Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-08-03 22:08:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-12-01 10:25:47
Posty: 35
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
zimą wymieniłem:
- klocki hamulcowe
- przewody na oplot
- płyn hamulcowy

Od jakiegoś czasu podczas hamowania odczuwam bicie na kierownicy. Nie jest to bicie prawo- lewo jak od krzywej tarczy, ale raczej przód tył. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania motocykl zachowuje się jeszcze dziwniej. Mimo ciągle wciśniętej klamki hamuje jakby pulsacyjnie: zawieszenie się ugina-> podnosi-> ugina-> podnosi-> ugina i tak aż do zatrzymania. Co to może być? Kiepskie klocki, źle odpowietrzony układ, czy może po wymianie na oplot jest to normalne zachowanie??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-03 22:08:37 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-08-03 22:30:11 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Pierwszy raz słyszę, żeby bicie było prawo-lewo od tarczy. Ja obstawiam raczej tarcze. Jak pokręcisz kołem to nie słychać nic?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-03 22:42:36 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-12-01 10:25:47
Posty: 35
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
jak jest krzywa tarcza, to wydaje mi się, że powinien zachowywać się tak jak auto, czyli bić kierownicą prawo-> lewo. Przy kręceniu kołem nic nie słychać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-03 22:47:28 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Układ kierowniczy motocykla to nie to samo co układ samochodowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-04 09:15:36 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
jarczykbartek
a klamka jest miękka czy twarda ? Rośnie w trakcie hamowania ?

Na pewno nie jest to przez wymianę przewodów na oplot, w końcu nie po to wymieniamy gumowe na stalowe :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-04 12:51:36 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-12-01 10:25:47
Posty: 35
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
klamka jest miękka (jak przed wymianą), ale pompowanie klamką sprawia, że robi się twarda. Co znaczy czy rośnie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-04 13:33:20 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Wygląda jakbyś miał układ zapowietrzony, klamka musi być twarda, z drugiej strony te bicie wskazuje na tarczę... a łożysko główki sprawdzałeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-04 19:35:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-12-01 10:25:47
Posty: 35
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
dodam, że to dziwne nurkowanie zauważyłem dopiero wczoraj pod koniec trasy ~200km. Jutro sprawdzę tarcze czujnikiem zegarowym i będziemy myśleli dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-05 20:17:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-12-01 10:25:47
Posty: 35
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
no i chyba wszystko się wyjaśniło. Sprawdziłem czy łożysko główki ramy nie ma luzów- nie ma. Zmierzyłem też tarcze.
lewa
grubość 3,9mm
bicie na zewnętrznej 4,5mm, przy osi 3,5mm

prawa
grubość 3,8mm
bicie na zewnętrznej 3,5, przy osi 2,7mm

Jednym słowem tragedia..... Jakie tarcze i za ile kupić??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-05 20:49:00 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
jarczykbartek
jeśli nie planujesz sprzedaży motocykla w najbliższych latach to nowe :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-05 21:08:31 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-12-01 10:25:47
Posty: 35
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
mores napisał(a):
jarczykbartek
jeśli nie planujesz sprzedaży motocykla w najbliższych latach to nowe :)


wychodzę z założenia, że takich rzeczy używanych się nie kupuje. Bardziej miałem na myśli firmę. Chciałbym coś w miarę przystępnej cenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-06 13:00:20 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Ja kupiłem używane sezon temu i trafiłem idealnie bo kupiłem zdjęte też z FZ6 :) ale co kto woli nowe tarcze to min. 1000zł +


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-06 22:40:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-12-01 10:25:47
Posty: 35
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
być może obejdzie się bez wymiany. Dzisiaj jazda i kilkanaście hamowań- wszystko OK. Dopiero, jak hamulce się zagrzały, to znowu pojawiło się delikatne drżenie. Sprawdzę jeszcze raz odpowietrzenie hamulców, bo temperatura nie daje mi spokoju. Zimne tarcze mają bicie po 4 mm, a hamuje dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-07 08:30:28 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-10-11 08:03:21
Posty: 137
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki z1000sx
Tarcze mają bicie 4mm??? To jakiś kosmos albo źle mierzysz, czy pomyliłeś jednostki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-07 13:37:42 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-08-26 15:31:33
Posty: 416
Lokalizacja: Firlej/Newport
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 726578606
Obecne moto: fzs 600 99r.
moje tarcze maja po 3.5 mm z przodu i zadnego bicia nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org