Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-08-29 21:46:44 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-10-24 19:21:54
Posty: 391
Lokalizacja: stolica "Scyzorykowa"
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6S
Cóż, wiedza i warsztat kosztuje. Sam tego doświadczam, szukam taniej (niekoniecznie gorzej) i płacę. Jak mam coś spierd..ć i się zabić, to wolę zapłacić fachowcowi. Ale... to też kwestia zaufania. W naszym pięknym kraju nie ceny są za duże, tylko zarobki kiepskie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-29 21:46:44 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-08-30 08:21:20 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-11 09:27:33
Posty: 89
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: Fzs 600
nowy naped zostal zamowiony pomimo wykupuionego drogiego nw nie chcialem ryzykowac bliskgo spotkania 1 stopnia z asfaltem gdy podczas 200km/h zerwie sie lancuch... :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-01 19:03:23 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-09-10 20:14:02
Posty: 69
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S 04r.
Ciekawe czy Twoje drogie nw zadziała tam gdzie można u nas legalnie jeździć 200km/h. Podejrzewam że w razie W to i nowy łańcuch nie pomoże :D, także ostrożność bardzo wskazana :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-02 20:25:30 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-07-05 22:18:21
Posty: 17
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 03
Dzisiaj zaczepiłem gościa na Fazerze pod marketem, moto z tego samego roku co mój, chciałem zobaczyć czy na centralnej stopce po wrzuceniu biegu szarpie mu łańcuchem ( ja tak mam w swoim :-() i okazało się że ma takie same objawy jak ja. Gość twierdzi że napęd ma zmieniony w ubiegłym sezonie a według mnie te objawy wskazują na wyciągnięty łańcuch. Czy jest jeszcze jakaś inna przyczyna ze łańcuchem szarpie jak Reksio boczkiem ?
Dodam że naciąg łańcucha był prawidłowy. Mam zmieniać napęd bo mam nierówno wyciągnięty łańcuch ale po dzisiejszym pokazie zastanawia mnie fakt czy łańcuch to jedyna przyczyna szarpania


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-02 20:59:35 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
inuit1 napisał(a):
Dzisiaj zaczepiłem gościa na Fazerze pod marketem, moto z tego samego roku co mój, chciałem zobaczyć czy na centralnej stopce po wrzuceniu biegu szarpie mu łańcuchem ( ja tak mam w swoim :-() i okazało się że ma takie same objawy jak ja. Gość twierdzi że napęd ma zmieniony w ubiegłym sezonie a według mnie te objawy wskazują na wyciągnięty łańcuch. Czy jest jeszcze jakaś inna przyczyna ze łańcuchem szarpie jak Reksio boczkiem ?
Dodam że naciąg łańcucha był prawidłowy. Mam zmieniać napęd bo mam nierówno wyciągnięty łańcuch ale po dzisiejszym pokazie zastanawia mnie fakt czy łańcuch to jedyna przyczyna szarpania


Mój też szarpie, i to całkiem zdrowo, jutro wieczorem jak wrócę z pracy nagram filmik to sobie porównasz :). Płynnie na pewno nie pracuje, może delikatnie nierówno być wyciągnięty, ale to różnica może 0.5cm z groszem, trochę poszarpuje turlając się na wolnych obrotach, ale w końcu to wysokoobrotowy silnik i przy tym tysiącu-dwóch obrotów on parametrów nie posiada żadnych a nauczyłem się sobie z tym radzić :). Ale na centralce na pewno płynnie nie pracuje, rzekłbym że mało się nie rozdupcy :wink:. Może to wina kosza sprzęgłowego, bo zaczął trochę głośniej stukać, może gaźniki proszą się o regulację, a może tak być bo bez dodania gazu nie idzie go odpalić. Nie wiem, miałem to w tamtym roku, mam to pewnie i teraz, nie sprawdzałem ostatnio, ale mogło mu się pogorszyć m.in przez szarpanie w tempie spacerowym etc ;).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-02 21:17:08 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-07-05 22:18:21
Posty: 17
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 03
O gaźnikach też myślałem, w sobotę jadę na czyszczenie i synchronizacje, może jestem po prostu przewrażliwiony :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-02 22:10:47 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-09-10 20:14:02
Posty: 69
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S 04r.
Dajcie sobie z tym spokój, szarpało szarpie i będzie szarpać, taka natura tego sprzętu że będzie łańcuchem szarpał(czasem mniej czasem mocniej ale będzie) jak się będziecie z nudów bawić na centralce. Falowanie na obtorach biegu jałowego może dochodzić nawet do 100-150 rpm i to nie takie powolne falowanie tylko gwałtowne zmiany np. ze 1280 na 1230, a siła bezwładności koła sprawia że ono pcha łańcuch do przodu, góra łańcucha robi się luźna a później silnik skacze w górę z obrotami i szarpie łańcuchem, na nowo napędzając wyhamowane(spadkiem obrotów) przed chwilą koło. I tak na zmianę, a w momencie gdy jedziemy "bez gazu" to szarpanie może być jeszcze bardziej odczuwalne do momentu aż obciążenie motocykla zmusi silnik do jednostajnego ciągnięcia. Najłatwiej to zauważyć trzymając lekko hamulec.

Edit: Chyba że ktoś ma wyrąbany zabierak w kole to może mu baaaardzo szarpać. No ale to raczej znacie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-03 20:48:24 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
A jak motocykl stoi na bocznej stopce i sprawdzasz luz łańcucha to jest w normie? Sprawdź tak naciąg kilka razy za każdym razem przedstawiając moto około 20cm w przód. I wtedy zobacz czy w każdym miejscu jest taki sam luz. Ps Ja jakieś 400km temu złożyłem nowego dida z zębatkami jt i u mnie żadne szarpanie nie występuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-03 20:59:47 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-07-05 22:18:21
Posty: 17
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 03
Łańcuch pomierzyłem od razu, w jednym miejscu jest bardziej wyciągnięty i wg mnie to jest przyczyna zmienię napęd niebawem i zobaczę czy jest poprawa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-05 21:11:01 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-11 09:27:33
Posty: 89
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: Fzs 600
Wmoim przypadku zrobilem tak; polozowalem tylne kolo zdialem lancuch z tylnej zebatki i z przedniej i w rekach ze szpitalnymi rekawiczkami badam gdzie jest wiekszy i mniejszy luz na ogniwach w moim Dziadku Didku okazalo sie ze lancuch zostal za mocno zakuty w efekcie naped trafil do kosza wraz z zebatkami (byl nierownomiernie wyciagniety)

:?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-05 21:13:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-11 09:27:33
Posty: 89
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: Fzs 600
Koledzy potrzebuje pomocy. Nowy lancuch rozkulem i potrzebuje nowej spink i lub zakucie. Lancuch jest nietypowy z oringami nieznanej marki kupilem z rozbietego fazera caly naped z zebatkami na przod i tyl ...Mam wymiary ogniw tzn srednice ale gdzie szukac tego zakucia ???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org