Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-05-27 08:51:08 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-05-16 22:18:02
Posty: 65
Lokalizacja: DZIAŁDOWO
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 798896325
Obecne moto: FZ6 S
na dobyłem :moto: no i objawy są następujące ; przy ruszaniu bez gazu zgaśnie, jeśli dodam lekko gazu szarpie robi kangura , gdy dodam więcej około 2,5tys jest dobrze tzn; trzeba startować na większym gazie . może ktoś pomoże gdzie szukać przyczyny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-27 08:51:08 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-05-27 09:32:46 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-14 19:26:19
Posty: 43
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Motocykl to nie samochód. Tutaj nie ruszysz bez dodania gazu.
Może nieumiejętnie puszczasz sprzęgło :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-27 10:08:48 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Przy umiejetnym operowaniu sprzegłem nie powinien gasnać

Jakie obroty na luzie masz :?: Powinno byc coś w granicach 1250 jeśli to fzs600

Sprawdz jeszcze coś takiego:

- ruszasz i jak juz jedziesz na 1 czy 2 biegu odpuszczasz całkowicie gaz powinien zwolnić i jechac powoli ale bez podskakiwania, skakania, szarpania.
Jeśli szarpie i nie da sie tak jechać to gazniki do czyszczenia i synchro sie kłania

Ważne zeby to sprawdzać na ciepłym silniku :!:

P.S.
Kolego popraw dane w swoim profilu :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-27 11:04:54 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-27 16:21:49
Posty: 161
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002r.
Jak dla mnie to kultura, a ściślej brak kultury silników R4 - wcześniej miałem V2 o szalonej pojemności 125ccm i tam można było ruszyć bez gazu i nie było mowy o szarpaniu. Ja miałem wczoraj robione synchro gaźników w Fazim 600 a i tak nie idzie zupełnie płynnie na jedynce i minimalnych obrotach. Ale myśle że to kwestia przyzwyczajenia i też będzie git. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-27 11:18:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Panowie...to są gaźniki...w zakresie 1-2tys obrotów nie pojedzie bez szarpania -> nie ma opcji. Wolne obroty nigdy nie będą idealnie wyrównane. Wystarczy musnąć minimalnie gazu i już jedziemy płynnie. Poza tym kto w 600tce jeździ w zakresie 1-2tys obr ?! :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-27 11:27:47 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-27 16:21:49
Posty: 161
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002r.
Póki jeszcze miałem niewyregulowane gaźniki i szrpał mocniej i na troszkę wyższych obrotach to przeciskanie się między autami nie było przyjemnym doświadczeniem. Poza tym ja jeżdże w garażu podziemnym na takich niskich obrotach, bo mam tam śliczny gładki beton - ostatnio np. ruszyłem z miejsca pięknym uślizgiem bocznym. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-27 16:33:55 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-05-16 22:18:02
Posty: 65
Lokalizacja: DZIAŁDOWO
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 798896325
Obecne moto: FZ6 S
Sprawdz jeszcze coś takiego:

- ruszasz i jak juz jedziesz na 1 czy 2 biegu odpuszczasz całkowicie gaz powinien zwolnić i jechac powoli ale bez podskakiwania, skakania, szarpania.
Jeśli szarpie i nie da sie tak jechać to gazniki do czyszczenia i synchro sie kłania

Ważne zeby to sprawdzać na ciepłym silniku :!:


właśnie tak jest, że po puszczeniu gazu szarpie jak kangur ,poprzednio miałem horneta i tak nie robił , i jestem przerażony :shock: napęd przesmarowałem ze aż z niego kapie napiąłem odpowiednio i normalnie szok.i myślicie że to synchro si,e kłania ??? jeszcze wywalę świece. a sprzęgło ???? myślałem o nim ??? co wy na to jakie są objawy sprzęgła./


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-27 16:39:53 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
synchro synchro jeszcze raz synchro i nie jest to majatek :!:

sprzegło nie ma nic do szarpania po odpuszczeniu gazu

Nie szukaj dziury w całym ino zrob podstawy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-27 17:13:11 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-05-16 22:18:02
Posty: 65
Lokalizacja: DZIAŁDOWO
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 798896325
Obecne moto: FZ6 S
Oki dzięki tak zrobię . dam znać czy pomogło


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-27 20:56:29 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-29 13:42:13
Posty: 256
Lokalizacja: Bestwina (koło Bielska Białej)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 504219468
Obecne moto: Suzuki V-strom 1000
Chłopaki, podpinam się pod ten temat. martinobmw mam identyczne objawy co ty, same synchro zrobiłem-nie pomogło, wymieniłem świece z irydowych na zwykłe-nie pomogło (wróciłem do irydów z powrotem). Jak się moto mocno zagrzeje szarpie jeszcze mocniej, aż nie chce mi się przeciskać w korku do przodu bo doprowadza mnie to do wielkiej irytacji. Po 10-tym (matki boskiej pieniężnej) jestem umówiony z mechanikiem na czyszczenie i synchro gaźników oraz sprawdzenie luzów zaworowych, bo po wizycie wstępnej i oględzinach to zasugerował. Koledzy z forum również to sugerowali. Poprzedni właściciel mówił,że to robił, ale nie chce mi się w to wierzyć. Trzy dni temu przejechałem się Fazim 2002r. od kolegi i wogóle nie miał takich objawów jak ja i jechałem bardzo płynnie przy obrotach gdzie u mnie mocno szarpie. Jak zrobię ten serwis to na pewno się odezwę, żeby to potwierdzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-28 00:28:49 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-24 13:26:40
Posty: 672
Lokalizacja: Tarczyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794 749 233
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
Wiem że jak ja miałem problem z cewkami i kablami to były takie objawy... Synchro i czyszczenie gaźników to nie jest złoty środek tylko zabieg serwisowy tak samo jak olej i świece a jeżeli ktoś to robił i nadal ma problem to trzeba szukać gdzie indziej oczywiście na logikę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-28 11:36:49 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-01-09 12:15:58
Posty: 20
Lokalizacja: Łęczna
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer
Problem znajduje się w gaźnikach. Zacinają się przepustnice powietrza i przez to jest objaw szarpania. Należy je wyczyścić i MOŻE pomoże, a przynajmniej na krótki czas. Można je wyczyścić bez wyciągania gaźników. Po podniesieniu zbiornika paliwa na gaźnikach widać takie czarne dekle. Pod nimi znajdują się przepustnice powietrza (gumowo-plastikowe) dociska je sprężyna. Śmiało można je wyjąć. Pracują one w korpusie gaźników i w tym miejscu po prostu się zacierają. Należy je wyczyścić i naoliwić lub nasmarować, ważne aby smar nie był lepki ponieważ muszą one luźno się poruszać w górę i w dół. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-27 20:29:57 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-05-05 21:08:17
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Witam, a ja mam taki mały problemik. Moto chodzi ok, tylko na 1 biegu jak odkręcę manetkę do końca to potrafią się pojawiać dziwne szarpnięcia, takie gwałtowne, ale moto cały czas przyspiesza... niedawno było czyszczenie i synchro gaźników. jak daje płynnie gazu, bez gwałtownego przyspieszenia to jest ok... na pozostałych biegach nie ma tego zjawiska. Spotkał się może ktoś z takim czymś? szarpnięcia pojawiają się w rożnych zakresach obrotów i nie za każdym też razem, zauważyłem że jak przytrzymam nogą dźwignię biegów to zjawisko nie występuje, albo to przypadek... to jest coś takiego jak by gwałtowne puszczanie sprzęgła...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-27 20:49:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
arczi137 napisał(a):
Przy umiejetnym operowaniu sprzegłem nie powinien gasnać

Jakie obroty na luzie masz :?: Powinno byc coś w granicach 1250 jeśli to fzs600

Sprawdz jeszcze coś takiego:

- ruszasz i jak juz jedziesz na 1 czy 2 biegu odpuszczasz całkowicie gaz powinien zwolnić i jechac powoli ale bez podskakiwania, skakania, szarpania.
Jeśli szarpie i nie da sie tak jechać to gazniki do czyszczenia i synchro sie kłania

Ważne zeby to sprawdzać na ciepłym silniku :!:

P.S.
Kolego popraw dane w swoim profilu :!:


AMEN!
Jak szarpie to gaźniki
Co do ruszania bez gazu - fazerem raczej się nie da bez szarpnięcia :) Jak to mówi mój znajomy mechanik: "wiesz po co obrotomierz ma skalę do 15? - żeby całą wykorzystać" :) także skoro masz fazera to nic tylko korzystać!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-27 23:59:42 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-05-05 21:08:17
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
pytanie tylko dlaczego te szarpanie pojawia się na 1 a na innych biegach nie?
jutro osłonę małą osłonę zębatki zdejmę i zobaczę co tam jest.
de facto coś spalanie wzrosło, ale jak napisałeś korzystam z zakresu całej skali:)
dodam że napęd wypadało by wymienić i wyczuwam delikatny luz na łożyskach w tylnym kole. Objawia się to delikatnym wyczuwalnym przeze mnie pływaniem tylu. te szarpania to coś takiego jak by kolo traciło i łapało przyczepność, albo sie przesuwało... już sam nie wiem:(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org