Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-01-07 14:27:19 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4047
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
slavek napisał(a):
Wiadomo, że nie aż tak jak te Bartka ale na pewno każde będą lepsze niż nic.


z tego co pamiętam jak kupowałem do bandita, to była opcja 2 i 3 zaczepowych. na forum pbc było troszkę przypadków ludzi, którym 2 zaczepowe przy glebie wchodziły w takie części silnika, które nie miały by szans mieć kontaktu z ziemią, bo inne by wcześniej przytrzymały, więc to nie tak że lepsze takie niż żadne

rhazz napisał(a):
Crash-pady to ochrona...własnego sumienia że coś masz w razie W.

aż tak bym nie panikował, ale ewidentnie crashe są bardziej na parkingówki niż solidne gleby. zdaję sobie sprawę że gmole ochronią lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-07 14:27:19 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-01-07 16:39:07 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Ja polecam: http://www.heed.com.pl/index.php/gmole- ... -600-fazer
Dostaje się komplet z mocowanie śrub. Trzeba trochę gimnastyki żeby to dobrze przykręcić, ale działają (niestety miałem okazje sprawdzić - w sumie się trochę obdrapały tylko, wiec strzeliłem sprayem i z kilku metrów nie widać :P ). Nie mam jakieś ładnej fotki moto z nimi niestety.
Też bałem się że będą zbyt szerokie, ale w sumie "nie czuć" ich podczas przeciskania się, bo i tak czacha jest szersza. No i są ładnie podcięte przy nogach, także nie ma opcji uderzenie o nie czy też zahaczenia, podczas upadania.
Według mnie gmole powinny być montowane seryjnie :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-07 16:55:33 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-24 13:26:40
Posty: 672
Lokalizacja: Tarczyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794 749 233
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
Moje sa takie same praktycznie identyczne jak te heedowskie a 100 zl ma sie w kieszeni. Sprzedalem ich juz multum i nikt ich nigdy nie zarekalamował. Kiedyś ludzie cenili reczną prace teraz niestety kazdy woli masową komercję i naklejke na produkcie heed czy givi:-(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-07 17:17:11 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-08-26 15:31:33
Posty: 416
Lokalizacja: Firlej/Newport
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 726578606
Obecne moto: fzs 600 99r.
Bartek nie łam sie juz niedługo sam pewnie kupie od ciebie takie orurowanie :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-07 17:44:41 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-24 13:26:40
Posty: 672
Lokalizacja: Tarczyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794 749 233
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
Jezeli dla kogos cos to znaczy to powiem tylko ze prowadze swoj warsztat z tego typu uslugi i juz z nie jednego pieca chleb jadlem i gmole nie jedne opracowywalem wszystkie modele sam! A ja sie nie zalamuje:-) bo to moja najwieksza w zyciu pasja i robie kazdy produkt z serduchem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-07 19:09:49 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
bartek-keks napisał(a):
Moje sa takie same praktycznie identyczne jak te heedowskie a 100 zl ma sie w kieszeni. Sprzedalem ich juz multum i nikt ich nigdy nie zarekalamował. Kiedyś ludzie cenili reczną prace teraz niestety kazdy woli masową komercję i naklejke na produkcie heed czy givi:-(

Po zdjęciach widać, że nie są. Są inaczej podcięte przy mocowaniu silnika. Po REGONIE można stwierdzić, że HEED to mała firemka i 100% też spawają ręcznie, bo automatyzacja tego procesu jest bardzo nieopłacalna przy małych seriach. Nie bronie ich i nie jestem ich przedstawicielem, ale wkurza mnie taka użalanie się nad sobą.
Jakbyś zaczął odprowadzać podatki za wszystkie wyroby i malował je proszkowo to cenę pewnie miałbyś podobną. Wszyscy tu wiedzą, że robisz gmole, więc przestań siać kryptoreklamę. A akurat nalepka w heedach ma tą zaletę, że łatwo się jej pozbyć ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-07 19:20:34 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
A ja tam rozumiem bartka-keksa bo kazdy swoja rzepke skrobie :) skoro sie na czyms da zarobic to trzeba o to dbac zwlaszcza jak sie robi graty dla sprzetow z forum :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-07 19:35:22 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
Też zastanawiałem się nad gmolami, i zdecydowałem się na forumowy produkt od sprawdzonego sprzedawcy.
Nie szpecą motocykla, mi tam się one podobają ale kwestia gustu :) A na moje oko to właśnie crashpady mogą budzić dziwne skojarzenia, bo to tylko 2 małe kawałki metalu odstające w najniższym z możliwych punktów ramy. Co dodatkowo może spowodować w przypadku szlifa z większą prędkością efektowne wystrzelenie motocykla. Co miałem okazję już oglądać i dlatego uważam że lepiej założyć gmole niż crashe które mogą zrobić więcej szkody jak pożytku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-07 20:23:42 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-12-11 20:33:09
Posty: 63
Lokalizacja: Małopolska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600S
sasza7 napisał(a):
bartek-keks napisał(a):
Jakbyś zaczął odprowadzać podatki za wszystkie wyroby i malował je proszkowo to cenę pewnie miałbyś podobną. Wszyscy tu wiedzą, że robisz gmole, więc przestań siać kryptoreklamę. A akurat nalepka w heedach ma tą zaletę, że łatwo się jej pozbyć ;)


Ooo..coś mi tu zalatuje urzędnikiem skarbowym :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-08 08:42:07 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
sasza7 napisał(a):
bartek-keks napisał(a):
Moje sa takie same praktycznie identyczne jak te heedowskie a 100 zl ma sie w kieszeni. Sprzedalem ich juz multum i nikt ich nigdy nie zarekalamował. Kiedyś ludzie cenili reczną prace teraz niestety kazdy woli masową komercję i naklejke na produkcie heed czy givi:-(

Po zdjęciach widać, że nie są. Są inaczej podcięte przy mocowaniu silnika. Po REGONIE można stwierdzić, że HEED to mała firemka i 100% też spawają ręcznie, bo automatyzacja tego procesu jest bardzo nieopłacalna przy małych seriach. Nie bronie ich i nie jestem ich przedstawicielem, ale wkurza mnie taka użalanie się nad sobą.
Jakbyś zaczął odprowadzać podatki za wszystkie wyroby i malował je proszkowo to cenę pewnie miałbyś podobną. Wszyscy tu wiedzą, że robisz gmole, więc przestań siać kryptoreklamę. A akurat nalepka w heedach ma tą zaletę, że łatwo się jej pozbyć ;)


Heedowe są malowane proszkowo na podkładzie cynkowym, pasują bez bólu, parę moich klientów ma założone, zdały egzamin, jedynie lakier się zdarł i końcówki kiery, nic więcej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-12 16:08:12 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-12-11 20:33:09
Posty: 63
Lokalizacja: Małopolska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600S
Bartek...możesz wrzucić miejsca w których są zamocowane gmole ????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-12 16:28:57 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-24 13:26:40
Posty: 672
Lokalizacja: Tarczyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794 749 233
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
Mocowane sa do gornego mocowanie przy główce ramy w miejsce pustej dziurki pod śrubę, drugie mocowanie jest w miejscu mocowania silnika na drugiej srubie patrzac od góry z boku motocykla a trzecie mocowanie znajduje sie z lewej strony nad rozrusznikiem gdzie tez mocowany jest silnik.
Na dole masz zdjecie:
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-13 17:13:32 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-04-28 20:54:27
Posty: 125
Lokalizacja: Turek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: posiadam;)
Obecne moto: FZS 600 03r
bartek-keks, z jakiej rury wykonane są gmole?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-14 00:40:12 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-24 13:26:40
Posty: 672
Lokalizacja: Tarczyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794 749 233
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
Grubościenna rura grubosci 3/4 cala ( grubosc ścianki rurki okolo 3 mm) w miejscu laczenia jest ona podwójnie spawana. A reszta to juz moja tajemnica:-P


Ostatnio edytowano 2014-01-14 15:13:23 przez bartek-keks, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-14 12:12:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
bartek-keks napisał(a):
Grubościenna rura grubosci 3/4 cala ( grubosc rurki okolo 3 mm) w miejscu laczenia jest ona podwójnie spawana. A reszta to juz moja tajemnica:-P

Rurka czarna ze szwem czy bezszwowa precyzyjna?? dość istotne, powinieneś to opisać w ofercie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org