Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-07-15 14:12:40 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
rhazz napisał(a):
Łańcuch zawsze naciągamy z riderem w siodle.

Cytuje z serwisówki T-cata, notka przy fragmencie o naciągu łańcucha:
Cytuj:
Both wheels should be on the ground without a rider on the motorcycle.

;)
bez ridera w siodle, łańcuch ma mieć 20-30mm luzu pod ciężarem samego motocykla podpartego na kołach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-15 14:12:40 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-07-15 14:31:23 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-08-02 22:19:13
Posty: 115
Lokalizacja: Św. Katarzyna
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
też to czytałem i u mnie to skutkuje tym że jak wsiądę to mam łańcuch jak struna. Może zawieszenie za miękkie???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-15 17:43:27 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Może tak być że za miękkie, trzeba pamiętać że kot był projektowany jako motocykl sportowy, co wiąże się z dosyć twardym zawieszeniem- więc takie też jest brane pod uwage jako "domyślne". (Zresztą z własnego doświadczenia wiem że tak być powinno, dopiero przy twardych nastawach całego zawieszenia prowadzi się jak trzeba na winklach.)

Btw, u mnie jak siąde na moto z łańcuchem naciągniętym książkowo, to wiadomo, naciąga się, ale nie tak jak piszesz- do "struny".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-16 13:24:36 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-08-02 22:19:13
Posty: 115
Lokalizacja: Św. Katarzyna
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
preload miałem na 5. zmieniłem na 6 i nie byłem w stanie dojechać do roboty. jechało sie jak wozem drabiniestym na rafiakach.
rebound damping też było w okolicy maximum hard. minimalnie podkręciłem. btw - w instrukcji piszą o "clicks"-ach u mnie ta nakrętka klika tylko w ololicy max hard. potem się kręci bez wyczuwalnych klików -też tak macie??
compression damping było na 3 i nie ruszałem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-16 18:05:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Proponuje Ci zeknac do serwisowki i zmienic na ustawienia fabryczne zawieszen. Jest to bardzo dobra baza wyjsciowa do ewentualnych zmian tak aby znalezc cos najlepszego pod siebie.. Poza tym na polskich drogach fabryczne nastawy bardzo dobrze sie spisuja.

Co do klikniec, powinny one byc wyraznie w calym zakresie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-17 19:02:58 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-11-21 23:46:14
Posty: 79
Lokalizacja: Fajsławice/k.Lublina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: ThunderKociak
temat dotyczy hamowania silnikiem a jeśli takie same objawy pokazują się podczas jazdy to też chodzi o łańcuch?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org