Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3619 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 242  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-02-05 14:29:01 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4025
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
jak ci się uda zebrac to powiedz jak to zrobiłeś, ja bym się zebrał za wyczyszczenie tych kolektorów i felg...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-05 14:29:01 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-02-05 14:36:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No właśnie wczoraj jak wziąłem do ręki buty to się przeżegnałem bo zapomniałem je wyczyścić po Bieszczadach... Wygladają jak kalosze z budowy :)

Co do serwisu, cen i modelu, ten model jest brzydki i drogi, ale.... W terenie prowadzi sie jak rowerek bo masa - wcale nie duzo wieksza od fazera - jest przy samej ziemi. Cylindry wystają i mozna się o nie kopnąć szczególnie cofając, ale w tracerze 900 tez się kopalem o wysyajacy silnik. Z drugiej strony taki wystajacy silnik i gmole chronia nogi jeśli ktoś nas autem stuknie od boku, szczególnie jesli nam wyjedzie z jakiegos miejsca parkingowego albo nie ustąpi pierwszenstwa i tylko wysyawi kawalek karoserii na wysokości nogi. W przypadku przewrotki rownież zmniejsza ryzyko przygniecenia nogi. Lezący duży giees opierajacy się o gmole jest pod takim kątem względem podłoża, że o wiele łatwiej go podnieść. Przy przewrotce nie leci od razu na bak i kierownicę - znow ten niski środek ciężkości. Znakomite zawieszenie i ergonomia, niewysilony silnik ale mimo wszystko dynamiczny. Eksploatacyjnie wszystko się zużywa ale giees w kwestii np silnika czy skrzyni jest jak traktor, lać olej i jeździć. Plusem gieesa jest też to, że można przy niemal zerowej predkosci z łatwością utrzymac pion, zawracać itp więc jest bardzo poręczny manewrowo. W moim przypadku podejscie zmieniło sie jak się przejechałem tym behemotem. Wygląda ociężale i ospale a w rzeczywistości jest poręczniejszy od fazera. No, może poza zasiegiem nóg do ziemi, ale gieesem jestem w stanie zawrocić dużo ciaśniej niż fazerem.

Edit
Znalazlem fotki jak wymiana sprzegla wyglada w domowych warunkach..
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Tu sie trzeba p.lić ze sprzęgłem, w fz6 prawiw tyle trzeba zrobić żeby wyjąć durny akumulator.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-05 15:21:18 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1082
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
na pierwszym zdjęciu wygląda jak wersja long :lol:
ja nie uważam, że jest brzydki, ma swój styl praktycznie niezmienny od wielu lat
na mnie GS nie zrobił szczególnego wrażenia również pod względem właściwości jezdnych ale mam trochę inne oczekiwania niż to do czego gs został zbudowany
dla mnie w gs kapitalne jest to, że przy odpowiedniej ochroni można się przewrócić i praktycznie bez śladów uszkodzeń podnieść moto i dalej się bawić

tu link do filmu z przejazdu Zbyszka Tarnowskiego (organizuje super szkolenia)
https://www.youtube.com/watch?v=JxVfV8oBWz4


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-05 17:24:26 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2020-08-26 22:13:41
Posty: 265
Lokalizacja: WOT
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
sfazowany napisał(a):
w fz6 prawiw tyle trzeba zrobić żeby wyjąć durny akumulator.


No nie aż tyle :D Ale upierdliwe jest,zwłaszcza przy pełnym zbiorniku.


Ostatnio edytowano 2021-02-05 17:40:18 przez Riccardoa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-05 17:40:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Jak ktos ma nakeda to jeszcze ujdzie ale w fazerze trzeba rozbierac wypelnienie czaszy, nad aku tez jest kupa kabli i innych pierdół, przekaźników bezpiecznikow.. szanuję motocykle w ktorych akumulator jest poprostu pod siedzeniem :)

Marcin widzialem te filmy z zawodów, robi wrażenie co oni robią na motocyklach adv, ale nie mniejsze wrazenie robią pokazy amerykanskich policjantów na harleyach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-05 17:42:04 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2020-08-26 22:13:41
Posty: 265
Lokalizacja: WOT
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
sfazowany napisał(a):
szanuję motocykle w ktorych akumulator jest poprostu pod siedzeniem


Bo to powinno być jego prawidłowe miejsce. :thumbup:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-05 18:54:12 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 167
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
sfazowany napisał(a):
Jak ktos ma nakeda to jeszcze ujdzie ale w fazerze trzeba rozbierac wypelnienie czaszy, nad aku tez jest kupa kabli i innych pierdół, przekaźników bezpiecznikow.. szanuję motocykle w ktorych akumulator jest poprostu pod siedzeniem :)

Marcin widzialem te filmy z zawodów, robi wrażenie co oni robią na motocyklach adv, ale nie mniejsze wrazenie robią pokazy amerykanskich policjantów na harleyach
W fz1 jest pod siedzeniem

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-05 20:46:17 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 513
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
[mention]sfazowany [/mention] jeszcze moto nie ma w garazu a już myśli o rozbieraniu
[mention]marcingda [/mention] [mention]misiakw [/mention] jak się zmotywujecie dajcie znać, to może i jak koc zdejmę bo oprócz tego co piszecie mam do założenia bagster


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-05 21:43:41 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2020-08-26 22:13:41
Posty: 265
Lokalizacja: WOT
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Skrab74 napisał(a):
W fz1 jest pod siedzeniem

W FZ6 pod siedzeniem chyba będzie za mało miejsca,bo bym założył dłuższe przewody i przeniósł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-05 22:55:41 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1082
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
ten GS ma wspomaganie hamulca

doczytałem się że to rozwiązanie było stosowane do 2007 roku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-06 04:46:36 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
marcingda napisał(a):
sfazowany napisał(a):
ten GS ma wspomaganie hamulca

doczytałem się że to rozwiązanie było stosowane do 2007 roku
Si si, wycofali się z tego, dali radę zrobić klasyczny układ wystarczająco mocny...

Dziś miałem ostatnią prackę przy fz6 jako właściciel, kolektory wyszykowane na sezon, fazer dopieszczony i przekazany już oficjalnie z papierami.

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-06 10:34:42 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2020-08-26 22:13:41
Posty: 265
Lokalizacja: WOT
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Czym tak dopieściłeś te kolektory?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-06 10:57:01 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1082
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
extra :shock: :shock: :shock: dobrze że u mnie są zabudowane :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-06 11:20:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4025
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Riccardoa napisał(a):
Czym tak dopieściłeś te kolektory?

strzelam że anti-blau. jedyny raz jak czyściłem to tym i efekt był podobny :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-06 15:20:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dokładnie, klasyka gatunku; firma autosol, preparat antiblau do odbarwienia do naturalnego koloru i pasta metal polish do efektu lusterka. Antiblau polecam nakładać dłonią w rękawiczce jednorazowej a pasta polerująca jest skuteczna przy użyciu ze szmatką z mikrofibry. Przed antiblau najpierw wszystko umyłem alkoholem. Te preparaty są kapitalne ale mimo wszystko jest to praca manualna wymagająca poświęcenia i cierpliwości. Polecam mieć jakiś stary kocyk żeby mieć swobodę w położeniu się na boku i tarciu obiema rękami, na kolanach tyle czasu ciężko wytrzymać i szkoda stawów.

Czy warto się tak męczyć - każdy odpowie sobie sam :D dla mnie efekt jest piorunujący.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3619 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 242  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org