Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-06-17 10:39:28 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-13 09:28:52
Posty: 95
Lokalizacja: stolyca
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Zastanawiam się nad montażem takiego filtra, ale zastanawiam się jaki to będzie miało wpływ na zużycie paliwa? Oczywiście synchro gaźników bym zrobił, bo i tak muszę zrobić gdyż jeszcze tego nie robiłem od zakupu sprzęta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-17 10:39:28 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-06-17 16:02:04 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
nie wiem czy to da coś więcej co do mocy, przyrosty raczej mizerne....zastanawiałem się również nad zużyciem paliwa z k&n i sądzę, iż może być delikatnie niższe...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-17 19:19:17 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-10-03 18:12:47
Posty: 78
Lokalizacja: Wielkopolska/Stęszew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: MT 10
Witam, po założeniu k&n'a i regulacjach gaziorów mój fzs przestał stawać na koło sam z siebie, na oryginalnym filtrze sam szedł z 1 i 2, ale w moim przypadku to i dobrze bo nie lubię bo nie umiem :lol: , może coś tam wzrosło do góry, nie wiem nie mierzyłem a i rzadko go gnam pod koniec obrotów. Jednym słowem gdybym szukał dodatkowych koni to zabieg uznam za chybiony, jedynie to że go mogę wyczyścić a nie kupować co chwila nowy. AAA dodam że tłumik też przelot. Zużycie paliwa : jazda max 130 -5,5l, trochę gnania 7l, max spalił mi 8,2 po mieście z pasażerem i tobołami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-17 20:40:39 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-13 09:28:52
Posty: 95
Lokalizacja: stolyca
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Czyli wychodzi, że po założeniu k&n spadła ci moc w niskim i średnim zakresie rpm... to mi raczej nie o to chodzi. Używam moto jako środka transportu do roboty a nie tylko do niedzielnego pałowania więc zależy mi na elastyczności. A co do zużycia paliwa to przed wymianą filtra palił mniej czy więcej? Mój teraz pali ok 6,5l przy kręceniu tak do 5krpm... czasem tylko przycisne jak się jakiś łoś trafi na światłach w szybszej puszce :mrgreen: ostatnio gość w slk 350 chciał się popisać przed laską ale trochę mu nie wyszło :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-17 22:23:35 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-10-03 18:12:47
Posty: 78
Lokalizacja: Wielkopolska/Stęszew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: MT 10
Można powiedzieć że zużycie spadło ale bez szału z 0.5 l


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org