Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-09-08 11:35:55 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-06-02 08:04:40
Posty: 14
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Witajcie. zaczne od poczatku. kupiłem w czerwcu fazera z 99'r sprowadzony z anglii. od początku był problem z obrotami. tzn do 6 tys. ładnie chodzi ciągnie płynnie a później szatkuje i nie jedzie dalej. jeżeli delikatnie dodaje gazu to na 2 biegu dojde do 8-9tys, jak odkręce manetke na max to zwalnia i przerywa. na postoju kręci sie do czerwonego. już 3 mechaników próbowało coś zrobić i lipa to samo rece rozkładaja. teraz moto stoi w lublinie w renomowanym serwisie i dzwonił chłopak i też już sie im pomysły skończyły. jeszcze w poniedziałek spróbuje i bedzie dzwonił.
Wnioski:
-nie jest zablokowany nigdzie.(moduł podmieniany, żadnych zaslepek na dolocie i wydechu,)
-gaźniki założone od sprawnego moto i dalej to samo
-nowy filtr powietrza,paliwa
-świece nowe
-podmieniana pompa paliwa
- wałki mierzone i wymiary serwisowe luzy ustawione
-rozrząd sprawdzony na znakach jest
- wydech przelot rozkrecałem nie jest zatkany.
-w dolocie też nic nie ma

Zauważyłem gdy był u drugiego mechanika kombinował coś z gaźnikami, iglice opuścił na sam dół usunął plastikowe dystanse z iglic to jechałem tym moto i do 5 tys nie jechał(niby że na pałe ustawił dół) a od 5 dostawał kopa i do 10 tys zapierniczał jak wściekły. czyli elektronicznie nie jest zblokowany. myślę sobie że może coś z układem zapłonowym bo na ubogiej dawce jedzie i jak dostaje wieksza dawke to go zalewa nie wyrabia coś. nie mam pomysłu już i sił a szkoda bo sezon sie kończy a tu nie pojeżdżone. ma ktoś jakieś pomysły??? podpowiedzi? pomożecie? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-08 11:35:55 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2013-09-08 11:48:21 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Niech sprawdzą króćce ssące - czy lewego powietrza nie łapie.
Filtr paliwa wymieniony? - może masz filtr o zbyt małej przepustowości, 3 razy miałem taki przypadek w moto kolegów po powrocie z serwisów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-08 11:55:57 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-06-02 08:04:40
Posty: 14
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
krócce sprawdzone sa ok. filtr jest założony taki zwykły za 10zł. fi 8 na wyjściach, ale niby omijali pompe paliwa i jest to samo. na starym oryginalnym było to samo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-08 12:00:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
- pomiar kompresji
- pomiar ciśnienia jakie wytwarza pompa paliwa
- szczelność krócców
- a tak naprawdę solidne ustawienie gaźników pod ten piec


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-08 12:23:54 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-06-02 08:04:40
Posty: 14
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Wojt@s napisał(a):
- pomiar kompresji
- pomiar ciśnienia jakie wytwarza pompa paliwa
- szczelność krócców
- a tak naprawdę solidne ustawienie gaźników pod ten piec


ciśnienie mierzone i jest ok 10 równo.
pompa paliwa podmieniana
krócce szczelne na bank
a gaźniki to już serwis powinien sie znać. jak dotad polecany ten serwis.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-08 12:38:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Poproś o zmierzenie ciśnienia jakie wytwarza Twoja pompa.
Podaj jakie wartości ma podciśnienia na jałowych obrotach, jak mają carbtune w serwisie :lol:
Membrany nie mają gdzieś przetarcia?? nie są sztywne??
Zaworki iglicowe trzymają??
Co na świecy?? jaki kolor mają??

Jest bardzo dużo rzeczy co mogą mieć wpływ na taki problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-08 12:48:12 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-06-02 08:04:40
Posty: 14
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Wojt@s napisał(a):
Poproś o zmierzenie ciśnienia jakie wytwarza Twoja pompa.
Podaj jakie wartości ma podciśnienia na jałowych obrotach, jak mają carbtune w serwisie :lol:
Membrany nie mają gdzieś przetarcia?? nie są sztywne??
Zaworki iglicowe trzymają??
Co na świecy?? jaki kolor mają??

Jest bardzo dużo rzeczy co mogą mieć wpływ na taki problem.


myślę ze maja carbtune w największym serisie w lublinie. :D
membrany całe, elastyczne.
wcześniej z własnych obserwacji swiec-kawa z mlekiem
a najlepsze jest to ze założyłem gaźniki od sprawnego moto i te same objawy. identyczna odcinka obrotów przy 6 tys. dziwne...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-09 11:22:53 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-13 23:37:56
Posty: 131
Lokalizacja: Docklands.UK
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs600 Gs800 Kle500
Cewki , pozycz od kogos i wloz komplet( cewki, kable,fajki) :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-12 22:14:12 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-06-02 08:04:40
Posty: 14
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Witam. odebrałem moto od mechanika i nareszcie chodzi tak jak trzeba. problem tkwił w tłumiku. za duży był przelot i ( tak sobie ja tlumacze) ze za dużo powietrza wydychał a za mało zasysał. i zamiast brać powietrze z filtra to zalewało go paliwem. i z przez to odcinało obroty przy 6tys. szpece nawiercili w airboxie kilka dziurek(przed filtrem oczywiście) i działa. przy tym czyszczenie synchro i luzy zaworowe i maszynka zapitala. szkoda ze na koniec sezonu naprawiony,,, ale na przyszły bedzie już po serwisie. pozdrawiam i dzieki za rady. widze ze na forum jest wiele pomocnych ludzi. :beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-12 22:34:15 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Zamiast ustawić dawkę wiercili otwory... :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-13 08:20:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
Witam. odebrałem moto od mechanika i nareszcie chodzi tak jak trzeba. problem tkwił w tłumiku. za duży był przelot i ( tak sobie ja tlumacze) ze za dużo powietrza wydychał a za mało zasysał. i zamiast brać powietrze z filtra to zalewało go paliwem. i z przez to odcinało obroty przy 6tys. szpece nawiercili w airboxie kilka dziurek(przed filtrem oczywiście) i działa. przy tym czyszczenie synchro i luzy zaworowe i maszynka zapitala. szkoda ze na koniec sezonu naprawiony,,, ale na przyszły bedzie już po serwisie. pozdrawiam i dzieki za rady. widze ze na forum jest wiele pomocnych ludzi. :beer:


Jak mówiłem wcześniej porażka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-13 09:47:18 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Ot szpece ja pierdziele wiem już dlaczego szukam seewisu dalej albo do Wojt@sa oddaje...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-14 19:42:04 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-06-20 09:39:24
Posty: 27
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: CB 500 XA
maziarz00 napisał(a):
zpece nawiercili w airboxie kilka dziurek(przed filtrem oczywiście) i działa.


Jakby byli lekarzami, to by gruźlikowi dziury w klacie wycięli, and called it good.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org