Wcale nie jestem uzależniony od forum |
Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43 Posty: 1185 Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
|
Witajcie :)
Kupując mojego Fazera nigdy by mi nie przeszło nawet przez myśl, że będzie mi dane kiedyś się z nim pożegnać :silent: a jednak przyszedł taki czas gdy podjąłem decyzję aby mój sprzęt dawał frajdę z jazdy komuś innemu. Ja natomiast po tych kilku latach dojrzałem do wyboru motocykla bardziej dopasowanego do mnie - wiosną odbieram więc nowiutkiego Tracera GT który już jest dla mnie zamówiony. Dlatego zanim wystawię moje moto na allegro czy innym OLXie wolałbym aby w pierwszej kolejności znalazł on nabywcę z tego forum - którego jestem aktywnym userem od kiedy kupiłem ten sprzęt - i fajnie by było gdyby on tu pozostał. Wiele wysiłku, poświęconego czasu, pieniędzy kosztowało mnie utrzymanie i modyfikowanie - do obecnego kształtu - Fazera i zależałoby mi na tym aby kolejny właściciel również cieszył się nim tak jak ja i szanował ten świetny sprzęt w którego włożony wkład będzie mu służył a może i doda on coś od siebie. Przez te 5 lat jak go mam (kupiony od 1 właściciela z Włoch) nie zdarzył mi się żaden wypadek czy szlif, gwarantuję zatem że moto pod kątem stanu oraz bieżącego utrzymania jest w stanie perfekcyjnym jak na swoje lata i bezpiecznie można nim jechać dokądkolwiek. Do tego jest to motocykl bardzo zadbany, gotowy do jazdy na drugi koniec Europy po podpięciu kufrów - do takiej turystycznej jazdy głównie mi on służył - i gdybym nie miał zamiaru jeździć dalej i więcej niż dotąd to pozostałbym przy nim. Nie umiem palić gumy, nie stawiam na koło, nie byłem nigdy na torze więc ten sprzęt zna głównie jazdę po bieszczadzkich pętlach i południowych drogach wzdłuż wybrzeży Chorwacji i tym podobnych klimatów więc jest w świetnej kondycji technicznej i wizualnej. Po każdej jeździe w deszczu, dłuższej czy nawet krótszej trasie motocykl był dokładnie umyty, nawoskowany i jeśli trzeba to też nasmarowany w efekcie czego - wygląda jak wygląda - trudno poza kilkoma wariatami z tego forum ;) znaleźć drugiego podobnego. Jak widać na zdjęciach poniżej mój egzemplarz poszedł zdecydowanie w stronę turystyki więc zamontowany osprzęt odpowiada takiemu przeznaczeniu.
Zamiast przedstawiać suche dane najpierw podaję linka do mojego tematu na forum, gdzie obszernie jest opisane co, jak i kiedy zostało w motocyklu zrobione - mam praktycznie całą historię motocykla zapisaną, udokumentowaną fakturami i zdjęciami - wszystko do wglądu przez przyszłego nabywcę. Na życzenie jestem w stanie zrobić dokładniejsze zdjęcia. http://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=42&t=16864&start=15
Wszelkie czynności serwisowe wykonywałem zgodnie z serwisówką Yamahy, stosując wyłącznie oryginalne materiały eksploatacyjne: Olej Yamalube, filtry oleju i powietrza przez cały okres eksploatacji oryginalne. Jeśli zgubiłem gdzieś śrubę do owiewki lub jak w tym roku na wakacjach śrubę od zacisku hamulcowego na jej miejsce wskoczył identyczny nowy oryginał bez względu na jego cenę (40 zł sztuka :shock:). Podobną zasadę stosowałem również przy serwisie zawieszenia oraz regulacjach przy silniku, priorytetem była jakość serwisu i niezawodność sprzętu. Tym motocyklem odbywałem dalekie wyjazdy wakacyjne na których nie mogłem sobie pozwolić aby coś uległo awarii, motocykl za każdym razem był od A do Z sprawdzany i przygotowany należycie. Z ważniejszych rzeczy moto posiada nowy zamiennik oryginalnego akumulatora Yuasa, nowe opony Michelin Pilot Road 5 założone w tym roku przed wakacjami, świeży napęd D.I.D. ZVMX z zębatkami Sunstara, stelaże Givi centralny + kufry boczne z mocowaniem Monokey na duże kufry - potencjalny nabywca ma przed sobą jedynie zmianę oleju zimą na świeży i ewentualnie klocki tylne bo są blisko granicy zużycia. Odnośnie przebiegu to aktualnie jest 68653 km co w tym modelu nie jest jakimkolwiek wyczynem, szczególnie biorąc pod uwagę styl jazdy jak i prowadzony serwis. Przybieg z którym go kupiłem ( lekko powyżej 11000 km) udało mi się faktycznie potwierdzić więc tyle ile ma na blacie to faktyczna wartość według wszystkich informacji które posiadam. Dla potencjalnego kupującego wystarczy w zupełności zastosowanie się do zaleceń z serwisówki, ponieważ wszystko co było na checkliście zostało zreazliowane.
Motocykl jest skonfigurowany pod turystykę i z pewnością daje dużo lepsze wrażenia z jazdy w porównaniu do fabrycznej konfiguracji, przede wszystkim komfort na dłuższych przelotach. Osobiście robiłem ponad 1000km dziennie kilka razy więc mówię to z doświadczenia. Uzyskiwane przeze mnie średnie spalanie oscylowało w granicach 4,4 - 4,8 litra przy normalnej jeździe, na autostradzie około 5,5-6 l/100.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Yamaha FZ6 S2 2007 r. - wersja bez ABSu (dla mnie na plus akurat) - w moim posiadaniu od lipca 2013.
Przebieg na dziś: 68.653 km dwa komplety czarnych kluczy z pilotami do alarmu + czerwony serwisowy Ubezpieczenie do 13.08.2019
stosowany olej: YAMALUBE 10W-40 Full syntetyk 4-FS filtr oleju: 5GH134406000 filtr powietrza: 5VX144510000 świece zapłonowe: irydowe NGK CR9EIX przewody hamulcowe w stalowym oplocie: HELL przód + tył klocki hamulcowe: NISSIN ST przód + tył (potencjalna wymiana tyłu niedługo) opony: Michelin Pilot Road 5 DOT 2018 zakładane: tylne w kwietniu 2018, przód czerwiec 2018 kanapa: dodatkowa warstwa wypełnienia dla większego komfortu + nowe obszycie z alcantary + wyprofilowanie aby pasażer nie "zjeżdżał" na kierowcę nad licznikiem dokupione uszczelnienie zegarów oryginalne Yamahy: 4S8-28347-00 akumulator: Yuasa YT12B-BS (identyczny jak oryginał) napęd: łańcuch D.I.D. ZVMX 530 + zębatki sunstar w schowku fabryczny zestaw kluczy Yamaha
wyposażenie niestandardowe: alarm przeciwkradzieżowy firmy Gemini z dwoma pilotami montowany u dealera Yamahy podgrzewane manetki: Oxford ze sterownikiem V.2 (dosyć wytarte gripy - można pomyśleć nad wymianą) - mam również oryginalne Yamahy. tylna lampa: LED clear z firmy Motojapan (koszt 350zł) gmole ochronne: GIVI TN-358 tankring system mocujący Quicklock Givi: BF05 stelaż kufra centralnego: GIVI 351FZ + płyta GIVI M5 Monokey stelaż kufrów bocznych: GIVI PL360 Monokey owiewka: MGG wersja turystyczna 46 cm (bez deflektora) wewnątrz czaszy schowany dodatkowy wodoszczelny przełącznik na 1 i 2 światła mijania w zależności od pory dnia i lokalnych przepisów ;) wewnątrz czaszy zamontowane podwójne, podświetlane i hermetyczne gniazdo ładowania dwóch urządzeń USB krótkie klamki sportowe z Aliexpress - dodaję oryginalne dla kupującego naklejki na felgach: BARRACUDA
Motocykl sprzedaję bez deflektora i kufrów widocznych na zdjęciach.
Cena: 16.000 zł
Kontakt: PW.
|
|