Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 365 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-07-17 19:56:31 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1168
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
nimportequi3011 napisał(a):
Gdy usiadlem na 900 to od razu poczulem sie jak w domu.
To samo uczucie towarzyszyło mi podczas jazd próbnych, z tym że dla osoby o innym wzroście podobne odczucia mogą być na całkiem innym motocyklu. To kwestia bardzo indywidualna.
nimportequi3011 napisał(a):
Szukam motocykla do jazdy glownie po miescie oraz przeciskaniu sie w korkach. Czasami w weekendy jezdze sobie turystycznie ze znajomymi, oraz kilkukrotnie bylem Fazerkiem za granica, takze dalsza turystyka tez wchodzi w gre.
Już koledzy naświetlili sytuację że nie jest aż tak kolorowo w korkach ale chciałbym wyjaśnić tutaj pewną kwestię. Tracer w wersji GT wręcz prosi się o handbary i ich obecność jest obowiązkowa w kontekście dłuższych podróży. Wiem, bo mam porównanie do Fazera i faktycznie ten element bardzo dobrze się sprawdza - zwłaszcza w deszczu. Nie ma co startować do wąskich sportów i wszelkich nakedów ale też nie dramatyzujmy - Tracer i tak jest całkiem filigranowy porównując przynajmniej do FJR1300 czy innych dużych turystyków i podczas ostatniej podróży niejednokrotnie cieszyłem się, że wybrałem Tracera a nie FJR o którym również myślałem - zarówno pod względem ogólnej masy motocykla jak i jego manewrowości - stanowi świetne wyważenie w stosunku mocy/masy i zwrotności.
W kwestii przeciskania się w korku nie można być tak ambitnym jak na Fazerze który praktycznie jest jak rower to gdy w miarę jest miejsca to można powoli przetaczać się między samochodami ale trzeba bardziej uważać. Ogólnie też nie mieszkam w dużym mieście i praktycznie nie doświadczam korków znanych z dużych miast abym specjalnie brał to pod uwagę przy zakupie motocykla czy będę się mieścił czy nie.
Kiedyś wsiadłem za stery V-stroma DL 650 kolegi i posiadał on handbary, bardzo fajnie czułem się z taką ochroną i takie wrażenie że siedzę za sterami czegoś poważniejszego, teraz nie wyobrażam sobie motocykla bez tego elementu - choć faktycznie poszerza on motocykl. Tutaj zaprezentuję akurat dobre zdjęcie obrazujące to co mówię:
[ img ]
Velo Grablje / Hvar / Chorwacja

Za takimi sterami można poczuć się faktycznie bardziej bojowo, choć wymusza to pewien kompromis w przeciskaniu się w mieście. Tutaj faktycznie nie ma składanych lusterek i są zamontowane na kierownicy - dopiero po jakimś czasie zorientowałem się jak dużą regulację posiadają ponieważ po wyjeździe z salonu były ustawione bardzo ukośnie. W Fazerze były zamontowane na czaszy i bardzo przez to statyczne, składane ale umówmy się - nigdy ich nie składałem aby przecisnąć się w korku bo aż tak hardkorowo nie jeżdżę. Kształt lusterek po odpowiednim wyregulowaniu daje podobne pole widzenia, trzeba się tylko przyzwyczaić że obracają się z kierownicą i to największa zmiana.

[ img ]
Bośnia i Hercegowina

Tutaj macie przykład typowej wąskiej drogi jakich mnóstwo na Bałkanach, spokojnie mijaliśmy się z większością samochodów, nie ryzykowaliśmy natomiast wymijanki z ciężarówkami. Myślę, że to kwestia wjeżdżenia się w motocykl aby wyczuć co i gdzie się kończy i i jakie mamy gabaryty - wtedy można przeciskać się na centymetry.

W kontekście jakichś niestabilności i wad to wersja 2018 którą jeżdziłem jak i mija GT 2019 jest wolna od tego. Na jeździe próbnej rozpędziłem się do 210 km/h i nie wystąpiły żadne wibracje i shimmy, w GT wahacz jest dłuższy i motocykl daje poczucie mega stabilności jeszcze bardziej, tym bardziej że zawieszenie jest z wyższej półki i znacznie lepiej motocykl się prowadzi. Wykazały to również testy które oglądałem na YT porównujące obydwa modele - w pewnym momencie na etapie produkcji problem został wyeliminowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-17 19:56:31 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2019-07-17 20:34:42 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 486
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
blue7 napisał(a):
Wiem, bo mam porównanie do Fazera i faktycznie ten element bardzo dobrze się sprawdza - zwłaszcza w deszczu. Nie ma co startować do wąskich sportów i wszelkich nakedów ale też nie dramatyzujmy - Tracer i tak jest całkiem filigranowy porównując przynajmniej do FJR1300 czy innych dużych turystyków i podczas ostatniej podróży niejednokrotnie cieszyłem się, że wybrałem Tracera a nie FJR o którym również myślałem - zarówno pod względem ogólnej masy motocykla jak i jego manewrowości - stanowi świetne wyważenie w stosunku mocy/masy i zwrotności.

Mogę się mylić ale tak naprawdę Tracer 900 nie jest wprost alternatywą dla FJR - to zupełnie inne motocykle. Tracer ma byc motocyklem uniwersalnym, takim dla ludu. FJR to krążownik którego założeniem konstrukcyjnym jest tylko turystyka - ta szybka. To dwie konstrukcje gdzie projektant stawiał na zupełnie inny sposób wykorzystania. Powiedzmy tak Tracer to taki FZS600 tyle że tu producent zrobił upsizing :). Tracera nie można nawet porównać do FZS1000 - tu bym powiedział że MT10 touring jest odpowiednikiem - choć też nie tak wprost bo trochę owiewek mu brakuje :) Odpowiednikiem na rynku dla Tracera jest BMW 800GT, Tiger 1050 Sport i stary Versys 1000. Ideologincznie bardzo blisko tym motocyklom do siebie. I teraz wkrada się aspekt kasy. Za to co oferuje w wersji GT jest nie do pobicia :) Dlatego go większość kocha.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-17 21:26:06 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-08-05 08:39:48
Posty: 373
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Tracer 900 GT
Cimaj nie mylisz, FJR 1300 to duuuży motocykl, taka lokomotywa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-18 11:09:05 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 123
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 i Tracer 9GT
Cimaj napisał(a):
I teraz wkrada się aspekt kasy. Za to co oferuje w wersji GT jest nie do pobicia :) Dlatego go większość kocha.


Dlatego tez i ja zakochalem sie w Tracerku :D Po powrocie z urlopu, jade w weekend do Yamahy, zeby sie przejechac. Moje ''przeciskanie'' sie w korku, czesto polega na wymijaniu stojacych samochodow jadac pasem pod prad i ustawieniu sie na tzw Pole Position :) Wszyscy tak tu robia. Czasami zdarza sie jechac srodkiem, miedzy samochodami, ale ja jestem bardzo cierpliwym czlowiekiem i potrafie poczekac chwile za samochodami jesli nie ma miejsca zeby przejechac ;)

Tez sie dziwilem znajomym gdy mowili, ze Tracer jest nudny. Dla mnie 115 koni, 87Nm i 215kg wagi, wygodna pozycja za sterami oraz wszystkie gadzety wersji GT za rozsadne pieniadze nie wydaje sie nudne, a wrecz idealne. Jak sie przejade Tracerem to opisze moje wrazenia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-18 11:42:46 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-07-29 10:56:56
Posty: 253
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs600 2001r
No niestety, byłem "przysiąść" Tracera 07 i 09, przy Moim hobbitowym wzroście (170cm) ten sprzęt zdecydowanie odpada, osobiście nie czułem się zbyt pewnie, miałem zamiar zrobić jazdę próbną ale przy "dosiadaniu" doszedłem do wniosku, że to nie ma sensu. Szkoda bo napalony byłem na te moto jak szczerbaty na suchary ehhh.... Pozostaje Mi tylko zazdraszczać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-18 12:02:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-11 11:49:12
Posty: 123
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 i Tracer 9GT
lepel napisał(a):
No niestety, byłem "przysiąść" Tracera 07 i 09, przy Moim hobbitowym wzroście (170cm) ten sprzęt zdecydowanie odpada.

Tracer 700 powinien byc okej?

lepel napisał(a):
napalony byłem na te moto jak szczerbaty na suchary ehhh....

Albo jak lysy na grzebien :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-18 12:23:19 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-07-29 10:56:56
Posty: 253
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs600 2001r
nimportequi3011 napisał(a):
Tracer 700 powinien byc okej?


No właśnie nie za bardzo, różnica to tylko 1,5cm nie wiele to zmienia, jedną stopą bez problemu można się podeprzeć, ale moto sprawia wrażenie "ogromnego"( przynajmniej dla Mnie) i nie czułem się komfortowo, bałem że Mi się "przewali", a tani nie jest, śmigałem już na wyższym sprzęcie, NX650 ale byłem dużo młodszy i zwinniejszy, czytaj - chudszy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-18 13:40:41 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2458
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
@lepel, w wiekszosci sprzetow mozna powalczyc z tylnym zawieszeniem zeby je ciut obnizyc np wstawiajac tzw kości, kanape oddac do przerobienia, obnizanie kanapy to chyba najczestsza usluga wykonywana przez tapicerow. Widzialem tez buty motocyklowe z koturnem.

Mysle ze juz samo przerobienie kanapy zredukowałoby problem, mysle ze warto zawalczyc o to skoro moto Ci sie podoba.

Przykładowe kości do obniżenia zawieszenia, oczywiście każde moto będzie miało trochę inną konstrukcję wiec i inne rozwiązanie.
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... sluBf_forQ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-18 13:51:08 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-07-29 10:56:56
Posty: 253
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs600 2001r
sfazowany napisał(a):
mysle ze warto zawalczyc o to skoro moto Ci sie podoba.

Znam te wszystkie sztuczki, nie wiem jak to się ma do gwarancji, jak kolega Blue7 mam zamiar kupić nowy sprzęt, a ten wyjątkowo Mi się "podobuje", jeszcze się pokręcę przy temacie ale faktycznie bardziej się skłaniam do 07. Wyszedłem z salonu zdziebko wku....ny i nie zadawałem zbyt wielu pytań do obsługi, jak dowiem się więcej, dam znać jak to wygląda, może jakiś inny "hobbit" skorzysta :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-18 16:35:27 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 486
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Niestety kanapa tracera jest chyba najniżej na 85cm. Można dokupić akcesoryjna ale ona chyb jest niższa tylko o 1,5cm. To nie dużo. Mi w trakcie jazdy przeszkadzały: kierownica której końce idą do góry, wąska kanapa z bakiem. Nie mogłem się kolanami zakotwiczyć. A w trakcie hamowań leciałem biodrem do przodu. No i właśnie ta pozycja góra ciała stoi w miejscu a biodro przesuwa się do przodu non stop. Przynajmniej ja tak miałem. Wiadomo jest na wszystko rozwiazanie. Ale konstruktor inaczej sobie wymyślił ten motocykl.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-18 20:37:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Można go obniżyć o 3cm zestawem ori kości plus wpuścić lagii plus kanapą z 1,5cm.
Mam 175cm, spokojnie wystarcza.

Blue bardzo dobrze zrobiłeś kupując mt. Świetne moto, bez konkurencji w tej kasie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-18 20:45:58 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1168
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
Była taka chwila kiedy jeszcze nie siedziałem na Tracerze pierwszy raz a rozmawiałem z kolegą z tego forum Tanatos (pozdrawiam!) który był na targach w Polsce w okolicach Warszawy gdzie pierwszy raz chyba zaprezentowano na żywo Tracera 900 występującego w obecnej formie i przymierzył się do niego. Pierwszą rzeczą jaką mi powiedział to to, że jest to wysoki motocykl (a obydwoje jeździliśmy na FZ6) i że to inna bajka niż nasze motocykle. Jako, że mieliśmy okazję poznać się na żywo i jesteśmy podobnego wzrostu ucieszyła mnie ta wiadomość, bo pomyślałem że to może być to czego szukam poszukując następcy Fazera.
Jeżdżąc na FZ6 na tych moich długich trasach czułem iż moja pozycja jest taka iż chowam się za szybą i deflektorem a kierownica jest nisko i tak bardziej sportowo. Główną zmianą po zasiadnięciu za sterami Tracera było to, jak trzyma się kierownicę i jak inna jest moja pozycja - o niebo wygodniejsza. Z tym, że do niskich nie należę i to jest sedno powodu dla którego chciałem zmienić motocykl. Myślę, że niższym ode mnie zdecydowanie wygodniej na Fazerze i nawet FZ1 byłby lepszym wyborem z racji tego, że ma się większy komfort siedzenia i kierowania a dwa to spokojnie dostajesz nogami do ziemi i czujesz się pewnie, Tracer 700 rzeczywiście jest trochę mniejszy ale wydaje mi się, że jego parametry techniczne i dynamika już nie zrobią takiego szału jak 900.
Po wyjeździe z salonu podczas pierwszej jazdy swoim GT miałem ustawienie kanapy górne i przy postoju zmieniłem na dolne ustawienie które jest idealne do mojego wzrostu. A pro po wąskiej kanapy z przodu to też w pierwszej chwili czułem się dziwnie ale dealer Yamahy w Krakowie powiedział mi, że nie muszę się spieszyć z oddawaniem motocykla i jak już się najeździłem przez 1,5 godziny żal było mi oddawać mu sprzęt z powrotem. I tutaj świetnie pasują słowa kolegi:
nimportequi3011 napisał(a):
Gdy usiadlem na 900 to od razu poczulem sie jak w domu.
Dokładnie tak samo "zespoliłem się" się z motocyklem po dłuższej chwili i tak już zostało.
Kończąc wypowiedź chciałem powiedzieć, że niekoniecznie każdy może się odnaleźć odnośnie pozycji na Tracerze 900 stosując tylko obniżenie wysokości motocykla, bowiem pozostałe gabaryty dalej pozostają dla wyższych osób co może okazać się nieco frustrujące przy dłuższej jeździe. Ja miałem w drugą stronę, było mi odrobinę ciasno i dopiero tutaj odnalazłem przestrzeń i wygodę której szukałem. Myślę, że dużo w ocenie moto to właśnie dopasowanie maszyny do jeźdźca i nasze fizyczne uwarunkowania grają tutaj bardzo istotną rolę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-22 20:16:50 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-04-03 10:04:04
Posty: 39
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TRACER 9 BMW R1250GS
Czas na zmianę. Dziś odbyłem jazdę próbną MT09 Tracer Demo. I jutro na 100 % dokonuje zakupu tej maszyny. To już trzecie podejście i ostatnie decyzja zapadła.Mój FZ 6S idzie na sprzedaż. Po zakupie wystawiam ogłoszenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-22 20:30:06 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1168
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
gedek7 A jaka wersja normalna, czy GT? Hehehe tak to jest, poszedł na jazdę próbną i przepadł ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-07-22 21:38:33 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-04-03 10:04:04
Posty: 39
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TRACER 9 BMW R1250GS
Zwykła.Dodatki w GT jak dla mnie nie są warte takiej ceny.No może zawieszanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 365 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org