodu.


z jego wcześniejszej wypowiedzi wywnioskowałem że kiera mu się skrzywiła na zewnątrz od baku bo jak by była skrzywiona do baku to kto by prostował dalej bo baku ;) też sie zdziwiłem lekko że zgięła się w tamtą stronę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-20 17:00:23 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-06-28 12:09:34
Posty: 7
Lokalizacja: Żołynia (Rzeszów)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Thundercat
Jest jeszcze coś o czym nie wspomniałem ślizg zakończył się na rowie gdzie koło doparło się ko końca rowu i widać że koło jest skrzywione a widać to po tym że błotnik obciera o koło z jednej strony także kierownica raczej jest w porządku tak mi się wydaje wina leży po stronie lag chyba


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-20 17:49:03 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
to zataiłeś niezły kawał informacji, w tym momencie rzeczywiście masz do sprawdzenia lagi polki kiere nie mówiąc już o kole które jak wspomniałeś też jest skrzywione


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org