Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-05-04 08:56:17 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-04-28 20:54:27
Posty: 125
Lokalizacja: Turek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: posiadam;)
Obecne moto: FZS 600 03r
rhazz napisał(a):
Powinno lekko trzeć, bo klocki muszą zbierać z tarczy syf itp. U mnie podniesiono koło zakręcone rękę wykonuje może pół obrotu może nawet mniej ;)

Twoja wypowiedź uspokoiła moje obawy. Ostatnio wkładałem koło, skręciłem, zakręciłem kołem a zrobiło tyle obrotu co mówisz. Już mnie to bolało, jednak niepotrzebnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-04 08:56:17 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-05-04 12:13:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Niepotrzebnie ;) Jeżeli po jeździe tarcze się nie dymią to nie ma się czym martwić ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-05 16:25:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-08-16 11:01:19
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
U mnie tarcze się nie dymiły ale mocno grzały i przy kierowaniu wprawny kierowca wyczuje że coś jest nie tak moto nawet jak lekko trzymają klocki nie prowadzi się stabilnie wymieniłem oringi tak jak wcześniej wspominałem i wszystko gra koło nie powinno robić tylko pół obrotu podniesione do góry czy też obrotu powinno się swobodnie toczyć jak jest inaczej to strach takim moto jechać.


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-07 01:32:56 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Czyli po wymianie uszczelek klocki w ogóle nie trą o tarczę, koło kręci się zupełnie swobodnie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-07 07:42:59 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-11-20 22:30:54
Posty: 304
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 507754004
Obecne moto: FZS 600 2000r
nie ma takiej opcji będą tarły i tak ;) chyba że cofniesz tłoczki i nie będziesz hamował ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-07 14:20:36 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Mnie przede wszystkim odstraszała cena za komplet naprawczy w Polsce, ale teraz sprawdziłęm że na ebay można kupić komplet naprawczy na przód za 11 funciaków i za 10 na tył - inny sprzedawca, przesyłka nie jest gratis. Chyba czas przemyśleć temat...

http://www.ebay.com/itm/Front-Caliper-S ... 2321b209ae

http://www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-FZS600 ... 2a23db1aa0


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-08 08:48:46 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-08-16 11:01:19
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
DRAGON_16 napisał(a):
nie ma takiej opcji będą tarły i tak ;) chyba że cofniesz tłoczki i nie będziesz hamował ;D


Oczywiście klocki przylegają do tarczy lecz bardzo delikatnie w sumie tworzy sie pod nimi podczas jazdy mikroszczelina nie może być mowy np. o nagrzewaniu się tarczy przy zwykłej jeżdzie od klocków jeżeli dla testu zrobimy parę kliometrów używając np. tylko tylnego hamulca i po zatrzymaniu tarczę z przodu będą mocno ciepłe to jest coś nie tak. Jak macie jakieś wątpliwości co do swojego układu, podejrzenie, że klocki lekko trzymają proponuję porównać to tarcie na innych motorach (2-3 kolegi, koleżanki, przypadkowow napotkanych motocyklistów) to nic nie kosztuje i nie musi to być ta sama marka i typ moto wówczas będziecie mieli porówanie ja tak zrobiłem i odrazu wiedziałem, że jednak mi klocki trzymały. Nowe uszczelniacze i po kłopocie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-19 13:48:21 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-08-15 09:50:20
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600 Thundercat
athcx mógłbyś opisać jak wymieniłeś te uszczelniacze? Mam ten sam problem u siebie w kocie i pora to naprawić :? Próbowałem rozruszać tłoczki ale na długo nie pomogło. Raz się zatnie, a raz nie. Zależy jak mu odbije. Do tego przy czyszczeniu zauważyłem że przy jednym tłoczku jak dam heblem na maxa to płyn się sączy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-04 19:02:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-08-16 11:01:19
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
Zacytuje moją odpowiedź komuś na pw:


Wymiana jest troszkę kłopotliwa w miejsce przewodu doprowadzającego płyn hamulcowy do zacisku dopasowałem plastikową rurkę przez którą pompką samochodową wypychałem powietrzem tłoczki pojedynczo tzn wypchnąłem jeden resztę tłoczków przytrzymując trytkami http://www.ktm.bydgoszcz.pl/image/cache ... 00x500.jpg by nie wychodziły usunąłem stare uszczelniacze obmyłem komorę sprayem w zestawie naprawczym jest mała trupka smaru posmarowałem delikatnie komorę włożyłem nowe uszczelki następnie posmarowałem tłoczek i delikatnie by nie uszkodzić nowych oringów wcisnąłem tłoczek na tłoczek ponownie trytka by nie wychodził podczas wyciskanie kolejnego tłoczka powietrzem (używałem do pompowania takiej pompki nożnej było łatwiej i można kontrolować w miarę ciśnienie przy pompowaniu, ze sprężarką bym do tego nie podchodził zbyt duże ciśnienie to nawet trytki urwie i jeszcze można tłoczkiem dostać) No i odpowietrzanie miałem ze sklepu akwa z 2 metry wężyka przeźroczysty na początku jedynie dolewałem płyn ten grawitacyjnie powoli spływał w dół i widać było jak z zacisku do wężyka leci powietrze pod koniec tradycyjnie pompowanie dźwignią aż w wężu leciał sam płyn.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-07 19:09:51 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-03-18 23:12:45
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600
zrobiłem wszystko tak jak napisałeś ale dalej mam problem albo jestem już przewrażliwiony. Panowie i Panie ile wam robi koło obrotów podczas swobodnego kręcenia? u mnie jak mocno się zaprę to zrobi niecały obrót ale u innych fazerek widziałem ze dużo więcej.


edit:nikt nie pomoże ???

-- 2013-06-10 22:07:48 --

edit:nikt nie pomoże ???[/quote]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-11 11:39:03 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-08-16 11:01:19
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
u mnie jakieś 2 obroty, może jeszcze gdzieś zapowietrzony układ masz dość długo się go odpowietrza


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-16 10:57:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-08-15 09:50:20
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600 Thundercat
Deker może słabo wyczyściłeś rowki na uszczelniacze. Ja u siebie zrobiłem i jestem w pełni zadowolony. Heble się poprawiły i zniknął problem zacinania się hamulca. Ja te rowki nożem skrobałem. W każdym górnym było dużo syfu. Potem jeszcze szmatka nasączona płynem hamulcowym na nóż i znowu czyszczenie tyle że na mokro. Jak masz tam syf to uszczelniacze więcej wystają i mogą ciut blokować.
Z podziękowaniami dla athcx :beer: Dobry sposób tylko ja użyłem sprężarki bo nie mam pompki działającej no i drutu pastuchowego zamiast opasek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-16 12:39:32 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-05-27 17:29:42
Posty: 21
Lokalizacja: Hereford
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 044 07717626770
Obecne moto: Fazer 2005
Deker napisał(a):
zrobiłem wszystko tak jak napisałeś ale dalej mam problem albo jestem już przewrażliwiony. Panowie i Panie ile wam robi koło obrotów podczas swobodnego kręcenia? u mnie jak mocno się zaprę to zrobi niecały obrót ale u innych fazerek widziałem ze dużo więcej.

jeśli załóżmy naprawiłeś zaciski dobrze to sprawdź przewody hamulcowe. Ja sprawdzam odkręcając odpowietrzniki na zaciskach i jeśli płyn swobodnie z nich wycieka to są drożne. Gdyby płyn nie wyciekał to taki przewód może utrzymywać ciśnienie w zacisku po hamowaniu powodując trzymanie hamulca.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-17 21:11:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-03-18 23:12:45
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600
dzisiaj w ramach wolnej chwili byłem zobaczyć co w końcu mam z tymi zaciskami. Widać jak by tłoczki w ogóle nie wracały. zdjąłem klocki i tłoczki byłe prawie maksymalnie wysunięte z zacisku, ciężko je byłe wepchać z powrotem ale sie udało. powiedzcie mi czy jest możliwe żeby było coś zle odpowiecznione skoro klamka wciska się normalnie(czyli do połowy)?

-- 2013-06-17 20:14:29 --

Dajmler napisał(a):
Deker napisał(a):
zrobiłem wszystko tak jak napisałeś ale dalej mam problem albo jestem już przewrażliwiony. Panowie i Panie ile wam robi koło obrotów podczas swobodnego kręcenia? u mnie jak mocno się zaprę to zrobi niecały obrót ale u innych fazerek widziałem ze dużo więcej.

jeśli załóżmy naprawiłeś zaciski dobrze to sprawdź przewody hamulcowe. Ja sprawdzam odkręcając odpowietrzniki na zaciskach i jeśli płyn swobodnie z nich wycieka to są drożne. Gdyby płyn nie wyciekał to taki przewód może utrzymywać ciśnienie w zacisku po hamowaniu powodując trzymanie hamulca.




zrobiłem tak jak mówiłeś i wychodzi ze wszystko jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-10 21:40:36 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-12 17:00:24
Posty: 72
Lokalizacja: Kórnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 1000
Witam!!!

Zdemontowałem ostatnio koło przednie w moim Fazerku i mam pytanie odnośnie klocków. To tak klocki od wewnętrznej strony w obu zaciskach są mocniej zjechane niż od zewnętrznej. Różnica jest ok 1 mm. Hamulce śa ogólnie jak brzytwa, przy hamowaniu niema żadnych niepokojących objawów. Ale czy to już nie czas na czyszczenie zacisków hamulcowych ??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org