Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-05-24 17:03:16 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-07-15 03:27:06
Posty: 22
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer fz1
Temat do zamknięcia


Ostatnio edytowano 2014-05-26 12:24:04 przez Krisus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-24 17:03:16 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2014-05-24 17:30:01 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Aż tak łyka olej??
Pierścienie masz oryginalne??
Ogólnie pierścienie nowe do starej gładzi to średni pomysł.
Taniej kupić drugi słupek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-24 18:02:14 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-07-15 03:27:06
Posty: 22
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer fz1
Temat do zamknięcia


Ostatnio edytowano 2014-05-26 12:24:41 przez Krisus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-24 18:35:08 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-09-13 18:49:03
Posty: 13
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Ale po tej ostrej jeździe (200-250 km) to ile Ci wzioł oleju? Litr? Pół?
Może masz uszczelniacze zaworowe do wymiany... Mi w starym aucie właśnie na uszczelniaczach tracił olej.
100ml na 1000 km to jeszcze nie powód do remontu ;) Ale 0.5l zmienia postać rzeczy...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-24 19:05:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-07-15 03:27:06
Posty: 22
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer fz1
Temat do zamknięcia


Ostatnio edytowano 2014-05-26 12:24:58 przez Krisus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-24 19:11:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
1.Na jakim oleju jeździsz??
2. Pierścienie miałem na myśli czy już kupiłeś oryginały. Ogólnie wymiana to średni pomysł, czasami idzie za 1000zł kupić słupek goły.
3. Jeśli nadmiernie spalanie wzrosło to można zastosować płukanki firmy liqui molly bo mogło dojść do zapieczenia pierścieni nagarem.


Ogólnie zrobiłeś typowy błąd , przy dychwicznym dole zrobiłeś góre ( głowice ) i masz teraz szczelną głowicę co skutkuje dużą różnicą podciśnień spod tłoka i nad tłokiem i to prowadzi do zassysania oleju do komory spalania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-05-24 19:23:53 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-07-15 03:27:06
Posty: 22
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer fz1
Temat do zamknięcia


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org