Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-01-01 22:40:21 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
cathykgb
a powiedz co zadecydowało o kupnie akurat "trójek" ? a nie np "dwójek" ? które nie są aż tak w tyle za nowym modelem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Opony do FAZERA
PostNapisane: 2012-01-01 22:40:21 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-01-02 17:13:15 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2010-05-15 18:49:23
Posty: 123
Lokalizacja: Lubliniec
Płeć: Kobieta
Obecne moto: FZS600
zadecydowała ostatecznie mała różnica w cenie między PR2 a PR3 - ok. 100PLN
a skoro tak zachwalają na mokrym to czemu nie wypróbować osobiście :mrgreen: chociaż nie będę mieć porównania odnośnie PR2 bo aktualnie mam na wykończeniu komplet Pilot Sportów (imho fajne gumy, ale strasznie szybko zużywające się - jednak wiadomo lepsza przyczepność nie idzie w parze z długodystansową jazdą)
co do stylu jazdy - bo też ma to wpływ na zużycie bieżnika - jeżdżę raczej turystycznie, winkli na kolanie zbierać nie umiem, na gumie też nie umiem latać, i mam to szczęście że dość często łapie mnie deszczyk w drodze powrotnej - stąd też wybór PR3; typowo sportowych gum (np. Q2) również nie wykorzystam czego objawem jest właśnie mój "kwadratowiejący" tył. Wahałam się również nad ContiRoadAttack 2 - przeważyły jednak opinie na forach odnośnie średniej ilości przejechanych km. BTW. opony są w rozmiarach fabrycznych co również zawęziło pole manewru, bo np. Roadsmart 2 już nie robią w rozm. 110/70.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-02 17:31:21 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
cathykgb

dzięki za info, ja mam PR2 już ze 20kkm na tyle (przód jakoś 11kkm i cholera szybciej się zużywa) i nie mogę skończyć, sam właśnie nie wiem czy potem będzie model 3 czy dalej 2. ciekaw jestem jak Ci się będą zachowywać w typowo suche dni przy tej ilości lamelek które ma PR3. i w ogóle co i jak bo suche opinie na papierze w gazetach to dupa :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-02 19:13:45 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
geguś
Ja też mam PR2 na tyle. Tą oponę pamięta dwóch poprzednich właścicieli, czyli ma więcej jak 20k km, a zostało mi z 4,5mm do wskaźnika. Podejrzewam, że przyszły sezon jeszcze na niej oblatam.

Natomiast z przodu ktoś założył Shinko- widocznie jak u Ciebie, szybciej się przód skończył. Powiem jedno na temat tej gumy: na przetop do majtek, a nie na oponę. Na suchym ok. Trochę wody i jazda figurowa się zaczyna... dramat...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-02 21:04:40 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
Brodzins

bo nie zakłada się dwóch różnych opon, pisałem o tym w innym dziale że właśnie na suchym jest spoko ale tylko jakaś mokra nawierzchnia i zaczyna się jazda .

na oponach się nie oszczędza (widocznie Twoj poprzednik tak robił)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-02 21:08:07 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-03-26 20:20:53
Posty: 483
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
a ma ktoś takie?
http://www.motocykl-online.pl/artykuly/ ... i_Angel_ST
zawsze jeździłem na PR2 (Yamaha FZS 600 i FZ1s), i nie było się do czego przyczepić (zaj.....e opony).
W Kawie na oryginałach mam Bridgestone'y i są raczej do du.y :)
Zastanawiam się więc nad 3 opcjami:
1. Pirelli_Angel_ST
2. PR3
3. PR2
i co tu wybrać... sprawdzone PR2? czy ryzyk fizyk na pierwsze dwie pozycje?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-02 21:09:07 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2010-05-15 18:49:23
Posty: 123
Lokalizacja: Lubliniec
Płeć: Kobieta
Obecne moto: FZS600
postaram się (w miarę moich możliwości) zdawać relację ze "zużycia" PR3 po każdym przejechanym 1tyś km :mrgreen:
tak sobie myślę że jak wytrzymają ze mną 2 sezony (zakładam przebieg ok 20tyś. km) to będą one warte tych wydanych pieniędzy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-02 23:58:54 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
geguś

a nie wpadłes na to że shinko są do dupy i jak by z tyłu też miał shinko miałby ten sam problem tylko że podwójny bo i tył by nie trzymał?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-03 00:55:17 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-24 13:26:40
Posty: 672
Lokalizacja: Tarczyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794 749 233
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
słuchajcie a ma ktoś doświadczenie z Dunlopami Sportmax d209 ??? ciekawi mnie ile można jazdą turystyczną na nich przejechać.... Ja osobiście jeżeli widzę że opona robi się kwadratowa na środku to od razu jadę na winkle i docieram kolankiem boki i jest dłuzej użyteczna polecam taki sposób wykorzystywania opon.

wiesz co to edycja postów?? nie dubluj.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-03 12:14:07 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
bartek-keks

miałem kiedyś dunlopa d 208 na przodzie i i zniknoł w 7tys. teraz mam qualifiera (chyba właśnie d209) też na przodzie i po 6 tys ma jeszcze dużo bieznika(mysle ze na następne 6 tys)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-03 17:21:53 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
Maciek
znam opinie ludzi co latają sćigami na shinko i je chwalą :lol: :lol:

niekoniecznie opona musi być do dupy. skoro ludzie na np gs500 latają na takich tanich gumach i są dobre, może być nie wystarczająca dla danej marki mocy itp.

porównaj sobie np barum, sava, (budżetówka), kleber, fulda (średniawka) z michelinem, pirelli (premium) w autach.
np do clio megane i vel satis założysz inne opony

ale nigdy nie zaleca się montowania innych/różnych gum czy to w aucie czy motocyklu ! (co nie znaczy że nie można i nikt tak nie robi, każdy ma swoje życie i wolną wolę)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-03 21:29:12 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-12-04 22:50:56
Posty: 68
Lokalizacja: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6-S - 2004
Ja po przeczytaniu masy tematów nie tylko w necie na temat opon moje spostrzeżenie jest jedno wiele osób oraz speców raczej nie na darmo wspomina aby opon nie mieszać przód jak i tył zakładać ten sam model firmę , z resztą kilka postów wstecz rozmawialiśmy o tym temacie gdyż sam nie byłem tego świadom . Meritum przypuszczam że na mieszanych oponach lepszej klasy będziemy mieć gorszą przyczepność niż na niższej klasie oponach o jednakowym komplecie .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-04 02:36:57 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-12-30 02:58:20
Posty: 4
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
rekin175 napisał(a):
Meritum przypuszczam że na mieszanych oponach lepszej klasy będziemy mieć gorszą przyczepność niż na niższej klasie oponach o jednakowym komplecie .

Myślę że nie do końca tak jest bo np. na przodzie Dunlop Roadsmart a na tyle Michelin PR będą lepsze i pewniejsze niż komplet jednakowych Shinko.
Raczej jest tak, że mieszane komplety są tak słabe jak najgorszy z ich komponentów w danych warunkach jazdy. Czyli jak mamy jedną oponę sportową, a drugą turystyczną to przy torowej jeździe zawiedzie nas turystyczna i się wyglebimy, a podczas jazdy po mieście nieodpowiednio rozgrzana torówka będzie sprawiała kłopoty.

BTW dalej podtrzymuję jednak stwierdzenie sprzed kilku postów, że najważniejsze, żeby guma nie miała 10 lat bo w takim przypadku ciężko mówić o jakichkolwiek porównaniach (nawet do Shinko :D )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-05 13:24:47 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-08 18:44:20
Posty: 35
Lokalizacja: Warlubie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Pacjent: FZS 600 z 1999r.

Rozpoznanie : opony do natychmiastowej wymiany.

Propozycje przod i tył ta samam marka i model (oczywiscie w gre wchodza tylko nowki tego lub zeszlo roczne):
1) Michelin Pilot Road 3
2) Michelin Pilot Road 2
3) Dunlop Roadsmart
4) Dunlop Qualifer
5) Pirelli Diablo ( tych chyba nie ma w szerokosci 110 na przod)

Przeznaczenie: generalnie turystyczne ale musi zniesc liczne przypadki odpałow. :sniper:

Co poleca szanowne grono? Najlepiej z wlasnych doswiadczen, bez dywagacji o wieku opony bo jak napisalem licza sie tylko nowki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-05 16:23:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Przeczytaj ten temat od początku i już będziesz wiedział co wybrać...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org