Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-03-06 20:05:05 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-26 21:17:49
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Dziękuję Wam za sugestie.

Oddałem do mechanika. Zrobi czyszczenie i synchro gaźników a także zajmie się wyciekiem oleju przy wałku zmiany biegów :)

Za tydzień mam nadzieję już będę mieć moto to napisze czy się coś poprawiło:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-06 20:05:05 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2012-03-12 19:39:53 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-26 21:17:49
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Dziś dzwonił mechanik - wyciek jest spowodowany tym, że jest założony wyświetlacz biegów. Tak stwierdził.
Zaproponował, że zaklei element z którego wycieka lub wyrzuci licznik i zatka na stałe, ale chce miec licznik biegów...

Do końca nie czaje ale ok :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-12 19:49:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
Dziś dzwonił mechanik - wyciek jest spowodowany tym, że jest założony wyświetlacz biegów. Tak stwierdził.
Zaproponował, że zaklei element z którego wycieka lub wyrzuci licznik i zatka na stałe, ale chce miec licznik biegów...

Do końca nie czaje ale ok :D


Wystarczy wymienić oring, nowy fluorowy może z 80gr....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-12 23:57:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-26 21:17:49
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
To czemu tego nie zauważył?

A sam mogę to wymienić? Jest gdzies na forum opisane jak to zrobić może?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-13 00:08:15 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
majkel napisał(a):
To czemu tego nie zauważył?


Jego zapytaj :roll:


Cieknie spod czujnika czy gdzieś klej puścił na tych stykach? chociaż tamtędy nie powinno lecieć i tak. Jeśli spod czujnika to tak jak Wojtas mówił tam oring jest, też kiedyś wymieniałem, bo przyciąłem przy zakładaniu :wink:

A przecież podobno wcześniejszy mechanik stwierdził,że to spod wałka do dźwigni zmiany biegów cieknie? :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-13 09:32:07 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-26 21:17:49
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Zapytam go na pewno o ten oring. Niestety nie znam się na tyle by sam stwierdzić ze to jest to. Dlatego zdałem się na kogoś innego. Powiedział ze tam klej jakiś puścił więc ma to zakleic jeszcze raz. Bo była opcja ze miał wyjac licznik biegów i by nie było problemu ale to bardzo przydatna rzecz. Wyczyscili też gazniki więc powinno wszystko grać:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-13 09:54:56 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
majkel napisał(a):
Dziś dzwonił mechanik - wyciek jest spowodowany tym, że jest założony wyświetlacz biegów. Tak stwierdził.
Zaproponował, że zaklei element z którego wycieka lub wyrzuci licznik i zatka na stałe, ale chce miec licznik biegów...

Do końca nie czaje ale ok :D

zgadzam się z Tobą... ja też nie czaję...

Są dwie, opcje że cieknie jak pisał Wojt@s i Yaco:
- oring na czujniku
- albo któryś tyk przepuszcza olej

Jeśli mechanik chce to kleić to zakładam, że ma pojęcie i zaklei jeszcze raz styki.
Opcja B... ten mechanik to #$*$Q#... i zalepi Ci cały czujnik luzu na około... różnych zdolnych widziałem...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-15 20:12:08 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-26 21:17:49
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Mam juz moto - wszystko zrobione. Gaźniki wyczyszczone (był mega osad), synchro, filtr powietrza. I najważniejsze - nie ma wycieku bo zaklejony. Jak będzie ciekło to trzeba bdzie się pozbyć licznika biegów.

Moto stało pod chmurką kilka dni nie jeżdzone i na tylnych tarczach pojawiła sie lekka rdza... przejechałem kawałek i się wyczyscila od zaciskow ale blizej brzegu zostala - jak sie jej pozbyc?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-28 19:46:44 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
Może klocki masz nie równo dotarte wiesz, jeśli aż tak bardzo przeszkadza Tobie ta rdza to weź papier ścierny, 1500 może nawet 2000 i spróbuj tym zadziałać, a jeśli nie to pozostaw to klockom :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-30 09:52:49 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-26 21:17:49
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Dzięki za podpowiedz z tym papierem:) już prawie jej nie ma. Trochę polatałem i już się same polerują.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-30 11:35:57 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
no widzisz, jeśli tarcze i klocki są oki to one zawsze najlepiej ścierają rdzę :)
miłej jazdy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org