Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-04-16 19:27:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-08-23 03:12:46
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz1n
Witam odświeżam temat ---nie chcę zakładać kolejnego wątku więc tu piszę. Jakie macie ustawione dawki paliwa na poszczególne cylindry, (może ktoś podejrzy???? u siebie) bo u mnie są dziwne d1 -20; d2 +6; d3+6 ;d4+20. Będę wdzięczny za pomoc. Strasznie mi wali w wydech przy schodzeniu z obrotów myślę ze to może być przyczyną. Sprawdzenie ustawień tj. trzymamy select i reset jednocześnie na wył moto. Następnie bez puszczenia przycisków wł stacyjkę i trzymamy aż pojawi sie H1 i później select tylko aż pojawi się d1 = następnie select i widzimy d2= i tak po kolei żeby wyjść wyłączamy stacyjkę. Będę wdzięczny za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: fz1 kilka spraw
PostNapisane: 2013-04-16 19:27:24 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2013-04-16 20:51:22 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-10-22 21:46:14
Posty: 700
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1
w weekend ci to sprawdze jak do tej pory nikt nic nie napisze
jak by nie bylo po wekendzie to pisz sie przypominaj


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-22 20:12:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-08-23 03:12:46
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz1n
Przypominam sie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-22 22:00:48 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Parę dni temu zagladalem do kompa.
Ale po tej kombinacji:
S i R trzymane przy OFF i załączenie na ON
po paru sek pojawia sie Diagnostic Mode czyli parametry od:
d:01-70 i nie mają one nic wspolnego z dawką paliwa.

A tak z ciekawości... na czym polega to zchodzenie z obrotów?
Całkowite zamknięcie manetki? Czy jeszcze otwarta?
Przy zamkniętej komputer nie daje paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-23 18:51:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-08-23 03:12:46
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz1n
Faktycznie kolego. Strzela na zamkniętej manetce bo jeżeli tylko trochę mam podkręconą jest ok. Z drugiej strony strzały w wydech są oznaką nie dopalonego paliwa. Może to przez ten zawór do dopalania spalin bo fizycznie go nie ma a komp steruje tym urządzeniem od linek.... któryś mechanik wspomniał ze można kupić i podpiąć jakieś urządzenie, tam gdzie jest obecnie ten sterownik linek.

Gdzieś czytałem ze te d1 to są jednostki powietrza które sie dostają do cylindrów ale nie mogłem tego potwierdzić.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-23 21:01:11 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Też gdzieś czytałem o tych dawkach powietrza, czy tam paliwa.
Tylko że w trybie diagnostycznym to tam niewiele można zmieniać i zawsze dziwiłem się, co niby tam ludzie mogą grzebać poza diagnostyką.

Poza tym za paliwo odpowiadają mapy , a w tym kompie praktycznie jest tylko jedna mapa.
Także na ilość paliwa wpływają czujniki.
No i jeżeli rzeczywiście gdzieś są jakieś parametry do zmiany... może ktoś nas oświeci :)

No i tak naprawdę, to sobie tak "strzelam", że paliwo jest całkowicie odcięte przy puszczonej manetce.
Może np. naprawiając twardą reakcję na gaz w FZ1 zmienili mapę i dodali trochę paliwa w kolejnych rocznikach.

A co do dopalania spalin, to pewnie masz wycięty i zaślepiony zawór od dorzucania świeżego powietrza z filtra do wydechu. Zawór ten ma na celu dotlenić spaliny i wspomóc katalizator. Tam nie ma żadnych linek, to zawór elektryczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-24 18:55:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-08-23 03:12:46
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz1n
Witam. Zawór jest mechaniczny sterowany poprzez linki z urządzenia pod siedzeniem/bakiem i to często omawiane przy okazji wymiany wydechu na akcesoryjny. Tak jeszcze główkuję bo paliwo na amen nigdy nie jest odcięte; bo po opuszczeniu manetki na zero by gasł a trzyma 1000obrotów dodając gazu zwiększamy ilość paliwa.
Może ktoś wypowie się w tym temacie odnośnie tych dawek paliwa/powietrza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-24 23:00:58 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Cytuj:
Tak jeszcze główkuję bo paliwo na amen nigdy nie jest odcięte;

Może być odcięte. Po to masz taką masę czujników, ciśnienia, położenia wału, wciśnięcia sprzęgła itd. Zieloni to wywalczyli :)
Kiedyś szukałem info o twardej reakcji na gaz, to o tym pisali.

A co do tego zaworu EXUP.
Na forum http://www.fz1-forum.com pisali tylko tyle, że po usunięciu moto będzie głośniejszy.
Jest tu parę fazerni bez exupa może ci podpowiedzą. Z tego co pisali żadnych "urządzonek" nie trzeba. Wystarczy nie odpinać przewodów elektrycznych do napędu linek.
A jak świece? zawory?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-25 18:50:33 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-08-23 03:12:46
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz1n
Świece nówki do zaworów jeszcze nie zaglądałem. Urzadzenie jest na pewno(podobno z akrapa) tylko pewnie drogie wiec nikt nie kupił jeszcze(skoro można założyć wydech akcesoryjny bez kupowania urządzonka). Ktoś ma jeszcze akcesoryjny krótki wydech na forum nie lufe akrapa może wypowie się czy mu prycha w wydech jak schodzi z obrotów??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-25 21:33:53 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
slimakxx napisał(a):
. Ktoś ma jeszcze akcesoryjny krótki wydech na forum nie lufe akrapa może wypowie się czy mu prycha w wydech jak schodzi z obrotów??

W FZ6 miałem LeoV. i też prychał, a nawet strzelał ogniem jak mu się DB-killer wyjęło :twisted:
Teraz mam MIVV'a i też lekko prycha przy schodzeniu z obrotów [ oczywiście mówimy o gwałtownym schodzeniu z obrotów przy dużej prędkości obrotowej silnika ]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org