Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-09-05 20:56:04 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-08-14 23:59:33
Posty: 140
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS6 06
ok dziękuje bardzo za naklejki, jeszcze pytanie odnośnie felgi czy z nowszego modelu czyli S2 jest taka sama felga ? czy śruby na tarcze i zębatkę będą pasować ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-05 20:56:04 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2012-09-08 23:30:00 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-07-22 20:53:36
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
U mnie (2006r.) podeszła przednia felga od S2, więc tylna pewnie też będzie pasować.

Hudy napisał(a):
ok dziękuje bardzo za naklejki, jeszcze pytanie odnośnie felgi czy z nowszego modelu czyli S2 jest taka sama felga ? czy śruby na tarcze i zębatkę będą pasować ?


Właśnie sprawdziłem na stronie sprzedawcy części i ta felga była taka sama do 2009 roku. Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-09 18:20:21 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-08-14 23:59:33
Posty: 140
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS6 06
Ok dzięki za info, ale trafiłem na allegro felgę do Fazera z 2k6 roku także spoko :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-10 08:55:31 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-09-09 20:44:58
Posty: 13
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693-076-746
Obecne moto: Yamaha FZ6
Mam taki sam problem z pompą paliwa jak Ty, motocykl też po szlifie.

Wyrzuca ci jakiś błąd na liczniku ? U siebie nie mogę tego sprawdzić bo nie mam jeszcze licznika :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-12 12:25:22 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-08-14 23:59:33
Posty: 140
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS6 06
Nie na liczniku błędów nie ma, tylko miga że jest jakby zagotowany i jak przytrzymam reset to podaje 50*C

Mam problem z odkręceniem śrub od tarczy z tylnego koła 3 sztuki poszły po wielu trudach 2 pozostałe nie chcą się poddać. Niestety trzymają jak przyklejone a mój imbus okazał się bardzo wytrzymały i w jednej śrubie się przekręcił, a w drugiej doszedł do połowy więc ogólnie mam 2 przyklejone śrubki których tym imbusem nie odkręcę, jakieś dobre rady aby uratować tarcze?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-13 22:50:56 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-09-10 20:14:02
Posty: 69
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S 04r.
Oporne śruby powinno się próbować odkręcić wykrętakiem udarowym zanim się je zniszczy zwykłym kluczem. Jeśli takiego niemasz, to mały młotek w ręce i próbuj wykręcić jednocześnie uderzając młoteczkiem w klucz. A w tej przekręconej, jeśli tylko łeb wystaje to zrób nacięcie pod śrubokręt i próbuj dalej wykręcać.
Nie mylcie tego wykrętaka z kluczem pneumatycznym :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-14 19:15:47 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-08-14 23:59:33
Posty: 140
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS6 06
Pojechałem do znajomego mechanika samochodowego i mi odkręcił, także teraz tylko założyć opone i wyważyć.

Niestety po zalaniu płynu chłodniczego licznik nadal pokazuje maksymalna temp. i nie odpala czyli myśli że jest przegrzany, ale jak mu powiedzieć że nie jest?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-16 17:20:47 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-08-14 23:59:33
Posty: 140
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS6 06
Na liczniku błędu nie wyrzuca bo nie idzie wejść w tryb diagnostyczny (na wyjętym kluczyku przytrzymuje select i resert po czym wkładam kluczyk, nadal trzymając guziki i przekręcam na ON, po ok 8sek według opisów powinno na liczniku pokazać się diag, niestety trzymam tak dobre 60sek i nic się nie pokazuje). Pompka sprawna - podpięta na krótko i działa, a moto nadal nie odpala.

Na wyświetlaczu mruga wskaźnik temp. silnika - tak jakby był przegrzany. Czujnik temperatury w bloku jest raczej ok, a wypięcie kostki i włożenie na stałe rezystora 10Ohm, 100Ohm, 1kOhm nic nie zmieniło. Co jeszcze można sprawdzić ? Bezpieczniki są wszystkie sprawne. Czy to możliwe, że przy szlifie jak uszkodzeniu uległ licznik i całe okablowanie doszło do jakiegoś zwarcia i spaliło się ECU?

Znalazłem SM do FZ6 niestety po angielsku, nie znam na tyle dobrze angielskiego aby dużo zrozumieć (może, ktoś z forumowiczów będzie znał dużo lepiej?!) SM są tu.

Jeżeli, ktoś miał podobny problem i go rozwiązał proszę o pomoc - chciałbym jeszcze w tym roku trochę polatać :)

PS: możliwe, że wymiana licznika na inny (z innego motocykla) powoduje takie cyrki?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-16 19:50:40 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-09-17 15:26:48
Posty: 145
Lokalizacja: Lubin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52
Obecne moto: FZ6 N 06 BLACK
Hudy cyrtolisz się tyle czasu... zimą możesz się bawić a teraz chcąc latać jedź do serwisu i będzie wszystko zrobione


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-16 21:01:28 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-08-14 23:59:33
Posty: 140
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS6 06
Powiem tak: do serwisu mam 50km jeżeli w pierwszym mi nie naprawia będę musiał jechać do innego i tak mogę czasem cały Poznań pozwiedzać a co za tym idze zostawić majątek, druga sprawa nie po to pisze na forum aby dowiedzieć się że takie rzeczy naprawiają w serwisie tylko liczę na pomoc a taki post mi raczej nie pomaga więc serdecznie dziękuję nie skorzystam...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-23 19:41:19 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-08-14 23:59:33
Posty: 140
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS6 06
Pogadałem z kilkoma ludźmi i dowiedziałem się że najprawdopodobniej winna będzie antena od immo czyli ten plastik przy stacyjce (jest na to duża szansa, bo całkowicie o tym zapomniałem ale ten plastik widać też oberwał ponieważ jest delikatnie popękany) pytanie czy ta antena będzie pasować od R6 ponieważ na allegro tylko taka jest a w serwisie zawołali za to 2000 zł? Jeszcze jedna myśl mianowicie że Fazer ma czujnik przechyłu i po glebie nie pozwala odpalić, ale to potrzebuje potwierdzenia bo nie znalazłem nic ciekawego na ten temat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-23 20:29:19 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-09-17 15:26:48
Posty: 145
Lokalizacja: Lubin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52
Obecne moto: FZ6 N 06 BLACK
Zgadza się jest czujnik przechyłu ale podczas gleby sygnalizuje on glebe i komp w syst. awaryjny idzie.
Co do immo to masz rację. Jeśli masz zniszczone to kicha bo nie odpalisz moto. R6 Może być, pod warunkiem, że masz to z kluczami ponieważ każdy klucz jest kodowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-24 11:18:19 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-08-14 23:59:33
Posty: 140
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS6 06
Ci do tego czujnika to co, idzie w stan awaryjny i jak się to objawia? Jak go wyłączyć?
Czyli sama ta antena nie może być,musi być że stacyjką? Nie idzie tego zakodować?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-24 21:03:17 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-09-17 15:26:48
Posty: 145
Lokalizacja: Lubin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52
Obecne moto: FZ6 N 06 BLACK
pewnie, że zakodujesz. Sam chciałem jeden klucz dorobić. 50zł Matryca i 200zł kodowanie czyli jeden klucz za 250zł. Spotkałem się także z ofertą Pana z zakodowaniem klucza za 150zł ale klucz nie jest YAMAHA
Tryb awaryjny z powodu błędu. Pod komputer i skasować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-09-26 21:18:33 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-08-14 23:59:33
Posty: 140
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS6 06
A idzie obejść immo i odpalić go bez?

Gdzie znaleźć czujnik od temperatury która jest wyświetlana na liczniku ??
Czy temperatura wyświetlana po przytrzymaniu RESET idzie z tego samego czujnika co ta podawana skalą kreseczkową ?? Jeżeli nie to gdzie poszukać tych czujników?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org