Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-07-16 22:39:11 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-05-20 22:29:41
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
witam

domyślam się że temat wielokrotnie wałkowany i jeżeli administrator uzna że na forum istnieje konkretna pomoc to proszę o odesłanie mnie do źródła jednak nie ma to jak pomoc "w czasie rzeczywistym".....

w kwietniu kupiłem Fazera, od początku sprawa wyglądała tak, że wszytko wyglądało bardzo dobrze fajnie się sprawował, ale na 5 i 6 biegu w okolicach 7 tys obrotów następował stosunkowo gwałtowny brak mocy prawie jak odcinak potem motor powoli nabierał mocy i dalej już ciągnął. Zaznaczam że na pozostałych biegach od początku do końca moto wkręca się płynnie i bardzo żwawo. Działo się tak niezależnie od tego jak motor był rozpędzany. W ostatnim czasie miałem okazje pojechać trochę szybciej i sprawdzić jak on jeździ. Pokręciłem go od 3 biegu prawie do 13tys i nawet na 5 ta zwyczajowa dziura nie była aż tak dotkliwa, ale na 6 ewidentnie mi się maszyna "zmuliła" pojechałem 220km/h i koniec...wiecej nie poszło a jak odpuściłem gazu to do końca podróży miałem problem zeby przekroczyć 160.....

teraz sprawa wygląda tak że nie ma już tej "dziury" na 5 i 6 ... po prostu na tych biegach od 6 tys jazdy nie ma w ogóle....szarpie, na przemian przyspiesza i zwalnia, dynamiczna jazda tylko na 4 biegu....zdarza się też ze na niższych biegach czuje drgania po jeździe na 5/6.

moto nie dymi, nawet przy jeździe na 5/6 z drganiami i szarpanie spalanie w normie.

jak narazie sprawdziłem króćce bo z wierzchu są popękane, jednak po ich zdjęciu dowiedziałem się ze wypełnia je stalowa tuleja więc stąd mój wniosek że to nie powinno być przyczyną poboru "lewego" powietrza....

pozdrawiam i czekam na Wasze wnioski Bartosz


strasznie się rozpisałem ale chciałem oddać maksymalnie pełny obraz sytuacji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-16 22:39:11 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2012-07-17 05:41:00 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
A powitalnia?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-17 17:46:57 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Sprawdziłbym krućce raz jeszcze
Jak wszystko poskładane na luzie spryskaj jakimś plakiem (płynem w spreyu łatwopalnym) po krućcach jechli obroty sie zmienia to ciagna lewe powietrze

Najłatwiej zaczać od najprostszych rzeczy tzn czyszczenie i regulacja gażnikow, sprawdzenie swiec to też nie filozofia

Póżniej można myślec dalej, o kablach fajkach cewkach - ale jeśli na niższych biegach ładnie sie wkreca to moze być zły skład mieszanki, duzy opór na wysokim biegu do tego zła mieszanka paliwowo/powietrzna i zamula maszyne


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org