Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 212 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-22 15:47:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Tak jak Łukasz polecił kupiłem zestaw 6000K, bixenon ale ze zwykłą przetwornicą japońską, nie slim ( według wszelakich opini bardziej odporna na atmosfere, grzanie itp ) Cenowo to samo, a kupiłem na tej stronce w/w. Myślę że jutro powinno wszystko dojść, więc będę zakładał.

Ale foty dopiero w sobote najszybciej, bo flegi mam w prostowaniu, dziwiło mnie wężykowanie i miałem racje, 3 mm przednia felga bicia, 2 mm tylna felga. Jak poskładam pocykam foty w nocy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-07-22 15:47:39 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-23 18:45:36 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Opisze może montaż , to sobie ktos na spokojnie samemu zrobi bez dawania do różnych cudaków:
- zestaw HID 6000K z xenonowe.pl, mamy cały komplet, przetwornice, żarnik , kable zapłonowe i różnego typu kabelki, przekaźnik i kostkę z bezpiecznikiem.
[ img ]
Zdejmujemy całą czachę najlepiej, najpierw śrubki wokół szybki, zrzucamy lusterka, następnie śrubki czarnych plastików, i obwódek zegarów, zostaje nam parę śrubek słabo widocznych od przodu lampy u dołu i po bokach.
Zdejmuje gumę osłaniająca żarówkę, wyjmujemy starą żarówkę, gumę zakładamy na obudowę żarnika ( broń boże dotknąć żarnik ) , wsadzamy wszystko na miejsce, zatrzaskujemy zatrzask zabezpieczający wylecenie żarówki, ja dodatkowo wszystko pokryłem taśmą izolacyjno - wodo-odporną, więc nie ma opcji żeby się nalało nawet myjące karcherem.
[ img ]
[ img ]
Następnie łączymy kostkę zasilającą żarówkę z naszym obwodem, kable zapłonowe ( mają końcowki męskie i żeńskie ) , więc trudno pomylić, podpinamy się pod przetwornica, pamiętajmy o biegunowości, czarny kabel to masa " - " a biały ( powinien producent dać czerwony ) to "plus ".

Zostaje nam teraz poprowadzić zasilanie bezpośrednio z akumulatora i masę ( nie dawajmy masy z punktu masowego w żadnym wypadku, nie jest to pewny środek ).
Więc kupujemy po 2m przewodów ( czarny i czerwony ), końcówki oczka "6tki" 2 szt, rurę peszla też o długości 2m. Przewody prądowe min. 1.5mm do 2mm wystarczą. Tam idzie natężenie 15A a z zasady brzmi : 1mm przewodu pod natężenie 8A.
[ img ]
Przeciągamy przewody, zakładamy końcówki oczkowe a na niej koszulkę termo-kurczliwą, przeprowadzamy przewody od akumulatora, obok pompy paliwa, ( oryginalną instalacją ) ,wzdłuż. lewej płaszczyzny ramy aż do czachy. Ja rurkę peszla dodatkowo owinąłem czarną izolacją, żeby to wyglądało w miarę jak oryginał:)
[ img ]
Teraz jedynie pozostało mi zamocowanie przetwornicy i podpięcie przewodów masowych i zasilających. Pytanie do Łukasza gdzie zamocowałeś i w jaki sposób przetwornice , jedynie jak patrzyłem można dać to na opaski, bo z oryginalnego mocowania w zestawie nici. Liczę na Twoją pomoc, może jakieś foto.

A tak wygląda mój kotek:
[ img ]
Może w sobotę już wyjedzie, a ciąg dalszy opisu nastąpi. Pozdrawiam i może komuś się przydadzą te moje wypociny;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-23 19:35:22 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
Wojt@s ja przetwornice mam po prawej stronie pod czarnym plastikiem (gdy sie go zdejmie widac dużą śrube od mocowania owiewek) mam ja własnie na opaski a wczesniej była wsadzona bez niczego.Moze zrobie jutro fotke jak chcesz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-23 22:15:40 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
weź zrób mi foteczkę Kolego miły:) bardzo fajny pomysł, też ktoś pisał wcześniej, więc czekam na foto i będę zakładał:) pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-26 11:05:40 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
http://picasaweb.google.pl/SzymonM001/Przetwornica05#

Niestety na fotkach za wiele nie widać ale tego górnego plastiku nie chce mi sie zdejmować ( przetwornica jest na opaskach ,ale wczesneij była poprostu wsadzona i tez sie trzymała wiec miejsce powinienes znaleźdz bo idealnie pasuje)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-27 20:50:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
I koledzy wymodziłem ostro, przetwornice udało mi się zamontować na tyłach zegarów, miedzy zegar a przekaźnik dałem gąbkę antystatyczną. Niestety fotek nie cyknąłem ale nie widać w ogóle. Bezpiecznik wyprowadziłem na mocowanie czachy żeby był łatwy dostęp i tyle.

Dzisiaj wieczorkiem będą pierwsze testy i się pochwale fotkami może;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-29 23:58:06 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-04-11 12:03:45
Posty: 85
Płeć: Mężczyzna
I jak test? Ja mam tez pytanie sam mam xenona i tu pojawia sie problem bo ponoc moja lampa nie ma homologacji na xenka :/ wtf to do?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-30 00:07:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Test: w nocy super, ten zestaw jest całkiem niezły, na mijania szeroko świeci, światło jest ładnie skoncentrowane, na długich robi się piekło, z 800m do przodu. Ogólnie warto zainwestować, od razu inna jazda, bezpieczniej i tyle:)

Co do lampy żadna nie ma homologacji na xenon, już gdzieś o tym pisałem, niestety prawo jest takie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-30 00:14:36 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-04-11 12:03:45
Posty: 85
Płeć: Mężczyzna
No i co robic jak policeman bedzie WYJĄTKOWO upierdliwy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-30 08:08:38 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Tony napisał(a):
No i co robic jak policeman bedzie WYJĄTKOWO upierdliwy?


Poprostu bądź miły :)

Tradycyjnie przy okazji ksenonów Polecam lekturę, i druga część artykułu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-30 10:16:56 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-04-11 12:03:45
Posty: 85
Płeć: Mężczyzna
Przeczytałem i powiem wam ze się zaczynam zastanawiać nad zamontowaniem normalnej żarówki...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-30 22:33:50 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-01-18 15:07:21
Posty: 248
Lokalizacja: Pniów/Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R Thundercat
Tony, nie przejmuj się tym co tam piszą, xenon w moto może Ci kiedyś uratować życie, a w nocy wystarczy prawidłowo ustawiona wysokość świecenia i nie będziesz nikogo raził.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-31 00:01:29 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-04-11 12:03:45
Posty: 85
Płeć: Mężczyzna
Ja swoim xenkiem nikogo nie rażę bo mam nawet troszke nizej ustawione swiatlo ;) dzis latalem w nocy i tak jak piszesz porcupine duzo bezpieczniej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: xenon
PostNapisane: 2010-01-03 21:28:43 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-11-18 00:22:47
Posty: 135
Lokalizacja: Starachowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
do kota bixenon rozumem że ma być? H4 czy jakiś inny typ będzie lepszy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: xenon
PostNapisane: 2010-01-03 21:34:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
H4 Bi-xenon z www.ksenonowe.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 212 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org