Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-05-14 17:56:58 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-05-14 17:48:46
Posty: 5
Lokalizacja: Radom
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha fzs 600
Jestem posiadaczem yamaha fzs 600 dopiero kupiłem i nie wiem co się dzieje. Pali na dotyk. Na wysokich obrotach wszystko super ale przy ruszaniu jest problem. Zachowuje się jak by nie chodziła na wszystkie cylindry i przerywa po chwili na większych obrotach jest ok ?nie wiem co ją boli ? Czy jest ktoś w stanie mi pomóc w tej sprawie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Yamaha fzs 600 problem
PostNapisane: 2013-05-14 17:56:58 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-05-14 19:48:51 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
pomyliłeś troszkę działy ze swoim pytaniem, stąd może małe zainteresowanie tematem.

Po pierwsze upewnij się czy pali na wszystkie czy też nie...łatwy sposób sprawdzenia, rozgrzać motocykl przez minutkę i siknąć wodą na każdy z kolektorów,,,jeśli woda wyparowuje natychmiast z danego kolektora to znaczy, że pali na dany cylinder.

Także to na początek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-14 20:16:22 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
Zrób tak jak radzi mores. Ewentualnie jak nie jesteś mega nieodporny na ciepło dotykaj kolektorów po uruchomieniu, ale uważaj żeby się nie oparzyć! Wystarczy, że go "klepniesz" i poczujesz czy się grzeje. Jak 1 będzie zimny to mogą być np. świece do wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-14 21:00:46 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-05-14 17:48:46
Posty: 5
Lokalizacja: Radom
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha fzs 600
to już tak sprawdziłem i świece wymieniłem i dalej tak samo.ogólnie znam się troszkę na mechanice lecz jak do tej pory naprawiałem samochody to prawie to samo ale jak się dowiedziałem o tych podkładkach pod gażnikami w tym modelu że one właśnie robią taką robotę to przypuszczam że tu tkwi problem bo mam je sparciałe i możliwe że dostaje za dużo powietrza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-15 08:13:44 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
Mówisz o króćcach gaźnikowych łączących gaziory z silnikiem? skoro uważasz że są popękane na wylot, możesz popsikać na nie po kolei jakimś plakiem lub czymś podobnym, jak podskoczą obroty to już będziesz miał pewność. Może błędnie ale wydaje mi się że przewiewy powinny się zacząć na wyższych obrotach gdy jest większe podciśnienie w kolektorze. Jak możesz zobacz luzy na zaworach wydechowych u mnie ledwo jechał, jak zmieniłem płytki to się szatan zrobił :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-15 19:52:34 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-05-14 17:48:46
Posty: 5
Lokalizacja: Radom
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha fzs 600
Sam regulowałeś zawory ? Czy wiesz może jaka jest kolejność demontażu aby dostać się do zaworów ?

Dziś rozebrałem gaźniki i podkładki są jeszcze na tyle dobre że nie przepuszczają powietrza więc trzeba szukać innej przyczyny....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-15 21:52:39 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-11-20 22:30:54
Posty: 304
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 507754004
Obecne moto: FZS 600 2000r
zdejmujesz zbiornik ściągasz fajki, pólkę z cewkami i pompką odkręcasz i odkładasz do tyłu, obudowę termostatu też musisz wytargać czyli płyn też trzeba zlać odkręcasz boczne dekielki od pokrywki sciągasz pokrywkę i masz zawory do sprawdzenia luzów trzeba jeszcze ściągnać dekiel alt. żeby można było kręcić wałem. a jak chcesz płytki podmienić to gaźniki wyciągasz żeby dostać się do napinacza wykręcasz go i ściągasz wałki ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-16 08:30:22 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
DRAGON_16 napisał(a):
obudowę termostatu też musisz wytargać czyli płyn też trzeba zlać



tego nie robiłem, dało rade bez.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-16 09:34:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-03-19 22:53:15
Posty: 46
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600 99r.
Ja stawiam na przewody w/n lub cewki/fajki. Jeżeli jest gdzieś przebicie to na swiecy moze byc slaba iskra i z niskich obrotow go "zalewa". Na wysokich obrotach problem nie wystepuje albo wystepuje tak rzadko ze sie nie orientujesz. Naprawa bardzo tania wiec moze od tego zacznij. Oczywiscie luzy warto sprawdzic tak czy siak jak nie znasz moto. Przy wymianie przewodow wymien jeszcze swiece nawet jesli maja 20 km przebiegu bo juz moglo jedna zalac i poszla sie je....
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-16 09:45:55 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-01-20 00:30:04
Posty: 29
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 669647457
Obecne moto: FZS600 02
Po co od razu rozbierać. Na moje ? Sprawa jest błaha źle podłączyłeś kable zapłonowe. W złej kolejności.
Motocykl pracuje nierówno. Zapalanie mieszanki następuje niepoprawnie stąd spadek mocy na pierwszym cylindrze.
Posprawdzaj to i daj znać. One mają oznaczenia jak podłączyć. Nie kieruj się ( coil 1,2,3,4 ) To tylko wyprowadzenia cewek , ustawienie tych przewodów powinno być w serwisówce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-16 11:01:17 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-03-19 22:53:15
Posty: 46
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600 99r.
lewa cewka do garow zewnetrznych prawa cewka do wewnetrznych


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-16 11:28:49 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Albo jak ktoś wyżej pisał fajki/przewody. Jak odpalisz i będzie chodził na 3 to wypinaj po kolei fajki, jak na którymś nie będzie zmiany to ta fajka/przewód będzie winny, ale na początek sprawdź tą poprawność podłączenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-16 12:12:04 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
SqU33z3R napisał(a):
lewa cewka do garow zewnetrznych prawa cewka do wewnetrznych


o ile dobrze kojarzę to cewki dają na zmianę iskrę, a że kolejność zapłonów to 1-2-4-3 to by wychodziło że jedna cewka daje na 1 i 4 gar, a druga ma 2 i 3 gar... gorzej że w serwisówce za bardzo nie widze żeby było to wyspecyfikowane..

Znalazłem w necie trochę fotek cewek z przewodami od fzs600 na których są oryginalne oznaczenia nr garów, i faktycznie jedna daje na 2,3 a druga 1,4

hehe - teraz doczytałem - to dokładnie to co napisał przedmówca :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-23 22:01:00 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-05-14 17:48:46
Posty: 5
Lokalizacja: Radom
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha fzs 600
Po regulacji gaźników pomogło


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org