Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 210 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-03-18 21:43:32 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-01-13 20:48:01
Posty: 306
Lokalizacja: Polkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer S2 ABS
Koledze wyżej chodzi chyba bardziej o te moje. Po pierwsze, to nie są białe, tylko szare, jakoś tak na zdjęciu wyszło, po drugie, to racja, że o gustach się nie dyskutuje, każdy ma inne poczucie estetyki, dla mnie te "dziury" w ramie, o których zapomnieli japońscy inżynierowie są paskudne.
To trochę tak jak z kołami stalowymi w autach, są tacy, którzy nie trawią kołpaków i uważają, że "goła" czarna fela stalowa jest piękna, ja należę to tych drugich.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-18 21:43:32 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2017-03-20 09:02:40 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 510
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
pawcio81 ale ja pytałem o to, którą wskazałeś jako, że występowała na rynek USA :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-03 10:12:05 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 510
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Wpadły klocki przód galfer sintered + wyczyszczone tłoczki :)

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-09 09:38:18 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 510
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Panowie i panie, wreszcie miałem chwilę i już wiem dlaczego jedno lusterko się nie składa:

[ img ] [ img ]

Nie chciałem rozbierać drugiej strony, bo ta uszczelka siedzi tam ciasno, tutaj w zasadzie było tylko naciągnięta - nie przylegała do szyby.
Macie może jakąś grafikę/zdjęcia/nr części ja kto ma być, żeby działało?
Ewentualnie info, czy bez problemu sciągnę uszczelkę z drugiej strony bez uszkodzenia jej?


Ostatnio edytowano 2017-05-09 13:39:05 przez avalar, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-09 10:02:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3956
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
avalar napisał(a):
już wiem dlaczego jedno lusterko się nie składa:

żeby onejrzeć fotki trzeba się na yahoo zalogować...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-09 13:39:42 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 510
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
misiakw poprawiłem :) Nie wiem dlaczego teraz wyskoczyło logowanie, od dawna w ten sposób udostępniam zdjęcia... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-09 19:50:28 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-01-26 15:56:37
Posty: 90
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n 04
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-09 19:53:03 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 510
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-09 20:55:01 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Nie wiem jak w twoim Moto ale w fzs 600 zamiast śruby jest gruby mit a pod nim sprężyna. Między lusterkiem a mocowaniem są 2 schodki które się blokują, zaskakują ze sobą. U mnie problem polegał na tym, że się zaokraglily i podczas jazdy lusterko samo się zamykało. Odcialem nita, dałem śrubę i straciłem na Maxa. Wygląda jak i Ciebie tylko śrubę mam krótszą

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-18 07:58:00 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 510
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
J@ck dzięki! Pogooglałem troszkę i wychodzi, że lusterko musi tam mieć nit :) Zostaje zakup używanego/nowego/nowego zamiennika :)

Aktualizacja 16.08.2017r.
Moto jak do tej pory spisywało się super, niestety dopadła go awaria...
Jak pisałem w temacie:
Błąd 12 i 33 - fazer S2 viewtopic.php?f=73&t=21652#p234272

Długi weekend, wziąłem się za rozbieranie, żeby dobrać się do cewek, kabli, fajek itd.
Parę foto:
Chłodnica zdemontowana, żeby mieć lepszy dostęp:
[ img ]

Air box i obudowa aku out, żeby mieć luźne cewki:
[ img ]

Świeca z 4-tego cylinda wykręcona, żeby zobaczyć jak to wygląda:
[ img ]
Dzisiaj już oddbieram nowe :)

Troszkę zamieszania:
[ img ]


Troszkę moich pomiarów wg. książki sam naprawiam:
Cewka górna (cylinder 1 i 4):
- opór uzwojenia główne: 4.2 Ohm
- opór uzwojenia wtórnego: 14.72 kOhm

Cewka dolna (cylinder 2 i 3):
- opór uzwojenia główne: 3,9 - 4 Ohm
- opór uzwojenia wtórnego: 14.69 kOhm

Fajka na 1 cylindrze: 9.52
Fajka na 4 cylindrze: 9.62
[ img ] [ img ]



Ciut poniżej norm ale są w ładnym stanie.

Przy przekręcaniu kluczyka, miałem takie głuche pyknięcie, jak na filmie poniżej.
Myślałem, ze to może przeskakuje iska na kablach lub coś podbobnego. Po słuchaniu i wyjmowaniu każdej fajki dźwięk pozostał, więc szukałem dalej.
Okazało się, że taki dźwięk daje zawór AIS. Sprawdziłem jego rezystancje - i jest zwarcje na pinach...
https://drive.google.com/file/d/0B7R_DX ... sp=sharing

Na tą chwilę, po rozmowie z kolegą Wojt@s czekam na potwierdzenie, że części są i będziemy działać.

Pytanie: czy dobrze rozumiem, że zawór miałem zmierzyć na pinach? Wg książki 'AIS cut off valve solenoid resistance 18-22 Ohm'
[ img ]

Aktualizacja 23.08.2017
Paczka od kolgi Wojtas dotarła, cewki zamienione, AIS zamieniony i błąd nadal pozostał.
Szukam kompa na podmiankę i chętnie wysłucham innych pomysłów :)
czujnik położenia wału sprawdzony, napięcie przy cewkach sprawdzone, wyłącznik on/off sprawdzony.


Aktualizacja 18.10.2017
Jest sukces - moto odpalone :D:D:D:D:D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-18 09:13:01 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2017-07-28 08:56:26
Posty: 125
Lokalizacja: galicja
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
Moto odpalone i chyba z tej radości cały czas kolega jeździ bo nie napisał co mu dolegało :D To tak jak u mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-18 09:21:58 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 510
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Macao123 opisałem opisałem :)
viewtopic.php?f=73&t=21652#p234272
Tutaj też dodam:
-- 2017-10-18 08:54:50 --

Problem po dłuższym postoju udało się rozwiązać :)
Mój fazer jak okazało się po lekturze i rozmowie z forumowym kolegą Wojtas jest modelem przejściowym, który wychodził tylko w 2007 roku...
ECU ma nr FUA0015 - szukałem takiego dosyć długo w końcu zaryzykowałem i kupiłem jak tylko pojawił się na allegro.
Niestety bez stacyjki czy kluczyka...
Po podpięciu do moto od razu na zegarach pojawia się błąd 54 i miga czerwona dioda, moto nie startuje.

Od razu zapaliła się myśl - mam w Krakowie dosyć ogarniętych gości od dorabiania kluczy, imo itd. więc zaryzykujemy, gorzej nie będzie :)
Wczoraj odebrałem od nich ecu w które zostało rozbebeszone i do kostki odpowiadającej za immo zostały wgrane 'kody' z mojego ori ECU :)

Po podpięciu takiego 'dłubanego' ecu moto zapaliło od strzała po dwóch miesiącach :)

Podaję namiar na serwis:
http://enigmaserwis.pl/#kontakt

Michał


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-18 09:43:31 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2017-07-28 08:56:26
Posty: 125
Lokalizacja: galicja
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
Z tymi modelami w tych rocznikach to tragedia. Mój też jest z 2007roku i jest S1, mam dwóch kolegów co mają 2008 i w papierach S2 ale wygląd jak mój stara czacha, licznik, błotnik, srebrna rama silnik itp. Ty masz 2007 i już wygląd S2 a niby model przejściowy.
Mówisz że ECU nie podjedzie od innego bo jest IMMO a myślałem że IMMO jest tylko w stacyjce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-18 09:48:26 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 510
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Macao123 ale mają 2008 rok w papierach czy produkcji moto, bo moto może byc z 2007 ale zarejestrowane w 2008 ;)
Ecu podejdzie, tylko immo nie puści :P Immo jest sparowane z odbiornikiem który jest przy stacyjce, a on jest przecież połączony do ecu :) Z czegoś musi zczytać te dane, czy ma odpalić moto czy nie ;)
Zestawów do S1 to jest dużoo więcej niż do S2 - mówię o stacyjka+ecu+zamki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-10-18 10:02:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2017-07-28 08:56:26
Posty: 125
Lokalizacja: galicja
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
Roczniki 2008 w dowoodzie i s2 w papierach. Obydwa kupione w salonie AT jak i mój. Myślałem że przejściówka to właśnie taki jak oni mają. Co do immo to myślałem że antena i odbiornik jest w stacyjce i tam jest rozkodowanie sygnału z kluczyka. Dobrze wiedzieć na przyszłość chociaż lepiej żeby ta wiedza nie była potrzebna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 210 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org