Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-04-26 22:50:51 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-03-14 00:38:27
Posty: 78
Lokalizacja: Grójec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR K9 1000
Witam

Mam problem ze swoim FZS600. Jakies dwa tygodnie temu dałem moto na regulacje, czyszczenie i synchro gaźników.
Od tamtej pory juz dwa razy byłem na ponownej regulacji.
Dzisiaj znowu był regulowany. Na wakuometrze ładnie ustawione równiutko poziomy, jak wracałem do domu jazda to czysta przyjemność. Pojeździłem godzine i znowu zaczął sie dławić przy ruszaniu. Jak jutro podłącze pod wakuometr to znowu się okaże że poziomy są kosmicznie różniące się od siebie.
Co to może być? Czemu moto nie trzyma ustawień? Śrubki do regulacji chodzą dosyć opornie więc opcja że sie odkręcają od drgań odpada.


Proszę o pomoc

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-26 22:50:51 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-04-27 17:43:59 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-06-22 23:09:29
Posty: 64
Lokalizacja: Silesia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
dostaje lewe powietrze?
Sprawdź filtr powietrza, paliwa, może coś jest nieposkładane dobrze?
sprawdź przy dolot i wylot gaźników, bo tam jest ciężko poskładać i można coś przeoczyć łatwo. Innej opcji nie widzę, to jest dosyć proste urządzenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-28 13:45:20 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-03-14 00:38:27
Posty: 78
Lokalizacja: Grójec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR K9 1000
Nie znam się za bardzo, nie mam pojęcia czy dobrze poskładane czy nie i po czym poznać. Mogę prosić o jakieś wskazówki?
CO do filtra do jest założony nowy filtr, zwykły papierowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-28 16:36:13 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
psiknij jakimś płynem łatwopalnym w areozolu typ[u dezodorant samostart na krućce od zewnatrz oczywiscie jak beda jakiekolwiek wachniecia obrotow po spryskaniu krućców to jest nieszczelność ktora trzeba usunać

- wiem wiem nie wszyscy popieraja te metode ale jest najprostsza i skuteczna :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-30 14:54:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-06-22 23:09:29
Posty: 64
Lokalizacja: Silesia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
przed gaźnikami i za gaźnikami są gumy, które sprawdź, czy nie są dziurawe, czy dobrze leżą na gaźniku, bo mi się podwinęła 1 i miałem z tym problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-10 13:48:19 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-03-14 00:38:27
Posty: 78
Lokalizacja: Grójec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR K9 1000
Witam ponownie


Trochę czasu minęło ale problem pozostał cały czas ten sam. Cały czas moto dławi się przy ruszaniu.
Zastanawia mnie czy nie jest to wina filtra powietrza. Założony jest zwykły papierowy filtr.
Pamiętam, że jak gość regulował gaźniki to miał problemy z ustawieniem ale jak wyjął na chwile filtr to ustawił moto momentalnie.

Może ten filtr można o kant dupy potłuc?

Sprawdzałem szczelność gum przy gaźniku pryskając sprayem i moto nie reagowało na to więc wygląda na to, że nieszczelności tam nie ma.

Dodam jeszcze, że to dławienie jest tylko przy ruszaniu, dalej moto idzie ładnie. Wczoraj rozpędziłem go do 200km/h i szedł gładko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-10 15:24:11 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-06-20 09:39:24
Posty: 27
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: CB 500 XA
azotex napisał(a):
Pamiętam, że jak gość regulował gaźniki to miał problemy z ustawieniem ale jak wyjął na chwile filtr to ustawił moto momentalnie.

Może ten filtr można o kant dupy potłuc?


Ale to jak, ustawiał gaźniki bez filtra? Bo nie rozumiem. Na moje oko - zmień mechanika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-10 16:40:46 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-03-14 00:38:27
Posty: 78
Lokalizacja: Grójec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR K9 1000
Najpierw ustawiał z filtrem, nie szło. Potem wyjął na chwile filtr i ustawił momentalnie. Potem włożył znowu filtr i jakoś to ustawił.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-11 20:12:53 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Widziałem gąbkę w filtrze - ale papier?? :? Papierowy będziesz musiał co tydzień przedmuchać żeby to chodziło...
Sam sobie odpowiedziałeś w czym tkwi problem. Mechanik zbyt dużego pojęcia też nie ma...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org