Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-03-07 13:14:16 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4025
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
piter3105 napisał(a):
zapytam jeszcze o jedno:skoro na centralnej podstawce kręci max obroty, to jest to raczej blokada elektroniczna.

raczej tak.
piter3105 napisał(a):
Czy może to być np. moduł jakiś blokowany, czy jest to raczej jakiś jeden niepotrzebny kabelek od licznika do modułu?


sasza już wsapominał, sprawdź wszystkie kable od licznika w dół czy czegoś ci tam nie wpięto. polookaj na wiązki. to musi byc elektroniczne zblokowanie jeśli na centralce odwija normalnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-07 13:14:16 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-03-07 18:55:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-01-29 22:31:17
Posty: 50
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
pango napisał(a):
chlopaku!
skoro nikt nie mial takiego przypadku,to nikt ,nie obejrzawszy wczesniej,nie jest w stanie powiedziec co,gdzie i kiedy?
moze zrob foty?
ps
chyba troche nieuwaznie czytasz odpowiedzi ..?

Spokojnie, bez nerwów:P Potrzebuję po prostu schematu jak wychodzą kabelki z modułu.
P.S. Odpowiedzi czytam bardzo uważnie, bo zależy mi na rozwiązaniu problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-07 19:55:14 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
15s z google: http://www.motorkari.cz/upload/files/ma ... manual.pdf
Przedostatnia strona.
Prześledź kable wychodzące od czujnika prędkości (prawy róg oznaczone: 30) najpewniej pomiędzy tym czujnikiem, a modułem masz coś wpięte.
Jak nie to moduł musi być wymiony na jakiś blokowany (sprawdź oznaczenia z niego w google).
Jak nie znasz się na elektryce to podjedź do jakiegoś serwisu, bo szkoda Twojego czasu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-07 21:28:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-01-29 22:31:17
Posty: 50
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Dzięki wielkie, akurat miałem inną serwisówkę,(bez tej całej elektryki) schemat też jakiś znalazłem, ale nie było tam modułu..no nic pokombinuje coś i może się uda;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-12 13:45:17 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-06-15 19:42:58
Posty: 3
Lokalizacja: LIVERPOOL
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600
Witam
Nie wiem czy juz rozwiozales swoj problem z rzekomą blokadą ale powiem ci że blokada motocykli to bardzo popularny zabieg w celu obnizenia mocy oraz predkości motocykla do wymaganego wg prawa 33 BHP dla młodych motocyklistow nie posiadających wymaganego wieku. Ja sam mam fazera 600 z 2001r (mamy taki sam silnik) którego zakupiłem z blokadą. Jest to zestaw 4 zaślepek montowanych na gazniku, które ograniczają przedostanie się mieszanki paliwowo powietrznej do komory spalania. Wystarczy zdemontować gazniki i wyciongnąć zaślepki. Ja zleciłem te zadanie doświadczonemu mechanikowi jako że nie jestem technicznie uzdolniony. Sam jestem niedoświadczonym molocyklistą i to jest mój pierwszy motor wiec kolś mnie ostrtzegł żebym uważał.Różnica byla kolosalna. Już jak odpaliłem motor to czułem odrazu ze jest inaczej. :D Zapiołem jedynmke i jjjaaaaaazddaaaaaaaa beret chcialo zerwac. Wyciongnolem 225km/h. Ale prawdą też jest że FAzera trzeba cisnąć żeby szedł . Od 4000 tys poczuc powinienes wyrażny wzrost mocy a od 7000 to juz kórwa mać i tak nie przerwanie do 12000 idzie jak burza. Także sam musisz zdecydowac czy wydaje ci się żę nie masz mocy czy nie ciśnisz jak trzeba.
PS Moj motor na blokadzie nie przekraczał 7000 obrotów choćbym nie wiem jak daleko odkręcał gwizdek.

Pozdrawim Arek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-13 18:59:06 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-01-29 22:31:17
Posty: 50
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
No niestety jeszcze nic nie zrobiłem ze względu na pogodę. Jak tylko zginie śnieg to jadę do gościa od którego kupiłem fazera patrzeć co jest nie tak. Ale kręcił 7000 max na każdym biegu? Dzwoniłem do niego i stwierdził, że albo są właśnie "zaślepione gaźniki" albo są tulejki, które nie pozwalają się podnosić przepustnicom do końca. Tak na marginesie to ile kosztował Cię taki zabieg? Co do niepoprawnego przyspieszania to na pewno odpada, bo cisnę go ile się da..Zresztą pisałem o tym już wcześniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-14 12:44:51 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
kurde ,ale przyspieszenie przyspieszeniu nierowne.
jakbys mail 35 km, to tez sie dokrecilby sie do czerwonego na niskim biegu.
roznica miedzy poprzednim a fzs to przepasc:fzs 6s do 140 ,a tam do 100 .
Ty "niezle",a powinienes byc zachwycony.

ps
jednak niedokladnie czytasz odpowiedzi.
tak przyspiesza fzs600


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-14 19:40:01 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
hydrokort napisał(a):
Witam
Nie wiem czy juz rozwiozales swoj problem z rzekomą blokadą ale powiem ci że blokada motocykli to bardzo popularny zabieg w celu obnizenia mocy oraz predkości motocykla do wymaganego wg prawa 33 BHP dla młodych motocyklistow nie posiadających wymaganego wieku. Ja sam mam fazera 600 z 2001r (mamy taki sam silnik) którego zakupiłem z blokadą. Jest to zestaw 4 zaślepek montowanych na gazniku, które ograniczają przedostanie się mieszanki paliwowo powietrznej do komory spalania. Wystarczy zdemontować gazniki i wyciongnąć zaślepki. Ja zleciłem te zadanie doświadczonemu mechanikowi jako że nie jestem technicznie uzdolniony. Sam jestem niedoświadczonym molocyklistą i to jest mój pierwszy motor wiec kolś mnie ostrtzegł żebym uważał.Różnica byla kolosalna. Już jak odpaliłem motor to czułem odrazu ze jest inaczej. :D Zapiołem jedynmke i jjjaaaaaazddaaaaaaaa beret chcialo zerwac. Wyciongnolem 225km/h. Ale prawdą też jest że FAzera trzeba cisnąć żeby szedł . Od 4000 tys poczuc powinienes wyrażny wzrost mocy a od 7000 to juz kórwa mać i tak nie przerwanie do 12000 idzie jak burza. Także sam musisz zdecydowac czy wydaje ci się żę nie masz mocy czy nie ciśnisz jak trzeba.
PS Moj motor na blokadzie nie przekraczał 7000 obrotów choćbym nie wiem jak daleko odkręcał gwizdek.

Pozdrawim Arek


To forum ma taką debilo odporną opcję jak podkreślanie błędów. Uważaj na słownictwo i popraw te błędy bo czytać się tego nie da!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-14 08:12:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-01-29 22:31:17
Posty: 50
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
No i wczoraj sprawa się wyjaśniła ;) Przyczyną były za mało podnoszące się przepustnice. Ogólnie gaźniki, które miałem były bez membran..i w środku też trochę się różniły, ale na pierwszy rzut oka to samo.Teraz mam założone normalne z membranami. Teraz Fazer śmiga jak marzenie i rzeczywiście ręce prostuje przy przyspieszaniu, chociaż powiem szczerze, że jak na 34 KM, którymi dysponował wcześniej to i tak był bardzo żwawy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org