Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-12-17 22:11:14 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
gmole i crashpady to już dobre połączenie ja mam gmole i one chronią tylko dekle, myślę że crashpad wyżej zamocowany chroniłby i czachę kierę itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Crash Pady - CSP-
PostNapisane: 2011-12-17 22:11:14 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-12-17 23:58:00 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-12-04 22:50:56
Posty: 68
Lokalizacja: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6-S - 2004
Teraz to mam dopiero dylemat :) . Muszę się z tym przespać do wiosny coś wymyślę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-18 18:37:24 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-12-04 17:01:22
Posty: 12
Lokalizacja: Kraków/ Bolechowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 08r
nie piszemu o najważniejszym, prawdopodobnie gmole sa w stanie rowniez uchronic nasze kostki
zdjecie peknietej ramy od crash pada mowi wszystko,,, :sniper:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-19 11:33:14 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-02-12 15:01:04
Posty: 391
Lokalizacja: Piaseczno / Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: DEFI
Obecne moto: FZ6S2
Tak wyglądał mój crash pad po ślizgu na asfalcie. A rama pękła jeszcze w 2 miejscach, bo przed ślizgiem czołowo walnęła w BMW.

Jak widać mało jest śladów ślizgu :D . Sama rama miała tylko jedną rysę ale po uderzeniu była bardziej jajowata :D .

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-19 11:55:23 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-03-10 22:24:07
Posty: 411
Lokalizacja: DKL- dolnoslaskie krolestwo lądek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52 :P
Obecne moto: Fz6 S
w dupie mam te crashe, sciągam je jak tylko do domu wrócę!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-19 23:42:33 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-12-04 22:50:56
Posty: 68
Lokalizacja: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6-S - 2004
Ooo kuźwa , już mi raczej przeszły te crash pady ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-21 00:54:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-04-12 17:17:50
Posty: 182
Lokalizacja: PGN
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 02r
U siebie mam założone gmole własnej "wytwórni". Jak dla mnie estetyka,która nam nowych dekli nie zafunduje jest ok.
Obecnie mam takie coś,jednak kończy swoją "pracę" w tym sezonie
[ img ]

Na nowy sezon w pracy sobie zmodziłem gmole mocowane w trzech punktach (muszę tylko dorobić uchwyty,odpowiednio dobrać długość zakończeń,pospawać i pomalować)
[ img ]

Coś na wzór tych gmoli http://allegro.pl/gmole-yamaha-fazer-10 ... 86443.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-21 03:14:24 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Łuki_79 jesteś w stanie zrobić coś na wzór tych: http://www.sklep-motocyklowy.pl/gmole,givi,do,yamaha,fz6,fz6,fazer,04,06,tn354,p1946.html ?? ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-21 11:45:48 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
Łuki_79
ja bym poszedł krok dalej i zrobił klatkę czyli trzecie mocowanie pod plastikiem airboxa o tak --> http://www.technika-motocyklowa.pl/imag ... -31302.jpg

a tu gotowiec do kupienia http://allegro.pl/gmole-orurowanie-fzs- ... 18073.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-21 12:07:18 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
a to ja powiem o 2 stronie medalu crashpadów, jakies 2 lata temu miałem szlifa na moto kupionym jakies 2 miesiące wczesniej. był piękny ( bez klejonych owiewek i lakierowanych wszystko w super stanie) i po szliefie również tak wyglądał dzieki crashom . musiałem zainwestować w końcówke craszpada i nowy dekiel alternatora czyli wyszło mnie to z 350zł. po moto nie ma śladu. bez crashpadów musiąłbym kupować owiewki lub je łatac i lakierować ( co nie wyglądało by już tak jak teraz, oprócz tego prawdopodobnie były by śłady na ramie i baku. Niestety zdjęc nie moge znaleść :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-21 12:48:35 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-04-12 17:17:50
Posty: 182
Lokalizacja: PGN
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 02r
robert_312 napisał(a):
Łuki_79 jesteś w stanie zrobić coś na wzór tych

Problem to żaden wygiąć na taki wzór.
Jednak bez wymiarów długości ich poszczególnych odcinków,kątów to jest ciężko,bo na "oko" z rysunku to albo wyjdzie za długie,albo za krótkie.Nawet nie mam w okolicy FZ6 aby sobie podjechać i przymierzyć lub odwzorować zarys :?
U siebie wygiąłem z pręta fi5mm zarys gmola na wzór na moto i później z rurki nie było problemu odwzorować/ugiąć
geguś napisał(a):
Łuki_79
ja bym poszedł krok dalej i zrobił klatkę

Aż tak nie chcę orurować motonga.Wg mnie powinno to już uchronić silnik jak i czachę w jakimś stopniu przed skutkami bliskiego spotkania asfaltem (nie daj Bóg :( )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-21 12:57:26 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
Jak ktoś z okolic KRK miałby takie gmole, chętnie zmierzę i zrobię na wzór.
Ewentualnie jak ktoś jest w stanie podać wymiary dokładne i kąty, to na pewno pomoże :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-21 17:56:11 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-12-08 14:44:28
Posty: 14
Lokalizacja: Ochota
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: nejked S2
w poprzednim moto spełniły swoje zadanie ,przy nie dużej prędkości ,więc niedługo montuję zamówione pady,
sporo w tym musi być szczęścia w nieszczęściu żeby zamiast na głowę polecieć na d...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-21 21:58:52 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-02-12 15:01:04
Posty: 391
Lokalizacja: Piaseczno / Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: DEFI
Obecne moto: FZ6S2
Ja też jestem zwolennikiem pad-ów. Zdjęcie, które pokazałem miało raczej za zadanie pokazać że pady spełniają swoją funkcję, bo po szlifie nie było prawie żadnych śladów. Szkoda tylko, że moto miało chwilę wcześniej niezłego dzwona i dla tego są takie zniszczenia (pęknięta rama). :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-22 20:58:14 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-12-04 22:50:56
Posty: 68
Lokalizacja: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6-S - 2004
To zdecydowanie źle odebrałem przekaz , kierowałem się tym że crash pady robią większe szkody niż na odwrót , tylko tak jak zdrowo walnie motocykl to nic nie pomoże .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org