Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-01-02 16:27:36 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-11 15:40:42
Posty: 198
Lokalizacja: Lubin (zDolnyŚląsk)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Transalp 600
Panowie i Panie :wink: mam od pewnego czasu problem z fazerem 2002.Zaczeło się od tego,że zmieniłem tłumik na nieduży(ok 3,5-4cm.)przelot.Wszystko było dobrze(odpalał,obroty ładnie wchodziły do końca i schodziły,jezdził świetnie itp itd)Pewnego dnia chciałem zobaczyć co się stanie gdy wyciągnę filtr powietrza,co też uczyniłem.Wszystko było ok,ale tylko do momentu gdy chciałem wykręcić max obrotów(w garażu,silnik rozgrzany).Doszło do jakiegoś 7-8 tyś i zgasł,nagle,bez ksztuszenia.Potem odpalił ale tylko na 2-3 gary.Założyłem filtr i dalej to samo.Pare dni po tym wymieniłem świece,odpaliłem-od strzała :D ,potem znowu zonk 7-8 tyś. i zgasł.Po odpaleniu chodzi na 2-3 gary.Wymieniłem cewki z przewodami(pozdro dla Bartka-keksa :wink: )i dalej to samo.Myślałem że zasyfiłem gazniki.Niedawno wtczyściłem,założyłem i wciąż to samo.Na mój chłopski rozum to może być walnięty moduł zapłonowy,ale może macie inne pomysły żebym się nie pchał w dodatkowe koszty :( .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-02 16:27:36 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-01-02 20:06:34 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
hmmm może tps? :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-02 20:22:10 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-11 15:40:42
Posty: 198
Lokalizacja: Lubin (zDolnyŚląsk)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Transalp 600
Nie,zapomniałem napisać że tps też w porządku(przynajmniej tak obrotomierz pokazuje) :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-01-02 21:35:14 
A nie wpadłeś na to że wyjmując filtr powietrza zmieniasz mu skład mieszanki?? i że trzeba to wyregulować potem na gaźnikach...
Skoro po poskładaniu do kupy - tak jak było - z założonym filtrem powietrza - masz problem - tzn że złożyłeś coś źle albo coś zepsułeś.
Rozbieraj - sprawdzaj i dokręcaj.
Skoro Ci gaśnie - to szukaj dlaczego - brak paliwa czy za dużo/ brak powietrza - czy za dużo.... myślenie nie boli...
Podałem wędkę - rybę złów sam... :wink:


Góra
  
 
PostNapisane: 2012-01-03 08:34:06 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-11 15:40:42
Posty: 198
Lokalizacja: Lubin (zDolnyŚląsk)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Transalp 600
miąchal napisał(a):
A nie wpadłeś na to że wyjmując filtr powietrza zmieniasz mu skład mieszanki?? i że trzeba to wyregulować potem na gaźnikach...
Skoro po poskładaniu do kupy - tak jak było - z założonym filtrem powietrza - masz problem - tzn że złożyłeś coś źle albo coś zepsułeś.

Filtr założyłem zaraz po tym jak zaczął gasnąć,jeszcze przed rozbieraniem gazników-chyba nie można go zle włożyć :lol: (choć są różne talenty)
miąchal napisał(a):
Skoro Ci gaśnie - to szukaj dlaczego - brak paliwa czy za dużo/ brak powietrza - czy za dużo.... myślenie nie boli...

No właśnie jest wszystko tak jak na początku-zanim zaczął gasnąć,więc myślę(a to mnie nie boli) że to raczej coś z elektryki siadło.Chcę tylko wiedzieć czy zanim zmienię moduł zapłonu,jest coś jeszcze-np.jakieś przekazniki-które mogą być za to odpowiedzialne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-18 09:39:22 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-11 15:40:42
Posty: 198
Lokalizacja: Lubin (zDolnyŚląsk)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Transalp 600
W końcu po roku stania w garażu motocykl jeździ.Sprawa banalna.Jak zmieniłem ten tłumik od r6 to nie wiedziałem ze tam jest katalizator(taki okrąg z jakby filtrem o konsystencji plastrów miodu) i zamiast go wyrzucić to włożyłem go spowrotem.Przez jakiś czas było OK,ale po pewnym czasie stopił się i zapchał rułe :mrgreen: Wystarczyło go usunąć,a przy okazji wyczyścili mi w serwisie i zsynchronizowali gaźniki i jest pszczółka :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-18 19:56:31 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
czyli się udusił :) ale już żyje..fajno :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-19 23:41:56 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-11 15:40:42
Posty: 198
Lokalizacja: Lubin (zDolnyŚląsk)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Transalp 600
Tia,udusił się przez pierdolon..o kata(chociaż sam nie wiedziałem że tak wygląda katalizator),przez rok fura stała w garażu,zarosła glonami :mrgreen: bo nikt nie doszedł co to jest(czyszczenie gaźników,strojenie ich,sprawdzanie ciśnienia na garkach itp.)ale w końcu jest OK :)Teraz do żyda i na xx1100 zamieniam :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-20 08:46:47 
Czyli temat do zamknięcia już ;-)


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-05-20 09:54:58 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-11 15:40:42
Posty: 198
Lokalizacja: Lubin (zDolnyŚląsk)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Transalp 600
Niech zostanie dla potomnych :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org