Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-10-02 22:31:49 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-08-11 00:49:45
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Witam Kolegów i Koleżanki

Moja zagwostka polega na tym iż moto nie wkręca się wyżej niż 9 000 rpm od 4-go do 6-go biegu.

W dolnym zakresie mocy przyspiesza świetnie a przy wyższych dławi się i w ogóle nie przyspiesza.

Moto ma przejechane 42700, nie dawno czyściłem i regulowałem gaźniki, po regulacji wszystko hulało jak trzeba, specjalnie to sprawdziłem.

Czy spotkaliście się już z takim tematem ??

Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-02 22:31:49 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2012-10-02 22:58:32 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-07-22 23:07:03
Posty: 121
Lokalizacja: LWL, LU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs1000 kobalt 02
a jak na biegu jałowym? możesz do odciny normanie silnik wkręcić?
przy kręceniu silnik łapie kaszel? ale tylko na wyższych biegach?
w jakim stanie króćce? filtr powietrza?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-03 08:37:40 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Sprzedaj go jako Fazera 800. Może nikt się nie zorientuje... Tylko szybko, zanim zrobi się z niego Fazer 600.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-03 13:50:31 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
a droga powietrza do wlotu pod siedzeniem czysta, łatwa i przyjemna? Może powietrza ma zbyt mało na wysokich obrotach bo coś tkwi we wlocie i nie pozwala mu się tam dostać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-03 21:23:25 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-08-11 00:49:45
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Na jałowym biegu wkręca się idealnie, a sprzedać tak szybko nie sprzedam :D

Sprawdzę jutro króćce i wlot pod siedzeniem. Wieczorem dam znać co i jak ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-03 22:21:16 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-08-11 00:49:45
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Aha, z dodatkowych info dla "krzysiunia" przy kręceniu silnik nie łapie kaszlu nawet na wyższych biegach, filtr powietrza czysty wygląda jak nowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-03 22:51:17 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-07-22 23:07:03
Posty: 121
Lokalizacja: LWL, LU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs1000 kobalt 02
hmm, nie wiem czemu reszta robi sobie jaja, być może znają odpowiedź, lecz trzeba trochę pocwaniakować :wink:

nie śledzę pilnie tego forum, być może ktoś miał podobny problem, sprawdzałeś, szukałeś na forum?

szukając kilofazy natrafiłem na wersję zablokowaną, koleś dawał swojej żonie pojeździć czasem i zmienił co nieco w silniku, po zmianach dysponował mocą około 90 KM, może Twój jest właśnie taki wykastrowany i nie idzie na wyższych przełożeniach...?
Być może, jak piszę MarcinN, Twoja maszyna doznaje regresu i koniki szybko uciekają :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-04 09:38:20 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
krzysiunio o te jaja to pewnie mnie podejrzewasz ? :) Otóż to nie jaja, troszkę z humorem napisane, ale szczera prawda. Wlot powietrza pod siedzeniem to podstawa, patrząc na opisane objawy, a że filtr czysty to i bardzo dobrze.

co do ulatywania koników, owszem prawda to, ale zbyt szybkie byłoby to ulatywanie. Mi uleciało może ze 3 gdyż miałem hamowany motorek - na seryjnym wydechu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-15 23:12:40 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-08-11 00:49:45
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Widzę że temat się lekko odsunął :D

A i informuję iż usterka naprawiona a wygrał Szymon N.

Droga wlotu powietrza pod siedzeniem była zatkana i dlatego nie chciał się wkręcać na obroty :D

Dzięki za podpowiedź

Pozdro :beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-20 09:48:37 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
oj to super, że udało się pomoc...niech śmiga zatem korzystając z resztek pięknej pogody :)
pozdrawiam serdecznie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-25 00:17:11 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
Jakiś miesiąc temu znajomy z Polishbikers przyprowadził mi Fazera 1000 do regulacji. Motocykl wcześniej był testowany na hamowni i również wynik był w okolicach 90KM. Motocykl, który powinien mieć około 140KM zachowywał się niestabilnie, a silnik miał problemy z wkręcaniem się na wyższe obroty. To, o czym pisaliście, czyli o zatkanym wlocie powietrza wykluczyłem od razu. Luzy zaworowe również były w normie. Dopiero jak dobrałem się do gaźników to okazało się, że były troszeczkę zanieczyszczone, ale największym problemem był przestawiony czujnik położenia przepustnicy. Przy takich problemach warto go sprawdzić, bo zajmuje to zaledwie kilka sekund i jest dziecinnie proste. Wystarczy go zresetować przez odłączenie wtyczki, a następnie podłączyć wtyczkę z powrotem. W tym momencie wskazówka obrotomierza powinna wskazać 5000 obr/min, jeśli czujnik jest ustawiony prawidłowo. Jeżeli nie jest i wskazówka pokaże 10000 obr/min to należy poluzować dwie śrubki mocujące czujnik i ustawić go tak, aby wskazówka obrotomierza zatrzymała się na 5000, i dokręcić śrubki.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org