Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-05 14:08:04 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
Zbyszek gratulacje , jak bedziesz sprzedawał to mam nadzieje ze napierw wstawisz na forum ogłoszenie:) wogole to napisz jaka cena by cie interesowała :twisted: :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-06-05 14:08:04 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-08 15:10:35 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-03-04 00:02:24
Posty: 266
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR750
Pogratulować i szrokości życzę. Czekam na foteczki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-08 15:12:21 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-01-18 15:07:21
Posty: 248
Lokalizacja: Pniów/Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R Thundercat
Zbyszek, pozazdrościć ;) Wrzucaj foty!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-08 23:31:02 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Ło rety! Chwilę mnie na forum nie było a tu takie rewelacje :) Zbyszku gratulacje! Niech się Hondzia dobrze prowadzi ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-09 00:41:18 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Kilka fotek. Jestem znowu far away, więc kilka fotek nabytku, które mam ze sobą W bonusie Hania z monster chopperem. Ale miał gang!!!
Mimo średnio przyjemnej pogody zaliczylismy zlot w Tolkmicu. Było super.

Moją niebieska strzałę będę chyba sprzedawał. Odbedę tylko jeszcze sentymentalna podróż do serwisu Yamahy w Gdyni. Jestem umówiony na
16- tego na bezpłatny przegląd. Wrzucę info na forum, choć pierwotnie zamierzałem ją zostawić w serwisie Yamahy.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2da ... bc1fb.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f50 ... 43850.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/36b ... dfa07.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad5 ... 69d63.html

No, może jeszcze to, żeby udowodnić, że przynajmniej jedna nogą sięgam gruntu.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/acc ... 8234f.html

VFR jest czarno- perłowy. Na zdjęciach tego nie widać, ale super wygląda w świetle słonecznym.

Jacku, urlopujesz? Wyjeżdżasz, czy jesteś na miejscu? W kraju jestem po 15-tym czerwca. Może jakieś małe spotkanko? Jak nasze plany?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-09 07:31:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4648
Obecne moto: jamaha pw 50
Kurde Zbyszku, ten przód wogóle mi nie podchodzi :roll:, ale nic, nie ważne, oby Tobie się podobała i sprawowała się tak jak potrzeba :wink:
Do zobaczenia w Elblągu :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-09 08:38:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
A mi sie podobaja te swiatla z przodu :P No i zawsze mialem slabosc do jednostronnego wahacza. Miodzio sprzet Zbyszku :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-09 08:50:05 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2007-11-12 15:23:03
Posty: 395
Lokalizacja: Izbica Kujawska/Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
super maszyna, gratulacje!
Nemm napisał(a):
A mi sie podobaja te swiatla z przodu Razz No i zawsze mialem slabosc do jednostronnego wahacza. Miodzio sprzet Zbyszku Smile

zdecydowanie popieram, tez mi sie podobaja te swiatla i te "praktyczne" wydechy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-09 09:13:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4648
Obecne moto: jamaha pw 50
Nemm napisał(a):
A mi sie podobaja te swiatla z przodu :P


:roll: jo, jak Benzer Ohio 50 :lol: :wink:
właśnie w świecie motocykli zobaczyłem :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-10 09:06:14 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2007-09-13 21:34:31
Posty: 227
Lokalizacja: woj.Pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki GTR 1400
Pogratulować Zbyszkowi :twisted: Niespodziewana zmiana! Oby maszyna sprawowała się równie dobrze jak kotek. 8)

Każdy z nas prędzej czy później zamieni kota na coś innego, ja zastanawiam się nad KAWASAKI ZZR 1400 2007 r,podobnie jak kot,jest ciężka i ma w sobie to coś co mnie kręci.Kiedy zmienię tego nie wiem,może tak jak Zbyszek,będzie to niespodziewana decyzja.Mam do KOTA wielki sentyment i ciężko będzie mi się z nim rozstać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-10 10:00:18 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-09-22 20:05:58
Posty: 1077
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki SV1000S
Zbyszek Naprawdę wielkie gratulacje. Masz prawie nową maszynę i co najważniejsze z ABS. Każdy kto ma lub miał VFR bardzo chwali ten motocykl, więc chyba i Wy będziecie zadowoleni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-11 02:08:43 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Tendencja jest zupełenie naturalna. Nie zastanawiam się na design'em przodu. Dla mnie to mało istotne. Moto ma nadążać za wymaganiami motobiker'a. Dla mnie Tcat jest fantastycznym moto. Parametry, wygląd, prowadzenie itp. Gdybym miał nowy egzemplarz - po cóż szukać zamiennika. Mój zestarzał się w sposób naturalny, choć nie widać tego w realu. Dał mi przyjemność z jazdy i nauczył pokory.
Pamiętam, że jak przesiadłem się z XJ 600S byłem przestraszony. Wielki respekt, choć daleko mi było do stylu jazdy Chudego, Maćka, czy Delty.
Wkładamy w nasze maszyny wiele serca i kasy, ale w pewnym momencie konstatujemy, że oczekujemy czegoś więcej. To jest moje doświadczenie. Sprzęt się wymienia, ale "braci się nie traci" jak pisał Delta. Wielki szacun, Łukasz . To jest idea nadrzędna. Chcę być dalej waszym kumplem.
Delta , do zobaczenia w E-gu. Nemm - nie masz daleko, podumaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-11 12:21:29 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-01-23 19:33:48
Posty: 489
Lokalizacja: Lublin/Piaski
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
no Zbyszek gratuluje nowego nabytku, nowy "na czasie" sprzęt :)
Jednak gdy przeczytałem , że zmieniasz kocura na coś innego to oczy zrobiły mi się jak 5zł :wink:
no ale cóż jednych prędzej, drugich później lecz na każdego z nas czeka jakaś zmiana...
Jeszcze raz gratuluje 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-22 15:04:39 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-03-06 09:44:52
Posty: 1040
Lokalizacja: Warszawa
no zbychu gratulacje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-22 18:45:13 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Hej, Skocz_ek.
Kilka uwag po przesiadce na VFR. To naprawdę godny sprzęt, choć nie czułem jakichś fajerwerków po przesiadce z Tcata.
Pozycja wygodna, kanapa prosi się o dalekie trasy - jest wygodna i ergonomiczna. Bardzo dobre zabezpieczenie przed wiatrem, nawet przy fabrycznej szybie. Niesamowite światła - jazda w nocy to przyjemność. Łatwe i wygodne regulacje zawiechy przód i tył, choć ustawia się tylko napięcie wstępne sprężyn. Niestety jest ciężki, ale nie czuje sie tego podczas jazdy, nawet po parkingu. Może to zasługa nisko położonego środka ciężkości. Hamulce, nawet bez oplotów - ekstra (z przodu dwa trójtłoczkowe). Manewry są proste, choć promień skrętu nieco większy niż w YZF. Prowadzenie na 5-tkę. Mimo masy w zakręty wchodzi się intuicyjnie, a przerzucanie z lewej na prawą i odwrotnie to frajda. O systemie Dual CBS pewnie czytałeś. Jestem bardzo zadowolony, zwłaszcza, że nie ma tendencji do prostowania przy dohamowaniu w zakrętach. ABS był tą przyczyną, dla której myślałem o nowym moto. Spalanie pomiędzy 5,5 ( nie wolno wówczas angażować systemu VTEC - a i tak na 6-tce masz 160 km/h) do ok. 8 l (dzida z trzema kuframi i Plecaczkiem). Zbiornik paliwa 22 l. W ogóle nie czuje się prędkości, tym bardziej, że fabryczny tłumik do 6800 obr/min jest cichy. Dalekie trasy to przyjemność. Trzeba dobrze wyczuć zmianę biegów, bo brak wprawy skutkuje niezłym strzałem. najlepiej wychodzi bez sprzęgła lub tylko z muśnięciem. Fantastycznie hamuje silnikiem - na początku miałem problem z nadgarstkami, ale już jest ok. Nie ma wyświetlacza biegów, ale wskaźniki LCD + analog obrotomierz są ekstra.
Trzeba się przyzwyczaić do V-ki. Z tym miałem największy problem. Na niższych obrotach nieco szarpie, ale idzie żwawo. Nie trzeba to trzymać na obrotach, choć tak naprawdę to ciągnie po załączeniu dodatkowych 8 zaworów. Wygląd - kwestia gustu. Dla mnie bomba, zwłaszcza wahacz i wydechy. Budzi duże zainteresowanie. Plusy: hamulce, prowadzenie, światła, wygoda podróżowania, bezpieczeństwo. Minusy: masa, nie wejdą trzy piwa pod kanapę, nieco większe spalanie niż w YZF, nieco słabiej zrywa się do skoku. Brak mi ostrego dźwięku mojego byłego Leo Vince w Tcacie (szpanersko i prewencyjnie - było mnie słychać). Ufff... jakby co - pytaj, lub wpadnij na rundkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org