Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3619 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 242  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-06-24 00:56:48 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1185
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
SzMuD duzo jezdze z zaladowanymi kuframi i generalnie ponadprogramowym bagazem wiec polecono mi ta wersje ze wzgledu na wieksza stabilność w zakrętach. To dokladnie ta sama mieszenka i technologia z malym plusem dla cięższych moto. Pytalem fachowców o to i polecili mi wlasnie GT. Nic przez to nie tracę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-24 00:56:48 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-06-25 13:00:38 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-02-14 17:14:39
Posty: 0
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz6n
A ja dziś umylem wreszcie moje moto...niby nie dużo a jak cieszy :))
Załącznik:
uploadfromtaptalk1435229708304.jpg [933.42 KiB]
Pobrane 483 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-25 14:12:10 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1185
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
Kamil24415 elegancja :) jeszcze fajniej by wygladal jakbys kolektory trochę wyczyscil.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-27 10:28:53 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-02-14 17:14:39
Posty: 0
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz6n
Autosol juz w drodze:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-01 21:42:45 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-07-15 09:14:23
Posty: 76
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 505438898
Obecne moto: FZ6S
a ja swojego umyłem i założyłem bagstera viewtopic.php?f=42&t=17019&p=209010#p209010


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-01 23:07:28 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FJR 1300
nowe klocki przód wraz z czyszczeniem i czekam na nowy zacisk na tył plus nowe klocki,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-03 23:43:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-04-11 22:31:25
Posty: 23
Lokalizacja: Łuków / Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6n S2
i u mnie nowe klocki na przód, wymiana płynu hamulcowego i filtra powierza, oraz wymieniłem czujnik automatu stopu z przodu bo się przycinał. I dodatkowo pod korek 98 8) .
I niedługo :moto: w Bieszczady :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-07 20:32:57 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-06-11 12:04:07
Posty: 120
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6n S2
zalozone nowe oponki pirelli angel, zmiana plynu chlodniczego :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-08 11:14:35 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FJR 1300
Założony sprawny zacisk plus nowe klocki na tył. Umyty i nasmarowany cygan.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-09 20:18:42 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-07-15 09:14:23
Posty: 76
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 505438898
Obecne moto: FZ6S
motor odstawiony na wymianę łożysk koła przedniego i główki ramy. Jutro do odbioru i w trasę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-09 20:58:23 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
barto04 napisał(a):
i u mnie nowe klocki na przód, wymiana płynu hamulcowego i filtra powierza, oraz wymieniłem czujnik automatu stopu z przodu bo się przycinał. I dodatkowo pod korek 98 8) .
I niedługo :moto: w Bieszczady :D

Tylko czemu ma służyć te 98? Silniki są nominalnie robione na 92-93 oktany, więc i 95 to ponad to :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-12 20:36:50 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-10-11 08:03:21
Posty: 137
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki z1000sx
Mycie, polerowanie kolektorów i nawinięte ponad 200 km.

LwG


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-12 21:28:27 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-01-20 17:32:02
Posty: 75
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600 S2
baxior napisał(a):
barto04 napisał(a):
i u mnie nowe klocki na przód, wymiana płynu hamulcowego i filtra powierza, oraz wymieniłem czujnik automatu stopu z przodu bo się przycinał. I dodatkowo pod korek 98 8) .
I niedługo :moto: w Bieszczady :D

Tylko czemu ma służyć te 98? Silniki są nominalnie robione na 92-93 oktany, więc i 95 to ponad to :D




98 ma dodatki czyszczące układ paliwowy :) więc od czasu do czasu bak 98 jak najbardziej :) i większy zasięg na 98 jak i w aucie tak i w moto :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-12 22:01:41 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Misiek_
Nie wiem kto Ci tak nagadał, ale poczytaj sobie w internecie, zacytuję tylko jeden z artykułów:
Benzyna 98 lepsza, bo cieplejsza?

Czym różni się benzyna 95 od 98? Chodzi o liczbę oktanów - najogólniej mówiąc, im jest ona wyższa, tym paliwo jest bardziej odporne na niebezpieczny dla silnika niekontrolowany samozapłon mieszanki. Benzyna 98-oktanowa wytrzymuje większe sprężanie, zapłon mieszanki może zatem następować stosunkowo późno, gdy została ona maksymalnie ściśnięta. Dzięki temu cykl pracy jest stosunkowo krótki i czysty, a spalanie jest praktycznie całkowite.
Te wszystkie zalety przekładają się również na bardziej praktyczne właściwości wysokooktanowej benzyny. Skoro mieszanka może być doprężona, to może być jej mniej, zarówno po stronie powietrza, jak i paliwa. Teoretycznie, spalanie powinno być niższe i to nawet o 1,5%. Dodatkowo, pełne spalanie powoduje, że powstaje mniej nagarów, silnik mniej się brudzi, a dzięki temu wolniej zużywa.

Teoria rozmija się z praktyką

Problem w tym, że tankowanie benzyny E98 ma sens i daje konkretne korzyści, gdy silnik jest do niej dostrojony. To znaczy, że powinien mieć odpowiednio ustawiony zapłon, a faza otwarcia zaworów ssania powinna być przesunięta w czasie tak, żeby zmniejszyć ilość powietrza w cylindrze.

Niestety, w praktyce większość silników sterowana jest przez dostosowujący się „uniwersalny” sterownik. Silnik zgaduje, jakie paliwo zatankował kierowca po temperaturze spalin. Na tej podstawie ustalany jest moment zapłonu i czas otwarcia zaworów. Ta druga czynność możliwa jest zresztą tylko i wyłącznie wtedy, gdy jednostka ma system zmiennych faz rozrządu.

Zobacz też: Na czym można zaoszczędzić eksploatując samochód?

Takie uniwersalne mapy zapłonowe mają tę zaletę, że dają możliwość tankowania zarówno benzyny 95, jak i 98. Niestety, nie są na tyle elastyczne, żeby wykorzystać cały potencjał benzyny z większą ilością oktanów. Efekt? - w większości silników dostosowanych do zasilania benzyną 95, tankowanie 98 nie daje praktycznie nic... Obiecanej przy dystrybutorze mocy wcale nie przybywa, a spalanie spada praktycznie niezauważalnie. Tylko pieniędzy w portfelu ubywa więcej.

Stosowanie E98 na pewno nie zniszczy silników dostosowanych do benzyny o niższej liczbie oktanowej. Żałowanie jednostce oktanów i tankowanie „słabszej” bezołowiówki, jeśli producent zaleca tylko E98, może jednak doprowadzić do poważnych awarii. To ważne szczególnie w przypadku silników turbo, gdzie bardzo wczesny wybuch mieszanki (przy otwartym zaworze ssącym) może doprowadzić do rozerwania całego kolektora.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-13 00:23:38 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-01-20 17:32:02
Posty: 75
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600 S2
wiem co piszą w necie ;) czytałem nie raz różne testy. Jednak na podstawie własnego doświadczenia w autem na 98 robie co najmniej 100km więc na jednym baku.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3619 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 242  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org