Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Moc
PostNapisane: 2015-08-20 16:29:09 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-10-20 19:55:44
Posty: 138
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 1000 VTX 1800
Panie i Panowie - tak sobie myślę ,że my mocy naszych maszynek, nie wykorzystujemy nawet w połowie . To ma pieruńskie wydarcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moc
PostNapisane: 2015-08-20 16:29:09 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł: Re: Moc
PostNapisane: 2015-08-20 18:02:30 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1168
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
kalikali jakby isc tym tropem to mozna sobie zadac pytanie ile mocy wykorzystujemy z naszych partnerek i czy podolaja one wiecej ;) do czego zmierzasz z tymi rozmyslunkami? Co by Ci to dalo gdybys wyciagal wiecej niz obecnie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moc
PostNapisane: 2015-08-20 20:31:13 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-08-26 15:31:33
Posty: 416
Lokalizacja: Firlej/Newport
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 726578606
Obecne moto: fzs 600 99r.
i mnie własnie zastanawia jak sie jezdzi kilofazą. Bo przy takiej 600 przydałoby sie wieksze kopyto na niskich obrotach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moc
PostNapisane: 2015-08-20 20:55:57 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-10-20 19:55:44
Posty: 138
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 1000 VTX 1800
kris 1990 napisał(a):
i mnie własnie zastanawia jak sie jezdzi kilofazą. Bo przy takiej 600 przydałoby sie wieksze kopyto na niskich obrotach


600 fazą nie jeździłem, ale R6 600 idzie nieziemsko .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moc
PostNapisane: 2015-08-21 14:57:36 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-08-26 15:31:33
Posty: 416
Lokalizacja: Firlej/Newport
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 726578606
Obecne moto: fzs 600 99r.
A 1000 to juz pewnie istna rakieta;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moc
PostNapisane: 2015-08-21 19:47:07 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-10-20 19:55:44
Posty: 138
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 1000 VTX 1800
kris 1990 napisał(a):
A 1000 to juz pewnie istna rakieta;)



Zgadza się. O tym jest wątek. Nie wykorzystujemy mocy tej rakiety :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moc
PostNapisane: 2015-08-21 22:52:34 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
kalikali napisał(a):
O tym jest wątek. Nie wykorzystujemy mocy tej rakiety :]

dlatego nie zmieniam mojego fzs bo nie ma na co, tak naprawdę ciężko jest zmienić fzs 600, bo mało jest moto tak:
-ekonomicznych
-uniwersalnych
-wygodnych
-mało awaryjnych
-i co bardzo istotne mocnych bo 95 KM robi z niego najmocniejszą 600 dostępną na rynku (w tych rocznikach)
po połączeniu tych cech okazuje się, że nawet zmiana na 1000 jakoś nie jest konieczna. a co do 600 a 1000, różnica gaśnie całkowicie na torze. swojego czasu chciałem zmienić na lytra ale jednak nie ma po co. jechałem litrem i moc jest wg mnie tak duża, że w zwykłej jeździe jest nie do wykorzystania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moc
PostNapisane: 2015-08-22 06:42:00 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-10-20 19:55:44
Posty: 138
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 1000 VTX 1800
J@ck napisał(a):
kalikali napisał(a):
O tym jest wątek. Nie wykorzystujemy mocy tej rakiety :]

dlatego nie zmieniam mojego fzs bo nie ma na co, tak naprawdę ciężko jest zmienić fzs 600, bo mało jest moto tak:
-ekonomicznych
-uniwersalnych
-wygodnych
-mało awaryjnych
-i co bardzo istotne mocnych bo 95 KM robi z niego najmocniejszą 600 dostępną na rynku (w tych rocznikach)
po połączeniu tych cech okazuje się, że nawet zmiana na 1000 jakoś nie jest konieczna. a co do 600 a 1000, różnica gaśnie całkowicie na torze. swojego czasu chciałem zmienić na lytra ale jednak nie ma po co. jechałem litrem i moc jest wg mnie tak duża, że w zwykłej jeździe jest nie do wykorzystania


Zgadzam się.
Ja jeszcze zmieniłem przednią zębatkę :lol: Całkiem mi odwaliło. Nie wiem po co. Chyba dla zabawy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moc
PostNapisane: 2015-08-22 07:44:41 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-03-21 14:19:20
Posty: 93
Lokalizacja: Kożuchów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 663-755-475
Obecne moto: VFR Vtec
No Ty chyba sobie żarty robisz. Rozumie argumenty ludzi, którzy twierdzą że małe jest piękne co nie zmienia faktu że duże może więcej. Argument co do toru z d... wyjęty, na Kisielinie różnicy nie będzie ale na Poznaniu juz tak. No i kto w codziennej jezdzie jeździ jak po torze.
W codziennej jeździe nie musisisz wykorzystywać mocy ale moment juz sie przydaje, zapakuj pasażerkę, 3 kufry + tankbag i nagle dodatkowe Nm sie zaczynają przydawac.
Do jazdy solo 600 jak najbardziej, w dwie osoby jednak literek robi robote.
Każdy swój sprzęt chwali, no ale popatrzeć czasami obiektywnie też trzeba.

I to ze mój akurat sprzet palił olej nie ma w tej dyskusji znaczenia więc mi z tym nie wyjeżdżać. :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moc
PostNapisane: 2015-08-22 10:18:48 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Ile tak NAPRAWDĘ potrzeba ci tego momentu, gdzie nie pojedziesz albo osobówki , albo skrzyżowania, wioski i cala reszta spowalniaczy drogowych, wiec na drodze jakoś tez tego tak strasznie nie poczujesz. Sam wiesz ze razem z Tyśką (3 kufry i tankbag) zjeździełem juz trochę Polski i jakoś jak nauczysz się zmieniać biegi odpowiednio do potrzeb to ta 600 w rzeczywistosci zupełnie wystarcza. Uważam, że 1000 jest zbędny JAK DLA MNIE, fajnie mieć jeszcze lepsze odejście ale pewnie przy moich gabarytach to była by trochę męka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moc
PostNapisane: 2015-08-22 10:30:44 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-10-20 19:55:44
Posty: 138
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 1000 VTX 1800
J@ck napisał(a):
Ile tak NAPRAWDĘ potrzeba ci tego momentu, gdzie nie pojedziesz albo osobówki , albo skrzyżowania, wioski i cala reszta spowalniaczy drogowych, wiec na drodze jakoś tez tego tak strasznie nie poczujesz. Sam wiesz ze razem z Tyśką (3 kufry i tankbag) zjeździełem juz trochę Polski i jakoś jak nauczysz się zmieniać biegi odpowiednio do potrzeb to ta 600 w rzeczywistosci zupełnie wystarcza. Uważam, że 1000 jest zbędny JAK DLA MNIE, fajnie mieć jeszcze lepsze odejście ale pewnie przy moich gabarytach to była by trochę męka.



:D Dla momentu przesiadam się na 1,8 VTX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moc
PostNapisane: 2015-08-22 10:39:23 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Moje małe marzenie, na przyszłość to 1.8 intruder :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moc
PostNapisane: 2015-08-22 17:09:04 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-03-21 14:19:20
Posty: 93
Lokalizacja: Kożuchów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 663-755-475
Obecne moto: VFR Vtec
No i właśnie o spowalniacze się rozchodzi, nie musisz tyle mieszać biegami. Ja nie twierdzę że 600 jest do niczego, bo to bardzo fajny sprzęt a literek jest jeszcze fajniejszy :twisted: .
Jak pojeździł byś czymś mocniejszym i to trochę dłużej niż jednorazowa przejażdżka, to wierzyć mi się nie chce że chciał byś wrócić na słabszy sprzęt. Zamień omegę na taką 2.0 no bo przecież wszyscy jeżdżą wolno, pełno spowalniaczy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moc
PostNapisane: 2015-08-22 19:35:54 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Omega w 2.0 kompletnie nie jedzie, dlatego mam 3.0. No dobra tym porównaniem mnie przekonales :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moc
PostNapisane: 2015-08-22 22:21:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
j@cku Ty chyba zbyt dużo z pasażerką nie jezdziłeś? :>

Nie da się ukryć, że jak masz moto zapakowane i z pasażerem z łączną wagą zbliżającą się do dmc to komfort jazdy (nie chodzi o wygodę) spada dość znacznie. Oczywiście, że jak sklepiesz 2-3 biegi w dół to wyprzedzisz sprawnie większość pojazdów na drogach, ale jak masz nastawienie turystyczne to taka jazda wkurza.

Możesz wsiąść na litra jak np CBF czy Bandit z mocą przeciętnej 600-ki a jazda z pasażerem będzie o wiele przyjemniejsza i tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org