Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-06-04 20:46:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-31 22:09:39
Posty: 46
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TW125 FZR600R 4JH
Witam,
może ktoś odpowie mi na dwa nie dające mi spokoju pytania:

1. Szczególny problem, był gdzieś na forum ale nie znalazłem rozwiązania: pompa paliwa nie chodzi, a dokładnie, włączam kluczyk, pompka tyknie i na tym kończy się jej praca, nawet nie zapompuje, napięcie jest 12V, gdy włącze kluczyk i zapłon to napiecie spada a przy podłączonej pompie spada całkowicie, co jest przyczyną??

2. Przy jednym kierunkowskazie dioda zielona w liczniku działa normalnie, świeci mocno a na drugi kierunek ledwo co świeci ale światła działają normalnie, też nie mam pojęcia już z tym.

Prosze was o pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problem z elektryką
PostNapisane: 2012-06-04 20:46:56 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2012-06-06 00:10:32 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Z tym kierunkiem to podejrzewam że masę może gdzieś gubić. tj. (-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-06 11:09:40 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-31 22:09:39
Posty: 46
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TW125 FZR600R 4JH
ok zobaczę z masa ale ostatnio sprawdzałem i przy aku czyściłem więc powinno być dobrze, może w liczniku coś nie tak...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-06 14:21:04 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
12V ? to za malo.
takie napiecie daje calkowicie rozladowane aku bez obciazenia.
Robert raczej ma na mysli mase lampy lub kontrolki, nie aku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-06 18:51:47 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-31 22:09:39
Posty: 46
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TW125 FZR600R 4JH
Aku ładowałem i też pompa nie chodzi, dalej tylko tyknięcie, a co do wypowiedzi Roberta to dodałem, że może w liczniku coś nie tak więc sprawdze i tam :) pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-08 12:13:12 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Tylko co ma licznik do pompy ?
W garazu mam thundercata bez podlaczonych licznikow i moto normalnie pali wiec i pompa normalnie sie wlacza po przekreceniu kluczyka. Obstawialbym ze licznik tu nie ma nic do rzeczy. Sprawdz lepiej mase przy regulatorze napiecia oraz przy akumulatorze i przemierz pompe przed i w trakcie wlaczenia zaplonu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-08 13:16:36 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-31 22:09:39
Posty: 46
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TW125 FZR600R 4JH
Licznik do pompy nie ma nic to wiadomo, ale do kierunkowskazu tak dlatego możliwe, że tam jest odpowiedź na słabe miganie lampki przy jednym kierunkowskazie. Co do pompy to jutro moto sprawdze wszystko dokładnie i pomierze, napisze co i jak, miłego weekendu:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-08 14:39:11 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-27 16:21:49
Posty: 161
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002r.
Nie wiem czy to jest przyczyna*, ale w tych pompach często przepalają się styki. Po demontażu pompy łatwo je ocenić wzrokowo - wystarczy odkręcić jedną śrubkę i zdjąć pokrywę. Link do tutriala naprawy domowymi sposobami:

http://faq.africatwin.com.pl/index.php/ ... _-_naprawa

Są też zestawy naprawcze za jakieś 70zł.

Na początek proponuję zwyczajnie przetrzeć styki papierem ściernym i zobaczyć czy jest jakakolwiek poprawa.

*
Jak napięcie siada to może przepaliła się zwojnica elektromagnesu i jest małe zwarcie? To tylko moje gdybanie, nie znam się na tym a pobieżną wiedze zyskałem czytając o swoim problemie z moto...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-08 22:39:46 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-31 22:09:39
Posty: 46
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TW125 FZR600R 4JH
Kazik dzięki wielkie, że zainteresował Cię mój temat i chcesz mi pomóc, bedzie więcej czasu to sprawdze wszystko bo teraz śmigam codziennie moto więc nie ma jak. Też myślałem nad tym, że coś z pompą nie tak w środku. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-11 14:22:43 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-31 22:09:39
Posty: 46
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TW125 FZR600R 4JH
Witam, ostatnio sprawdziłem troche elektryke, masa przy regulatorze była troche nadpalona więc oczyściłem ale nic nie pomogło, stawiam, że pompa nie styka w środku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-11 14:48:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-27 16:21:49
Posty: 161
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002r.
Hmm... Teoretycznie jest to niepowiązane, ale zauważyłem u siebie, że od kiedy moto działa normalnie to pompa zawsze po nocnym postoju przez jakieś 2s pompuje paliwko. Wcześniej tego nie było - w tym samym okresie kiedy moto było chore.

Zobacz te styki - może nie jest to prawdopodobne przyczyna, ale łatwa do obczajenia, charakrerystyczna dla tych pomp i łatwa oraz tania w naprawie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-11 15:35:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-31 22:09:39
Posty: 46
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TW125 FZR600R 4JH
Skoro z elektryka nic nie dało jak narazie to wszystko możliwe, że pompa zawiodła i czas na rozbiórke, jak moto nie miało tego problemu to też przez dosłownie chwilke pompka pompowała bene w gaźniki, teraz tylko pyknie i nic.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-13 20:06:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-31 22:09:39
Posty: 46
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TW125 FZR600R 4JH
a jeszcze takie pytanie, podczas jazdy gdy mam bezpośrednio podłączoną pompe do aku wskazuje odłączony bak na obrotomierzu 0-8tys obr/min czy tak jest jak się podłączy dodatkowo zasilanie do pompy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-18 16:21:26 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-31 22:09:39
Posty: 46
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TW125 FZR600R 4JH
Witam, dziś sprawdziłem pompe, na szczęście albo i nie wszystko jest ok, nie ma tam styków tylko bezpośrednie podłączenia mimo to wszystko przeczyściłem, teraz myślę, że to może przekaźniki??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-19 20:25:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-31 22:09:39
Posty: 46
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TW125 FZR600R 4JH
Siemka, coś nikt nie pisze w temacie, sprawa jest też taka, że niektóre kable z wiązki są spalone, np. od przełącznika rezerwy, od pompy jakiś też był, możliwe, że wystarczy wymienić wiązke?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org