Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-03-31 19:29:02 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-03-25 18:45:35
Posty: 7
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 N
Cześć,

Szukałem i szukałem, ale za wiele na polskich forach nie znalazłem o fz6. Myślę intensywnie
o zmianie kiery, na clip on. Ktoś z Was już się bawił w to ? :)

Może zacznę od tego dlaczego bym chciał taką kierownicę. Przy wyższych prędkościach motor
traci stabilność (oddawałem do serwisu i powiedzieli, że główka ramy jest ok) oraz pozycja
jak się maksymalnie położę na baku jest średnio wygodna/bezpieczna. Dłonie na kierownicy
są na wysokości oczu. Wiem, że kupowałem mieszczucha i liczyłem się z taką pozycją, ale
czy zmiana takiej kierownicy może coś poprawić/pogorszyć ????

Na zdjęciach z forum :

http://www.600riders.com/forum/fz6-gene ... ons-2.html

http://tnij.org/ud9btp3

Kolejna sprawa, dostępność. Nie znalazłem nigdzie takich clip on'w do fz6 w PL.

http://www.bikebandit.com/convertibars- ... s?m=145300

Wielkie dzięki za możliwe sugestie i pomysły.
Jeśli taki temat już był, to go nie znalazłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-31 19:29:02 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-03-31 20:28:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4025
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
też kiedyś myślałem, kombinowałem... problemy są dwa - i tak ci z półki wystają te dwa "cosie" do mocowania kierownicy więc jest ryzyko że większa dziura i dziabniesz o nie kaskiem - aua. może półka od r6 dała by radę, ale uznałem że to za drogie i odpuściłem.

poza tym jak porównasz nasz bak z bakiem takiej R6 to ona ma wieco węższą górę baku. przy clip-onach w pozycji któa by mi pasowała problem jest taki że tracisz na skręcie kierownicy bo może ona dotknąć baku. alternatywą było by opuszczenie troszkę na lagach, i zamocowanie clip-onów na te części które wystają (to by było dla mnie idealne rozwiązanie) ale to zmienia geometrię moto nieco.

myślałem również o kierownicy jak w cafe racer'ach (focia poniżej) ale jakoś... odpuśiłem sobie.
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-31 20:45:25 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-03-25 18:45:35
Posty: 7
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 N
Thx za podjęcie tematu. Rozumiem, że odpuściłeś ten temat. Niestety jak patrzyłem na ceny za granicą wychodzi to na drogą przeróbkę. gdyby przyczepić clip on ( na allegro średnio po 300zł) do lagów na maksymalnej wysokości (niżej już diametrialnie zmienia się geometria) haczyłoby się o bak przy trochę większym skręcie. Mimo wszystko jak czytałem, widać to na 1 obrazku z 2 na http://www.600riders.com/forum/fz6-gene ... ons-2.html
chyba da się uzyskać większy skręt.
Dokładnie też o taką kierownicę mi chodzi jaką załączyłeś , jak w kafiarkach. Znalazłem tutaj http://www.motorswork.pl/kolekcja/item/ ... kierownice
i będę się kontaktował. Ale mimo wszystko nie wiem jak się sprawdzi w prowadzeniu i skręcaniu.

temat dalej otwarty :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-31 21:07:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4025
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
mnie w trasie naszło że chciałbym mieć kirownicę na poziomie półek. tylko że jak wyliczyłem koszty, przeliczyłem to na kilometry to odpuściłem sobie. kierownica z caffe powinna dać radę, bo bardziej leżącą pozycję otrzymasz nie tylko jak obniżysz kierownicę, ale również jak ją przeniesiesz do przodu. ja temat odpuściłem bo obawiałem się że będę o przednią szybkę haczył, a nie przeszkadzało mi to aż tak bardzo. kierownica pod kątem w dół jest średnio wygodna. taką ma mój ojciec w virago 535. latał zadowolony aż mu coś padło w sprzęcie i pozyczył mojego na dojazd do pracy. to że masz poziomo ręce jednak daje wygodę i precyzję kierowania, aktualnie kombinujemy jaką kierownicę jemu tam wrzucić żeby było wygodnie i ładnie.

tak lekko żartem, teraz za każdym razem jak mam dosyć swojej kierownicy wsiadam na er6n dziewczyny która jest jak BMX młodszej siostry. tam co zakręt kolana szegoko bo boję się że trzepnę się w kolano. potem wracam do siebie i jestem zadowolony. wiem że kierownica z caffe racera prostrza do ogarnięcia niż dziewczyna z kawasaki, ale.... moje rozwiązanie też ma plusy.

myślę że w tym sprzęcie lepiej się przywyczaić. prędzej czy później zmienisz moto i wtedy można pomyśleć o tym.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-02 21:19:14 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
http://www.piminnovation.pl/

Wyśli czy Ci zrobi na wymiar lagi w fz6 - regulujesz sobie wysokość i szerokość - dopasujesz wszystko.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org