Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-01-02 20:04:13 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
No ja niesty sie musiałem pozegnać z amorem skrętu bo nie ma szans zeby to finansowo ogarnąć. Licze sie z glebą i tyle. Moze mnie to zmusi do ostrożniejszej jazdy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-02 20:04:13 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-01-21 12:26:59 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-10-26 13:13:32
Posty: 85
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR 750 K7
Ja już praktycznie przygotowany do sezonu :)
Pozostaje mi tylko wymiana płyny hamulcowego w przednim heblu.
Zostało zrobione:
-gaźniki full serwis
-tylni hamulec - mycie smarowanie i wymiana płynu

Powyższe czynności wykonane przez Wojtasa za co bardzo dziękuje :)

Dokupiłem jeszcze crash pady, kufer Givi v46 i czekam obecnie na stelaż z płytą :)


Ostatnio edytowano 2010-01-30 11:22:19 przez Szprota, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-28 14:39:35 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-08-01 00:01:01
Posty: 59
Lokalizacja: Kraków / Zabrze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
A u mnie nowe tekstylne kombi
- kurtka Modeka Shield Pro
- spodnie Modeka Toronto
No i jeszcze
- kufer ze stelażem SHAD SH46
- pokrowiec OXFORD, ale to bardziej było do zimowania

W najbliższym czasie będę kupował też te króćce z Tourmaxa, a jak do mnie dotrą, to przyjdzie czas na serwis. I tu pytanie. Bo w nowych króćcach nie ma tych gumek, przez które podpina się wakuometr, a moje już są popękane, połamane, przemielone i ogólnie ble... Czy są one koniecznie potrzebne, czy obejdzie się bez nich? Bo ciężko będzie z dostępnością tych gumek. Jak już, to trzebaby szukać używek, a i z tym może być ciężko.

Poza tym nadal szukam dedykowanego sportowego wydechu z dolotem do fazera z '98r za możliwie niewielką kasę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-30 11:19:47 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
U mnie doszło:

- Crashapdy 150 zł
- Amor skrętu LSL 1050 zł
- Kask Shark S500 400 zł

Całoś narazie zamyka mi sie w ok 3tys. Całkowite przygotowanie sie do sezonu oszacowałem na 4 tys zł ale wyjdzie mi około 3.5 tys maksymalnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-30 21:13:23 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Wymel, z tego co wiem to niestety są one potrzebne (te gumki) kolega ostatniego lata zgubił jedną (albo zaje....li) i moto pracowało nierówno na 3 garach. popytaj w serwisie yamahy bo może się okazać że koszt nie kosmiczny jakiś.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-30 21:16:58 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-10 00:30:35
Posty: 91
Lokalizacja: Działdowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 600
"W najbliższym czasie będę kupował też te króćce z Tourmaxa, a jak do mnie dotrą, to przyjdzie czas na serwis. I tu pytanie. Bo w nowych króćcach nie ma tych gumek, przez które podpina się wakuometr, a moje już są popękane, połamane, przemielone i ogólnie ble... Czy są one koniecznie potrzebne, czy obejdzie się bez nich? Bo ciężko będzie z dostępnością tych gumek. Jak już, to trzebaby szukać używek, a i z tym może być ciężko"

Bez tych gumek nie pojedziesz!Cylindry będą zasysać przez nie lewe powietrze co strasznie zuboży mieszankę i rozsynchronizuje gaźniki,W skrócie te gumki muszą być i co gorsza muszą być bardzo szczelne!

Marcys w tym samym czasie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-11 20:51:46 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-01-03 22:32:35
Posty: 47
Lokalizacja: Sieradz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 FAZER
Moja ma nakręcone 12,5 tys. także czeka ja pierwszy przegląd :) Zanim zaczne śmiganie chce wymienić : płyn chłodniczy, olej i filtr, płyn hamulcowy , filtr powietrza , świece, olej w zawieszeniu, łańcuch deczko dociągnąć . Zapomniałem o czymś przy takim przebiegu czy może z czymś przesadzam ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-11 22:52:52 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-19 01:24:09
Posty: 189
Lokalizacja: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 WSK 125
a zmiana silnika :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-12 17:15:03 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-09 14:59:01
Posty: 52
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
A u mnie wygląda to tak:

Z rzeczy wymienionych/zrobionych:

-Nowe klocki na przodzie + smarowanie i czyszczenie obu zacisków
-Nowy płyn hamulcowy na przodzie
-Nowa opona tylnia Continental (na allegro za 400zl)
-Odnowione kolektory :D

Do zrobienia:
-Nowe króćce (pęknięte na wylot)
-Regulacja gazników + nowy filtr powietrza
-Wymiana oleju
-Wymiana płynu chłodzącego
-I tutaj mam pytanie do Wojtasa :D Niewiem czy robić regulacje zaworów (Nie słychać ich nawet na zimnym silnku, ale nieznam histori serwisowej motocykla).Rozrządu też nie słychać, nic nie cyka itp. Fazer ma tendencje do zwiększania się luzów, czy zmniejszania? Bo jak za duze luzy to wiadomo - klepią, a za małe nie słychać właśnie ich. U mnie na serwisie za regulcje 16 zaworów chcą 360zł, a kasa nie wypada mi z kieszeni więc muszę coś odpuścić - i tak będzie grubo ponad 1000 zł...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-12 21:30:55 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
-I tutaj mam pytanie do Wojtasa :D Niewiem czy robić regulacje zaworów (Nie słychać ich nawet na zimnym silnku, ale nieznam histori serwisowej motocykla).Rozrządu też nie słychać, nic nie cyka itp. Fazer ma tendencje do zwiększania się luzów, czy zmniejszania? Bo jak za duze luzy to wiadomo - klepią, a za małe nie słychać właśnie ich. U mnie na serwisie za regulcje 16 zaworów chcą 360zł, a kasa nie wypada mi z kieszeni więc muszę coś odpuścić - i tak będzie grubo ponad 1000 zł...



360zł to chyba z kompletem płytek, u mnie 150zł-200zł plus płytki ale i tak wychodzi przeważnie 4-5 płytek do wymiany w cenie 15zł.

Dużo roboty nie ma by sprawdzić luz zaworowy, a warto to zrobić , później gaźniki i na końcu synchro.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-12 23:19:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-09 14:59:01
Posty: 52
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
No tak.. Chętnie bym sobie sam przeprowadził taką regulacje, tyko z tego co wiem to do wymiany płytek jest potrzebny jakiś specjalny magiczny klucz do podważania wałków rozrządu (przynajniej w gs 500 tak było), niewiem czy w fazerze jest podobnie.
Luzy da się zmierzyć zwykłym dobrym szczelinomierzem?
I tak przy okazji jakie powinny być prawidłowe luzy bo nigdzie nie moge znaleść?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-13 09:54:00 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-01-04 12:59:03
Posty: 82
Lokalizacja: Krzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer
Wydaje mi się że zwykły szczelinomierz "blaszkowy" powinien wystarczyć,
a luzy sprawdzasz oczywiście na zimnym silniku a ich wartości powinny wynosić:
zaworów dolotowych: 0,11-0,20 mm
zawór wydechowy: 0,21 - 0,30 mm
Te wartości pochodzą z serwisóki FZS600 98r.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-13 12:13:58 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
No i w poniedziałek r6 wraca do mnie z serwisu.


Podsumowując całość :

Przygotowanie moto:

- oponka przód Dunlop Roadsmart + wymiana i wyważanie = 450 zł
- olej Motul 10W40 + filtr + wymiana = 190 zł (serwis)
- komplet klocków przód Gafler + czyszczenie i smarowanie tłoczków = 228 zł (sam)
- wymiana płynu hamulcowego przód = 74 zł (serwis)
- nowe mocowanie tablicy = 50 zł
- amortyzator skrętu LSL = 1052 zł
- crashpady noname + montaż = 200 zł (serwis)

Razem= 2244 zł


Ciuchy:

- buty Forma Arrow Dry = 490 zł
- kask shark s500 air = 450zł
-spodnie = 400 zł

Razem: 1340 zł Całosć: 3584 zł


I czekam wiosny ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-13 13:01:10 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-09 14:59:01
Posty: 52
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
To całkiem fajne do zmierzenia luzy :D Bo w GS luzy na zaworach ssących były prawidłowe o ile pamiętam 0,03 mm :D I ciężko to było zmierzyć.
Jak najlepiej ustawiać luzy? Na górny zakres, dolny czy może pośrodku?
No i najważniejsze - czy do wymiany jest potrzebny jakiś specjalny klucz? Bo wkońcu jakoś te płytki trzeba wyciągnąć spod krzywek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-13 14:17:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Borko w GS nie może być takiego luzu.

Co do przedziałów ssące dolny wydechy górny przedział.

Nie trzeba klucza, bo płytki są pod szklankami, więc musisz wyjąć napinacz, podnieść wałki i dopiero się dostaniesz po podniesieniu szklanek.

Cytuj:
- wymiana płynu hamulcowego przód = 74 zł (serwis)

Leś to oni nalali tam spermy szatana?? w układ wchodzi z kilkakrotnym przepompowanie 0,3L. A 0,5L kosztuje max 20zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org