Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-02-13 16:35:54 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-02-13 15:15:07
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600
Witam , swój motorek posiadam zaledwie kilka dni a wymaga on dopieszczenia ( długo stał nie używany) i mam kilka pytań z tym związanych:
-tłumik tylny jakby nie przepuszczał całości spalin , część wylatuje ale część wraca w stronę rury i wylatuje na zewnątrz
- muszę wymienić olej , jaki polecacie oraz jak to zrobić?
- króćce gaźnikowe są spękane , wymieniać czy może , naprawić jakoś ( skleić )
- może ma ktoś instrukcję obsługi
Na co jeszcze zwrócić uwagę , co wymienić , chodzi mi o części eksploatacyjne , regulacje itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-13 16:35:54 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2012-02-13 17:01:32 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Większość odpowiedzi jest w service manualu.
Olej 10w40 Motul / Castrol większość tak jeździ.
Wymiana króćców ok 450zł zakleić nie jest łatwo i w trasie drżysz czy nie pójdą się *****ć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-13 17:07:26 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
A co do szczelności układu wydechowego, w którym miejscu przepuszcza? na łączeniu z kolektorem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-13 17:51:17 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
jeśli króćce spękane tylko powierzchownie - jeździć aż padną (to norma dla tego modelu), jeśli pęknięte na amen i łapią powietrze - wymienić, olej J.W. ze wskazaniem na wcześniejszą lekturę manuala i już....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-13 20:45:56 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
walus napisał(a):
-tłumik tylny jakby nie przepuszczał całości spalin , część wylatuje ale część wraca w stronę rury i wylatuje na zewnątrz


Nie umiem sobie tego wyobrazić... czyli, że co? dolot nieszczelny? kolektory dziurawe?

walus napisał(a):
- może ma ktoś instrukcję obsługi

z reguły każdy ma :) szukajka i ogień, jest na forum :)

walus napisał(a):
Na co jeszcze zwrócić uwagę , co wymienić , chodzi mi o części eksploatacyjne , regulacje itp.

odp:
marcys998 napisał(a):
ze wskazaniem na wcześniejszą lekturę manuala i już


Przy zakupie nie zauważyłeś co należy "zrobić"?

Standardowo:
- sprawdzić:
a) stan napędu
b) stan hebli
c) ogónie stan tego, co się zużywa i raz na czas wymienia :)

- wymienić płyny ( o oleju wspomnieli wcześniej chłopacy ;) ). Wymień hamulcowy, chłodniczy... do spryskiwaczy... ;)

- przesmarować tam gdzie trzeba, poczyścić i śmigać :)

Jak byś miał pytania z kategorii zawracacze tyłka, wal na PW. Sam mrugnięcie oka temu miałem takie pojęcie ja Ty teraz... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-13 21:05:58 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
Jak widać forumowicze są pomocni choćby w tematach typu zawracanie tyłka :) Po krótce uzyskałeś kilka cennych rad, a co do usterek lub też pewnego rodzaju niedociągnięć, które opisałeś musisz chyba konkretniej sprecyzować co niektóre z nich :) a z pewnością doprowadzisz motocykl do pożądanego efektu i wyglądu jeśli na takowym oczywiści Tobie zależy :)
O tym tłumiczku musisz chyba jeszcze raz napisać, co gdzie jak i którędy, może jakąś fotkę, może to pomoże rozjaśnić sytuację....coś się poradzi.
Z kupnem motocykla jest tak, że choćby nie wiadomo jaki był jego stan to i tak wymaga on mniejszej lub większej ingerencji nowego właściciela :) Podstawowe rzeczy trzeba wykonać by zwyczajnie być pewnym sprzętu, na którym jeździsz.

powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-13 22:23:18 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
z tym wydechem to może koledze o to chodzi :wink: viewtopic.php?f=21&t=9040


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-15 16:22:03 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-02-13 15:15:07
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600
Dzięki za informacje , troszkę się pospieszyłem z zapytaniem , większość tematów była już poruszana . Z tłumikiem jest dokładnie tak jak post wyżej opłaca się toto rozcinać i spawać , chodzi mi o jak to będzie później wyglądało.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-15 16:55:54 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
Stali nierdzewnej zbyt łatwo nie pospawasz zwykłym sprzętem. Musiałbyś dać to do zakładu gdzie spawają stal nierdzewną - najczęściej tam gdzie robią balustrady lub orurowanie do np. łodzi i jachtów. Jeżeli fachowiec by się postarał zrobić ładny spaw to wyglądałoby to w miarę jak dla mnie, trzeba tylko troszkę dobrych chęci :)
Oczywiście jeżeli zrobili by Ci to po znajomości lub też za butelkę, wtedy jest to opłacalne. Tłumik używka jakieś 100 - 150 złotych - przy dobrym wietrze taniej. Ale to też trzeba sprawdzić czy jest oki, a nóż widelec po czasie może znowu powstać usterka jaką masz. A tak zrobisz porządnie i wiesz co masz:) Zrób rozpoznanie w tej kwestii :)

Twoja decyzja...radą chętnie służymy, pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org