baxior napisał(a):
Wizualnie oki, nie ma się do czego przyczepić. Danielek. kolor dekielka w jak najlepszym porządku, to korek wygląda na nieoryginalny kolor. 40 tyś tzn. dobrze by było wiedzieć czy rozrząd już wymieniony i regulacja zaworów zrobiona, ale od handlarza się tego nie dowiesz. Piszę o tym, bo te operacje robiłem przy 42 tyś ( nie jestem pierwszym właścicielem, więc nie miałem pewności co do oryginalnego przebiegu), z drugiej strony daję raczej głowę, że nie było nic zrobione, więc trzeba się liczyć z serwisem za jakiś czas. Ale to dla świętego spokoju tak jak kupowałem używany samochód (a było już ich kilka) to zawrze robiłem rozrząd i pompę wody. Napęd też trza na żywca obejrzeć bo wygląda na fabryczny. Brak naklejek informacyjnych nad wlewem paliwa, ale ludziska często je usuwają. Stopka centralna to żaden dodatek w tym modelu.
Generalnie moto mi się podoba i ja bym pojechał obejrzeć.
Rozrząd wytrzymuje znacznie więcej niż 40 kkm. Zwykle wymieniam między 70 a 100 kkm - ale jak już terkocze. Nawet jak ktoś ostro pałował to 40 kkm to za mało na rozrząd. Zaworki oczywiście trzeba po kupnie sprawdzić.