Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-01-31 17:44:38 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-13 21:35:21
Posty: 51
Lokalizacja: Sieradz
Płeć: Mężczyzna
fincher
Ja mam zablokowanego fazera z2003r przez firme yamahy i fazerek bezproblemowo leci 230 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-31 17:44:38 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-01-31 19:34:32 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
Zablokowany 230? To bez kagańca ze 350pewnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-31 23:13:54 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FJR 1300
bez urazy ale temat po prostu z "dupy" wzięty. Moto jest warte tyle, ile ktoś jest w stanie za niego zapłacić, wg mnie zablokowany czy nie (lub zarejestrowany) raczej nie jest warty więcej lub mniej. Zabieg blokady jest po prostu po to aby ominąć przepisy. Uważam, że tak ciężkie moto ze zredukowaną mocą wcale nie jest bezpieczniejsze, czasem moc ratuje, zwłaszcza na winklu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-01 01:04:14 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-13 21:35:21
Posty: 51
Lokalizacja: Sieradz
Płeć: Mężczyzna
fincher
Nie przesadzaj bo wiemy ile fzs poleci. Mowie tylko to co jest u mnie .
Ale nie odbiegajmy od tematu.

Jezeli chcesz wycenic moto to popatrz po ile stoja w podobnej cenie i mozesz ewentualnoe troche podwyzszyc za ta "blokade" i po to aby moc pozniej oposcic gdyby co


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-01 15:03:53 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
mathiu napisał(a):
fincher
Nie przesadzaj bo wiemy ile fzs poleci. Mowie tylko to co jest u mnie .
Ale nie odbiegajmy od tematu.


Należy zauważyć różnicę pomiędzy "zablokowany motocykl" a "zablokowane papiery" - w dowodzie wpisana mniejsza moc.
Seryjny FZS osiąga maksymalnie około 230 także masz po prostu w dokumentach wpisaną mniejszą moc, a żadnej blokady twój motocykl na oczy nie widział :)
Mój z blokadą rozpędza się maksymalnie do 140km/h, bez blokady nie wiem ile, i jakoś średnio mnie to interesuje.

Cena zawsze zależna od klienta, nieraz może stać ładny motocykl za małą kasę przez kilka miesięcy a nieraz "złom" za więcej pójdzie od ręki. Wszystko zależy cz akurat dany egzemplarz wpadnie komuś w oko i tyle. Na to nie ma reguły.

Miałem raz sytuację jak sprzedawałem Dragstara 125 jakieś 2 lata temu, wtedy takie jak mój cenowo trzymał się w okolicy 5-6 tysięcy. Wystawiłem za 7.5 Postawiłem motocykl z kartką przed bramą co by stojący w korku kierowcy mogli rzucić okiem. Tak się złożyło że przed bramą motocykl stał dosłownie 2godziny, akurat przejeżdżał facet który się zakochał.
Był tylko telefon "ile za tego draga?" odpowiedziałem "7.5" w słuchawce usłyszałem odpowiedź zwrotną "Jeśli można to będę u pana za 20 min". Motocykl sprzedał się ostatecznie za 7200. Sam nie wierzyłem w to co się stało, ale jak widać różne cuda przy kupnie/sprzedaży mogą się trafić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-03 21:40:41 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-02-03 21:25:36
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs 600
Panowie sytuacja wygląda tak ze kupiłem fazera 600 2003 rok. Sprowadzony ze Szwajcarii, w dowodzie wbite 25 kW. Szykuje się właśnie do przerejestrowania. I zastanawiam się czy wracać do oryginału czy zostać przy tych 25 kW. Posiadam kompletne prawko kat.A wiec nie potrzebne mi obniżanie mocy w dowodzie. Ale jak to wygląda później w razie kontroli jeżeli bym został przy tych 25 kW. Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-04 00:37:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-13 21:35:21
Posty: 51
Lokalizacja: Sieradz
Płeć: Mężczyzna
fincher
Jezdzilem na nim przed i po blokadzie i wiem w 100% ze blokada jest. Ma zalozona blokade tak aby wkrecal sie na maxa ale nie mial kopyta
stafil46
To jezeli masz A ro zarejestruj go normalnie:-) bo nie oplaca sie kombinowac, bo w razie wypadku (gdyby w papierach bylo 25kw a realnia inne) to wtedy jest lipa, ze tak powiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-04 09:30:10 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-06-09 12:44:07
Posty: 150
Lokalizacja: nowogard zach-pom.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600 2000r.
mathiu napisał(a):
To jezeli masz A ro zarejestruj go normalnie:-) bo nie oplaca sie kombinowac, bo w razie wypadku (gdyby w papierach bylo 25kw a realnia inne) to wtedy jest lipa, ze tak powiem.


I o tym cały czas mówimy. Przerejestrowanie motocykla na inna kategorię to koszt około 600zł. I pytanie jest czy warto czy nie lepiej sprzedać i kupic przerejestrowany i np 1-2 lata młodszy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-04 09:48:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4029
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
stafil46 napisał(a):
Ale jak to wygląda później w razie kontroli jeżeli bym został przy tych 25 kW.

dowód zostaje u policaja a ty musisz wracać do domu na lawecie. do tego jakieś koszty mandatu. o braku ubezpieczenia było już na górze. w skrócie - przy przerejestrowaniu z za granicy i tak będziesz robił przeglądy więc koszt wielki ciebie nie wyjdzie, a będziesz miał spokojną głowę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-04 15:48:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-09-29 21:18:23
Posty: 109
Lokalizacja: Konin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N 2008
Zaintrygowaliście mnie. Nie mogę się doszukać (patrzę tutaj -> https://www.allianz.pl/files/ogolne_war ... nie_oc.pdf) informacji na temat tego, że ubezpieczenie jest nieważne, jeśli prowadzę pojazd, który w dowodzie ma inne parametry niż w rzeczywistości. Pamiętam, że w PZU było info o poruszaniu się pojazdem bez uprawnień, ale tutaj nie widzę nic takiego.

Ciekawi mnie też kwestia zabronienia dalszej jazdy przez policjanta, który stwierdzi, że parametry moto odbiegają od tego, co stoi w dowodzie.

Wiadomo, że lepiej w kwitach mieć jasność, ale czy macie jakieś konkretne podstawy do tego, by sądzić, że będzie jak wyżej w sytuacji, kiedy:
- mam kategorię A
- ubezpieczenie płacę za 57, a nie 25 kW
?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-04 18:04:59 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FJR 1300
jeśli jest podejrzenie policmajstra o sfałszowanie dokumentu (złe dane) to może skierować cię stacje diagnostyczną celem weryfikacji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-04 20:08:43 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
psikor napisał(a):

Ciekawi mnie też kwestia zabronienia dalszej jazdy przez policjanta, który stwierdzi, że parametry moto odbiegają od tego, co stoi w dowodzie.


J@ck napisał(a):
jeśli jest podejrzenie policmajstra o sfałszowanie dokumentu (złe dane) to może skierować cię stacje diagnostyczną celem weryfikacji


A w jaki sposób pan policmajster miałby stwierdzić "nie, ten motocykl nie ma (przykładowo) 40KM tylko 95"?
Na stacji diagnostycznej też tego nie sprawdzą, nie spotkałem jeszcze stacji która miała by hamownię.


Ja mam ubezpieczenie w PZU, i jak po kupnie przepisywałem polisę na siebie (gdy już zablokowałem fazera) to pytałem właśnie o tą moc.
Dowiedziałem się że to nie ma znaczenia czy moc wynosi 10 czy 100KM. Oni wyliczają to na podstawie poj silnika i historii szkód, wieku i posiadanych zniżek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-04 20:17:54 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FJR 1300
zablokowany moto nie pojedzie np. 230


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-04 20:37:06 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
J@ack rozumiem, ale nie często nagina się po 230. Mi się jeszcze nigdy nie zdarzyło.
Chociaż jak twierdzi mathiu i zablokowanym można tyle jechać, w co wierzyć mi sie nie chce.


mathiu napisał(a):
fincher
Ja mam zablokowanego fazera z2003r przez firme yamahy i fazerek bezproblemowo leci 230 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-02-04 22:57:45 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FJR 1300
Nigdy nie uwierzę, że 40 konna maszyna wiążąca ponad 200 kg plus kierownik poleci 230 km, no chyba ze z przepaści.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org