Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-03-01 22:43:27 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
W sumie to nie jestem pewien tego masowania, zrób jak było oryginalnie i ma działać.
O cewkach pisałem już wcześniej to zależy od uszkodzenia, teoretycznie jest możliwe, że brak częściowo izolacji i iskra występuje w cewce, a nie na na świecy. Trzeba je było zabrać jak mówiłem i mielibyśmy pewność.
Pozdrawiam
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-01 22:43:27 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-03-01 23:12:10 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-02-14 22:33:48
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Wiem ale gościu miał mieć motor rozebrany a miał złożony więc cewek i tak bym nie sprawdził bo dość sporo rozbierania jest.A powiedz mi czy jest możliwość sprawdzić cewki w innym motorze czy tylko w thundercacie?Pytam bo jakieś 20km odemnie jest gość co naprawia motory i jak byłem u niego to widziałem chyba 4 lub 5 rozebranych motocykli.Jak bym mu same cewki podrzucił to może by je wpiął w inny motor.Aha jeszcze jedno.Czy jak podłączyłem diodę przed cewki i za cewki (do kapturka) to czy powinna ona świecić z taką samą mocą czy za cewką powinna świecić mocniej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-01 23:56:37 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Teoretycznie za cewką powinna się usmażyć, bo tam jest wysokie napięcie, ale znowu energia nie jest zbyt duża. Nigdy tego nie robiłem nie wiem.
Cewka jest zazwyczaj podobna w każdym motocyklu ja bym spróbował podjechać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-02 00:00:46 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-02-14 22:33:48
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Ok dzięki.Mam nadzieję że nastepny post będzie że rozwiązałem problem :wink: Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-02 09:50:10 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-02-14 22:33:48
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
A widzisz zapomniałem zapytać o jeszcze jedna rzecz.Bo znalazłem w internecie że można sprawdzić cewkę podając na nią napięcie ale należy uważać by nie spalić cewki.No więc wziąłem plus z aku do stałego na cewkę,świecę zmasowałem i na drugi pin cewki dotykałem, plusem z aku.Niestety iskra się nie pojawiła a na mój chłopski rozum powinna gdy cewka była by sprawna.Jak myślisz ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-02 13:52:38 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Powinieneś jeden przewód cewki masować, a drugim dotykać do "plusa" tak żeby płynął przez nią prąd. Wtedy powinno coś iskrzyć na świecy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-02 14:38:04 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-02-14 22:33:48
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Widzisz to źle to robiłem.Byłem teraz zrobić tak jak piszesz.Jeden pin cewki dałem do masy,świece zmasowałem a plusem dotykałem drugiego pina cewki.Świeca iskrzyła ale bardzo bardzo słabo no i nie za każdym dotknięciem pojawiała się iskra.Iskra powinna być mocna w takim przypadku a tu iskrzyła delikatnie że jak by było światło włączone w garażu to pewnie bym jej nie zauważył...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-02 19:36:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-02-14 22:33:48
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
A powiedz mi czy jak wepnę zamiast tej cewki, cewkę np z samochodu? Powinna dać iskrę a jak da tzn że na 100% cewki padły...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-02 20:41:47 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Zmierz tą cewkę bo jak będzie miała za mały opór to możesz spalić moduł zapłonowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-02 20:45:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-02-14 22:33:48
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Opór ma się zawierać w granicach takich ja ma cewka z motoru czy są dopuszczalne jakieś odchylenia?? Rozumiem że może mieć większy opór a mniejszy nie tak??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-03 00:41:37 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Dokładnie tak, wynika to z prawa Ohma: mniejszy opór -> większy prąd -> coś się może zjarać ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-06 18:59:03 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Nadal nie gada?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-06 19:27:41 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-02-14 22:33:48
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Niestety nie mam jak sprawdzić tych cholernych cewek.Jutro może będę miał okazje podjechać do jednego serwisu to może tam mi sprawdzą.Rozmawiałem też z dwoma elektromechanikami i tez stwierdzili że to dziwne że przed cewką i za cewka jest takie samo napięcie i że tej diody nie zjarało.Jak nie sprawdzę tych cewek to zaryzykuje i kupie je w piątek.Używki z gwarancją za 70zł to jeszcze nie wydatek a zawsze mogą się przydać w przyszłości...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-07 17:53:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-02-14 22:33:48
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Cholera moje cewki tez są dobre.Powiem wam że w tym momencie jestem w kropce.W sumie koleś u którego sprawdzałem cewki (serwisuje motocykle) tez powiedział że to bardzo dziwne ale tez wspomniał że to pewnie jakaś pierdoła która przeoczyłem.Czyli moduł, przekaźnik, cewki i stacyjka podmienione i działają w 100% czyli co jeszcze?? Wszystkie odpowiedzialne za odpalanie czujniki podpiąłem na krótko ale tak czy inaczej tez są sprawne.Chłopak w serwisie powiedział że jak czujnik położenia wału jest niesprawny to też motor może nie palić.Najdziwniejsze jest to że po podłączeniu diody zamiast cewki prąd do niej dochodzi bo ona mruga czyli co może powodować że ten impuls jest za słaby i nie wyzwala iskry?? Panowie bo ja już sam nie wiem czy czegoś nie pokręciłem.czy czujnik położenia wału to jest to samo co impulsator?? Jeśli nie to w którym miejscu on się znajduje??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-07 19:40:16 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-29 13:42:13
Posty: 256
Lokalizacja: Bestwina (koło Bielska Białej)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 504219468
Obecne moto: Suzuki V-strom 1000
hudy8 bez obrazy, ale ja nie mając o tym pojęcia dawno bym pojechał do jakiegoś mechera, który zna się na elektryce, podpioł by odpowiedni miernik czy komp i miałby wszystko na widelcu. A Ty bawisz się tym jak już długo bez efektu. Jakoś bym przeżałował te 200zł i miałbym święty spokój i już bym sobie jeździł spokojnie. Wiadomo jak coś zrobisz sam to bardzo cieszy i dudki zostają w kieszeni, no ale Sam widzisz co jest :wink: .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org