Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-11-16 08:54:47 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Stary olej wygląda jak szlam i podobnie śmierdzi. Chłopak daje radę.. szkoda kasy na warsztaty, co się da to robię sam. Dzięki temu czuję się bardziej związany ze swoim motocyklem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-16 08:54:47 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-11-16 17:31:31 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-21 10:16:27
Posty: 52
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6
tu jest fajny filmik jak rozebrać lagi fz6
http://www.youtube.com/watch?v=NtQ6llIpKiI


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-26 03:25:54 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
Zwrócę uwagę na jeden szczegół, który wpadł mi w oko. Na zdjęciu, gdzie widać rozebrane na kawałeczki teleskopy, sprężyny są założone odwrotnie, gdyż gęste uzwojenie powinno być skierowane do góry a to rzadsze do dołu. Może komuś się wydawać, że nie ma to znaczenia, a jednak ma, ponieważ w trakcie pracy amortyzatora przy dobijaniu najpierw powinny pracować te rzadsze uzwojenia sprężyny potem natomiast przy maksymalnym dobiciu te gęste, a nie odwrotnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-27 19:30:46 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
to są tak zwane sprężyny progresywne i powinny być właśnie zamontowane w taki sposób jak piszesz, nie inaczej

pozdrowka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-11 19:23:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-05-05 06:20:15
Posty: 67
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Mam takie pytanie :) co do lag w FZS1000.
Przy rozkręcaniu lag poległem na etapie rozkręcania wnętrza lagi.
Od dołu idzie imbus a do środka lagi idzie klucz rurkowy(chyba do kontrowania), tak jest na serwisuwce. Nawet z kumplem nie próbowaliśmy odkręcać tej śruby imbusowej nie mając tego klucza. Jak sobie radzicie z tym?

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-15 15:36:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
mazi dolo Włożyłem lagę w imadło (przez szmaty żeby nie porysować) i odkręciłem tą śrubę. bez problemu. Najlepiej jak amortyzator jest kompletnie złożony z olejem popuścić tą śrubę, a potem dopiero rozkręcać od góry i wylać olej. Nie zapomnij się zapatrzyć w nowe uszczelki miedziane właśnie do tej śruby.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-15 19:19:23 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-05-05 06:20:15
Posty: 67
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Nie wpadłem na to że można od dupy Maryny :wink:
Składałeś w odwrotnej kolejności jak rozkładałeś?
Pamiętasz może jaka to była nakrętka? Chętnie bym zrobił taki klucz serwisowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-15 19:40:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Ten klucz jest niepotrzebny, daj sobie powiedziec :) to chyba błąd w książce serwisowej.

Wypadałoby przy składaniu najpierw wkręcic tą śrubę na dole, bo jak już będziesz miał lagi założone to przecież lejesz olej od góry i na koniec zamykasz. Najpierw złożyłem całośc na sucho, przykręciłem dekielek od góry, potem porządnie wkręciłem śrubę na dole, dopiero wtedy zelewałem
olejem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-29 22:54:13 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-03-25 19:53:42
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
No ja obecnie poleglem tak samo jak kolega mazi dolo. Jednak przed rozkreceniem lag, nie poluzowalem jej. Wszysto wybebeszylem i probujac ja wykrecic, srodek mi sie kreci.
Wyczytalem ze mozna zastosowac klucz pneumatyczny -ok. Ale jak to potem przykrecic spowrotem, bedzie tez objezdzac, klucza nie mam, a pneumat to zmasakruje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-31 19:18:25 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-05-05 06:20:15
Posty: 67
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Jak rozbierzesz to zmierz mi jaka tam jest nakrętka. Przyspawam nasadkę od kawałka rurki i będę miał klucz serwisowy :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-31 20:58:20 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-03-25 19:53:42
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Nie trzeba spawac.

Wystarczylo do rury z odkurzacza wlozyc do polowy nasadke 27mm i skleic pozadnie tasma. Poszlo bez problemu.

A pneumatem sie u mnie nie udalo.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-01 11:12:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-05-05 06:20:15
Posty: 67
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Poświęcę nasadkę 27 (koszt kilku zł) i zrobię takie narzędzi serwisowe. Rurę od odkurzacza sobie odpuszczę, wyraz twarzy żony - bezcenny :wink:
Dzięki za namiar na rozmiar nasadki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-03 08:15:40 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Niezly hardcore uprawiacie. Podstawa to poluzować tą śrubę jak lagi są kompletne, od razu po wyjęciu z półek... no chyba że akurat
miałem szczęście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-07 13:45:56 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Co zrobic zeby sie nie odkręcały śruby mocujące lagi w półkach ? zgubiłem jedną kurde
i teraz nie wiem czy po prostu zapomniałem jej dokręcic, czy za slabo dokrecilem
Dobrze że się zorientowałem że jej nie mam. Nawet nie wiem kiedy zgubiłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-15 17:57:34 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-03-18 21:55:10
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Witam
Poszukuję info na temat ilości oleju wlewanego do lag w fz6 2008 r .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org