Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-01-05 21:18:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-12-04 22:50:56
Posty: 68
Lokalizacja: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6-S - 2004
mtik napisał(a):
rekin175 napisał(a):
Meritum przypuszczam że na mieszanych oponach lepszej klasy będziemy mieć gorszą przyczepność niż na niższej klasie oponach o jednakowym komplecie .

Myślę że nie do końca tak jest bo np. na przodzie Dunlop Roadsmart a na tyle Michelin PR będą lepsze i pewniejsze niż komplet jednakowych Shinko.
Raczej jest tak, że mieszane komplety są tak słabe jak najgorszy z ich komponentów w danych warunkach jazdy. Czyli jak mamy jedną oponę sportową, a drugą turystyczną to przy torowej jeździe zawiedzie nas turystyczna i się wyglebimy, a podczas jazdy po mieście nieodpowiednio rozgrzana torówka będzie sprawiała kłopoty.

BTW dalej podtrzymuję jednak stwierdzenie sprzed kilku postów, że najważniejsze, żeby guma nie miała 10 lat bo w takim przypadku ciężko mówić o jakichkolwiek porównaniach (nawet do Shinko :D )


Jeżeli masz doświadczenie z takim mieszanym kompletem jak wspominasz pewnie masz rację że będą lepsze od kompletu Shinko , tylko kiedy dopadnie nas mokra nawierzchnia jednakowy komplet zachowa się bardziej przewidywalnie .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Opony do FAZERA
PostNapisane: 2012-01-05 21:18:24 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-01-05 21:46:52 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
W moim moto niestety właściciel założył na tył Shinko, po tym sezonie widzę że przód będę miał do wymiany i teraz UWAGA UWAGA, co mam zrobić? Bo tył (Shinko) jest jeszcze ok, a przód to z tego co widze to jeszcze fabryczny siedzi, więc na co go zmienić? Przczytałem cały wątek i mam mieszane uczucia. Proszę więc o rzetelną poradę, ludzi którzy wiedzą co mówią (bez obrazy - bo nie kieruję tego w niczyją stronę :D )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-05 23:14:36 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-08 18:44:20
Posty: 35
Lokalizacja: Warlubie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Przeczytałem , zanim napisalem. Ale odpowiedzi jednoznacznej nie widze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-06 01:35:33 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-03-10 22:24:07
Posty: 411
Lokalizacja: DKL- dolnoslaskie krolestwo lądek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52 :P
Obecne moto: Fz6 S
robert_312 ja zmieniłem tył na PR2, miałem wcześniej komplet BT czyli też fabryczny, przód jeszcze jako tako ale powiem Ci tak, różnicę odczuwałem już po wyjeździe z ASO i jestem tak bardzo zadowolony z tej gumy ze zakładam na przód to samo czyli PR2, mimo że spokojnie mogę latać na tej co jest bo bieżnika sporo, ale wystarczy dotknąć tył i przód i od razu ma się wrażenie, że przód jest z plastiku :)
od opon zależy czy jedziesz czy już leżysz więc nie oszczędzam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-06 13:04:38 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Tak, ale nadal nie wiem co zrobić z przodem skoro z tyłu mam nową shinko. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-06 15:53:08 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-12-04 22:50:56
Posty: 68
Lokalizacja: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6-S - 2004
robert_312 napisał(a):
Tak, ale nadal nie wiem co zrobić z przodem skoro z tyłu mam nową shinko. :)

sprzedaj tył , kup komplet takich jakie tobie odpowiadają .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-06 15:58:43 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
To dobry pomysł jakbym miał kupca i sporo kasy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-06 17:43:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-12-04 22:50:56
Posty: 68
Lokalizacja: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6-S - 2004
robert_312 wystaw na alledrogo spróbuj może ktoś właśnie szuka takowej .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-06 17:45:13 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
hmm jaką cenę za nią?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-06 18:15:43 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-12-04 22:50:56
Posty: 68
Lokalizacja: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6-S - 2004
W zależności jak jest zużyta to raczej jasne , nie wiem jaki masz model popatrz na serwisie aukcyjnym ile krzyczą za używkę i w jakim stopniu oferowana używka jest zużyta będzie miał obraz sytuacji .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-10 21:27:13 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-08-29 13:17:54
Posty: 101
Lokalizacja: Grójec/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: obecnie brak
Witam. W swoim Fzs z 2000r. rowniez rozgladam sie za kompletem opon. Chcialem zakupil PILOT ROAD ale w tym modelu nie moge znalezc 110/70 na przód... a na 120 nie chce przechodzic.
Dlatego zdecydowałem sie na komplet PILOT ROAD 2 i na allegro kosztuje to około 980zł.
Jednak za niewiele wiecej, bo za około 1050zł mozna kupic PILOT ROAD 3.
I teraz pytanie: czy kupic PR2 czy PR3? Roznica w cenie nie ma tu znaczenia...
Do tej pory jezdzilem na PILOT ROAD.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-10 22:03:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-12-04 22:50:56
Posty: 68
Lokalizacja: Zgorzelec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6-S - 2004
Nie wiem w jakim stopniu to prawdziwa opinia ale czytałem ze PR3 są dobre jak mówią jedna wada - schodzą w mgnieniu oka , sam nie testowałem . A i jeszcze jedno na mokrym mają dobre noty zaś na suchym wypadają słabiej .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-11 17:48:24 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2010-05-15 18:49:23
Posty: 123
Lokalizacja: Lubliniec
Płeć: Kobieta
Obecne moto: FZS600
marcino - kup PR2, ja mam PR3 - będziemy prowadzić testy równoległe zużycia :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-11 18:04:06 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
cathykgb nie każdy odwija tak samo :) a od tego też zależy zużycie tyłu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-28 10:10:36 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-01 21:52:57
Posty: 188
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600 2001
No dobra, skoro zapowiadaja -30 to czas zmienic laczki w Fazerku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

a tak serio, planuje juz zakup opon wiec szybka akcja....
aktualnie wymieniam przod

moje propozycje:
http://www.oponeo.pl/dane-opony-motocyk ... zod-tl-m-c

http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/ ... 8,szi.html

http://www.moto-opony.com.pl/product_in ... ts_id=1044

http://www.moto-opony.com.pl/product_in ... ts_id=1675

http://www.oponeo.pl/dane-opony-motocyk ... zod-tl-m-c

http://www.oponeo.pl/dane-opony-motocyk ... zod-tl-m-c

http://www.oponeo.pl/dane-opony-motocyk ... zod-tl-m-c


Jako że przykładów jest kilka :mrgreen:
Proponuje przez eliminację z info "dlaczego"
Zależy mi na żywotności opony, nie łapie jeszcze ciasnych winkli a nadchodzący sezon będzie moim pierwszym pełnym sezonem motorowym.
:moto: :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org