Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3619 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 242  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-01-23 23:42:02 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1082
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Już podczas pierwszego tankowania powiedziałem, że to do motocykla i że przyjadę za pewne kilka razy :lol:

dodatek kupuję już któryś rok z rzędu taki
https://allegro.pl/oferta/liqui-moly-30 ... 7487787507


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-23 23:42:02 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-01-24 00:25:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dzięki Marcin, to w sumie pasuje do tematu materialu ktory ostatnio oglądałem na kanale fortnine:
https://youtu.be/chsGBhB5g7o


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-24 13:01:01 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1082
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Niestety coraz częściej stosowane biokomponenty wpływają na mniejszą trwałość benzyny. Kluczowym parametrem jest odporność paliwa na utlenialność. Na skutek starzenia wzrasta ilość nierozpuszczalnych żywic. Niestety jest tak, że współczesne paliwa zawierające dodatki "bio" w postaci etanolu i eteru są stosunkowo mało trwale. Jeśli chcemy mieć benzynę odporną na starzenie to musimy zaopatrzyć się w benzynę bez biokomponentów, czyli te które są oznaczone bez "E".
Nie wiem jaki skład mają inne dodatki do paliw ale te renomowanych firm np. motul, czy liqui moly można stosować bez obaw. Ich skład wzbogaca paliwo o to co ze względów na emisje usuwamy ze współczesnych paliw. Dodatki w postaci mieszaniny różnych węglowodorów ograniczają podatność benzyny na starzenie. W motocyklu nie ma to takiego znaczenia bo tak naprawdę sezon trwa 8 miesięcy, gorzej jest z sprzętem pływającym który używamy ze 3 max 4 miesiące w roku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-24 18:01:32 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 512
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Nudziłem się wczoraj i rozebrałem cały przód rozbitka. Obecnie lagi i półki zdemontowane i czekam na cieplejszy dzień aby zdemontować stacyjkę z górnej półki.


Załączniki:
Rozebrany przód.jpg [465.41 KiB]
Pobrane 185 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-24 18:17:49 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1185
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
Musiałem poprawić trochę Yamahę w kwestii instalacji kierunkowskazów ichniejszych Yamaha Led Plus ponieważ trochę nie do końca dobrze jest to rozwiązane wedle instrukcji.
W pudełku dostajemy taki set zabawek do zamiany:
[ img ]
Główny zarzut polega na tym, że choć to oryginalne rozwiązanie Yamahy życzyłbym sobie, żeby były tak fajnie mocowane w otwory jak fabryczne kierunki - na gumowych zaczepach które są bardzo stabilne i fabrycznie jest to świetnie rozwiązane odporne na wibracje. Tutaj montaż jest pomyślany jako ściśnięcie śrubą na gwincie dwóch podkładek z plastiku widocznych z lewej strony u góry zdjęcia.
Problem polega na tym, że to mało stabilny sposób montażu ponieważ nakrętka lubi się obluzować od wibracji podczas jazdy no i kierunek opada w dół lub w górę - dlatego trzeba go dokręcić mocniej żeby siedział na miejscu. Trudne w ogóle jest podregulowanie tego podczas montażu tak, aby kierunki były ładnie symetrycznie względem siebie ponieważ właśnie te plastiki się wyginają i deformują pod wpływem dokręcania śruby - nie jest to tak jak być powinno moim zdaniem.
Tak się składa, że jak miałem jeszcze Fazera to zmieniałem tam kierunki pod kufer i nie instalowałem wysięgników bo były paskudne - więc zostały mi te elementy i tam akurat znalazłem takie podkładki które powinny jak złoto być do tych kierunków które mam tutaj w Tracerze.
Wprowadzona więc modyfikacja podlegała na poprawieniu montażu przy użyciu tych podkładek od Givi i teraz trzyma się jak należy. Ciekawi mnie czy wszystkie kierunki akcesoryjne tak mają, ponieważ dostrzegam na aukcjach podobnie wyglądające podkładki a szczerze nie uważam tego za najszczęśliwsze rozwiązanie.
Same w sobie kierunki świecą rewelacyjnie - szczególnie ze sterownikiem który mam osobno dołączony - tylko ten montaż trochę mógłby być lepszy.
Ciekawy jestem czy wszyscy którzy montują jakieś inne niż fabryczne kierunki mają takie same doświadczenia czy może tylko kierunki Yamahy są wyjątkiem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-24 18:39:30 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 513
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
[mention]Janusz81 [/mention] a jak szukanie części?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-24 19:15:51 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4025
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Janusz81 napisał(a):
czekam na cieplejszy dzień aby zdemontować stacyjkę z górnej półki.

Będzie cięcie. Tam są zrywane śruby więc nie ma głórek do odkręcenia. Bawiłem sie w to, sxlirierką też ciężko dla jść bez rozłożenia całości.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-24 19:23:55 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 285
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
misiakw A taką mikro szlifierką dojdzie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-24 19:24:48 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 512
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
misiakw napisał(a):
Janusz81 napisał(a):
czekam na cieplejszy dzień aby zdemontować stacyjkę z górnej półki.

Będzie cięcie. Tam są zrywane śruby więc nie ma głórek do odkręcenia. Bawiłem sie w to, sxlirierką też ciężko dla jść bez rozłożenia całości.

Dziś sobie już naciąłem śruby tylko one są na klej więc trzeba podgrzać opalarką, bo teraz nie idzie tego wykręcić.
Zwykłą tarczą ciężko. Dremelem się dojdzie. Ja jechałem brzeszczotem hehe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-24 19:31:03 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1082
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
blue7, u mnie w tracer były zamontowane kierunki akcesoryjne yamaha i też się obracały, trochę mnie to irytowało ale nie wpadłem na pomysł że można cos z tym zrobić :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-24 19:36:26 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 285
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Janusz81 Pytałem Misiakw'a o o dojście mikro szlifierką , bo mógłbym pożyczyć gdyś chciał , ale skoro podołałeś :thumbup:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-24 19:46:30 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 512
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
strażak napisał(a):
Janusz81 Pytałem Misiakw'a o o dojście mikro szlifierką , bo mógłbym pożyczyć gdyś chciał , ale skoro podołałeś :thumbup:

Jak się zdemontuje i obróci półkę do góry nogami to da się dojść mikroszlifierką lub dremelem z tarczą. Problem u mnie polega na tym, że nie mam prądu w miejscu garażowania. Trzeba rozwinąć 60m przedłużacza z drugiego piętra :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-24 21:42:51 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4025
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
strażak napisał(a):
misiakw A taką mikro szlifierką dojdzie ?

Janusz81 napisał(a):
Dremelem się dojdzie. Ja jechałem brzeszczotem hehe

to jest odpowiedź, ale ja też walczyłem na zdjętej półce, zjechałem pilnikiem do zera, a resztę zostawiłem w półce dla tego że byłem mądrzejszy niż serwisówka przy przykręcaniu lag i polegałem na kluczy dynamometrycznym wbudowanym w rękę wię cpo wszystkim i tak leciała ona do śmieci.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-25 00:41:30 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Janusz81 napisał(a):
Problem u mnie polega na tym, że nie mam prądu w miejscu garażowania. Trzeba rozwinąć 60m przedłużacza z drugiego piętra :(


Wlasnie jak wybieralem dremela to tego sie obawialem i wybralem model akumulatorowy, polecam. Sprawdził się już nie raz.

Marcin dzieki za info o tych stabilizatorach. Paliwo mam w baku od Października i niestety nie pełny zbiornik, planowałem jeszcze jeździć w listopadzie ale covid mi popsuł plany, nie tankowałem do pełna bo chcialem jeszcze zrobić naprawę grzanych manetek i serwis filtra powietrza a to wymaga zdjęcia zbiornika. Pełny zbiornik jest kłopotliwy przy takich pracach. Teraz już chyba nie ma sensu na miesiąc bawić się w dodatki. Szkoda mi po tej soli jeździć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-25 01:47:28 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1082
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Sfazowany, na pewno nic się nie stanie. Pełen zbiornik jest istotny wówczas kiedy bak jest z blachy i w dodatku w miejscu gdzie stoi motocykl zmienia się temperatura. Woda będzie się wykraplala tylko na powierzchni przy różnicy temperatury, przy punkcie rosy.
Niestey elektroliza to największy wróg naszych zabawek.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3619 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 242  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org