Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-07-07 19:01:57 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-04-23 13:45:51
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Witam, tak jak wcześniej pisałem nie miałem uszczelek przy kolektorach wydechowych i było czuć, że łapie lewe powietrze. Dziś doszły uszczelki i chciałem się za to zabrać, ale odpaliłem moto, przyłożyłem dłoń i ciągnie powietrze jak cholera z jednej rury. Prawdopodobnie tuż przy wejściu do głowicy przerdzewiało. Szpilki też nie wyglądają za ciekawie, tak jak by miały się ukręcić przy odkręcaniu :(

Jest sens wymieniać te uszczelki, bo wątpię by coś dały... powietrze ciągnie jak głupie, słychać jak motocykl "pierdzi"... może to jakoś zaspawać bez odkręcania? tylko pewnie później będzie problem jakby w innym miejscu przerdzewiały... ewentualnie jakaś wymiana kolektorów hmm na kwasówe?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-07 19:01:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2014-07-07 19:13:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-03-25 10:41:59
Posty: 26
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Ja na Twoim miejscu nic bym nie spawał, pomijając fakt, że nie wiem czy się da (kolektory - stal, głowica - amelinium?).

Jak Ci pierdzi to nie dość, że gorzej jedzie (ciśnienie w układzie wydechowym bądź co bądź jest istotne) to jeszcze słabo to brzmi.
W moim FZSie też szpilki nie wyglądają za ciekawie, wiek swoje robi.Nie próbowałem ich odkręcać, także nie doradzę Ci jak to najlepiej zrobić ale z tego co czytałem często kończyło się to urwaniem szpilek i później trzeba je jakoś wykręcić z głowicy.
Pytanie czy chcesz to robić sam? Może lepiej zlecić komuś w szczególności ze mamy sezon i trochę zal unieruchamiać sprzęt jak jest ładna pogoda.

Co do innych kolektorów, na ebay.co.uk widziałem są akcesoryjne z nierdzewki za ok. 280funtów.
Jeśli się nie mylę, to są one o tyle kiepskie, że przy wymianie filtra oleju musisz je ściągać.
Także taniej kupić używki i je troche zregenerować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-07 19:26:28 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Shaft napisał(a):
Co do innych kolektorów, na ebay.co.uk widziałem są akcesoryjne z nierdzewki za ok. 280funtów.

Eeee, ale fabryczne kolektory w FZS-ach są przeca z nierdzewki, puszka, w której łączą się rury kolektora jest stalowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-07 20:29:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-03-25 10:41:59
Posty: 26
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Fabryczne nie są z nierdzewki.
Po co byłyby malowane to po pierwsze?
A po drugie dlaczego by rdzewiały?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-07 21:01:46 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Shaft napisał(a):
Fabryczne nie są z nierdzewki.

Zależy który rocznik, młodsze tzw. "kocie oczy" mają kolektory z kwasówki pomalowane na czarno, a rdzewieją Ci spawy, nie kolektory.

http://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=20&t=6576&hilit=kolektory+polerowania&start=60#p133205


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-08 11:59:15 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-03-25 10:41:59
Posty: 26
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Az chyba zedrę trochę farby i zostawię, jak nie zacznie rdzewieć to wychodzi na to, że również mam kolektory z nierdzewki .
Z tego co się doczytałem, to nie da się tego sprawdzić magnesem bo ta stal go przyciąga (nie to co kwasówka).

Dzięki za uświadomienie Glenroy. :)

Niestety nie wiemy z jakiego roku autor tematu ma FZSa, jeśli po 2002 to wiadomo, że kolektory nie przerdzewiały a nieszczelność wynika stricte z braku/zużytej uszczelki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-08 14:11:05 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-04-23 13:45:51
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
98 r. Logiczne ze gdybym mial nierdzewke to nie wysuwalbym tezy o rdzy. Podejrzewam ze rdza bo nie spotkalem sie z takim przedmchem przez brak uszczelki a z drugiej strony kolektory zwykly gnic na dole a nie przy wejsciu w glowice

-- 2014-07-08 14:11:29 --

98 r. Logiczne ze gdybym mial nierdzewke to nie wysuwalbym tezy o rdzy. Podejrzewam ze rdza bo nie spotkalem sie z takim przedmchem przez brak uszczelki a z drugiej strony kolektory zwykly gnic na dole a nie przy wejsciu w glowice


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-08 16:25:34 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-04-23 13:45:51
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Sciągłem, szpilki ładnie puściły niestety 2 rury kompletnie pognite na górze. Czy mógłby ktoś pomóc poszukać jakiś dobrych kolektorów w internecie FZS 600 1998 rok


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-11 07:41:51 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
zadzwoń zapytaj, cena wysoka
http://www.czesci-motocyklowe.pl/pl/kol ... rj-02.html

Lub tu:
http://moto.hord.pl/yamaha/119-fzs600-fazer-97-03-.html

albo bezpośrednio z UK:
http://www.delkevic.co.uk/?section=shop ... less_steel

Może jakieś używki z rozbitego...
http://allegro.pl/yamaha-fzs600-fazer-k ... 94360.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-18 23:02:38 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-04-23 13:45:51
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
dostałem za 200zł używki nie z nierdzewki, takie jak miałem. proste a to chyba najwazniejsze, szału nie robią, troche spawane na dole, ale nie pognite (troche rdza juz lapie u gory) mysle ze troche wytrzymaja, a jak nie to pojde w nierdzewke..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org