Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-07-30 00:24:09 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Panowie ja sie nie che wtrącać za bardzo ale musze zapytać bo nie wytrzymam:


W T F ??!! :shock:


Ten temat jest jak kwintesencja Monty Phytona :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 00:24:09 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-07-30 07:04:10 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-10 00:30:35
Posty: 91
Lokalizacja: Działdowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 600
Leśmian to bardzo proste. :D
Ja, Wojtas i wielu innych zdajemy sobie sprawę z wpływu temperatury powietrza na skład mieszanki w naszych motocyklach i ogólnie pojmowanych konsekwencjach z tego tytułu.A byli tacy co twierdzili co innego,co godziło w moją wiedzę na ten temat i z tego cały ten ambaras.Nie lubię jak się zaprzecza prawom fizyki o logice :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 08:23:24 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
No i lipa... Z pasją wszedłem w temat, bo znam Wojt@sa i wiem, że miał coś na myśli, ale żeście mu spieprzyli wizję i zbili go z pantałyku. W dodatku w quasinaukowy sposób. Jestem rozczarowany:(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 10:14:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
To nie ja zakładałem temat tylk któryś mod :mrgreen: znając życie Deltowaty cierpi jeszcze na stres po ożenku :mrgreen: a co do frutti to czasami ma 60%, tylko komary uciekają.

Meritum: gaźnikowce zawsze będą miały zajawki, różnica w ustawieniu dla 5 stopni i dla 35 jest bardzo znaczna, dlatego wtrysk ma czujnik temperatury/czujnik ilości i ciśnienia powietrza ( przeważnie ) , i ten błąd nie występuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 11:29:46 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-28 09:52:12
Posty: 123
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
tm fazer napisał(a):
Wzrost temperatury powietrza powoduje spadek ciśnienia

czyżby?

tm fazer napisał(a):
A byli tacy co twierdzili co innego,co godziło w moją wiedzę na ten temat

to może warto zweryfikować tą wiedzę? :>


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 11:37:22 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Panowie padam sie śmiechu jak to czytam :D Czeski film niewiadomo skąd sie wzieła dyskusja - oddzielona od jakiegoś teamatu?? Ale wyrwana z kontekstu mimo że może i merytorycznie coś w sobie zawiera doprowadza mnie jedynie do smiechu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 11:44:40 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4659
Obecne moto: jamaha pw 50
Wojt@s napisał(a):
To nie ja zakładałem temat tylk któryś mod znając życie Deltowaty cierpi jeszcze na stres po ożenku a co do frutti to czasami ma 60%, tylko komary uciekają.


a Czesław tylko mondruje :lol: Ja też go nie zakładałem - wydzielony z tuning i mechanika(zresztą w 1 poście to napisałem). tam nie miejsce na takie pogaduchy. tu można wsystko wyjaśnić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 12:17:39 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-10 00:30:35
Posty: 91
Lokalizacja: Działdowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 600
Sneer

http://geografia.na6.pl/cisnienie-atmosferyczne

przeczytaj i zrozumiesz jak słabą masz wiedzę.

Nie denerwuje was jak ktoś na białe mówi czarne i to święcie przekonany o słuszności ?
:mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 13:21:44 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-28 09:52:12
Posty: 123
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Sorry, ale nie chce mi się czytać podręcznika do szóstej klasy, ale skoro jesteś świeżo po lekturze, to wskaż konkretny fragment mówiący że:
"Wzrost temperatury powietrza powoduje spadek ciśnienia"

tm fazer napisał(a):
Nie denerwuje was jak ktoś na białe mówi czarne i to święcie przekonany o słuszności ?

No mnie trochę, a co? :>


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 13:24:58 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Czupakabra was oświecił?? :) szkoda czasu tracić bo krew gęstnieje z powodu małej ilości % chcecie by zawał wam groził?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 20:02:18 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
TM Fazer, zapewne w podręczniku do wyższej klasy znajdziesz wzór:

pV/t = const.

Gdy rośnie temperatura (t), to rośnie też pV. Przy założeniu, że objętość się nie zmienia - rośnie ciśnienie.

Oczywiście takie założenie wcale nie musi być prawdziwe dla atmosfery. Nikt nie mówi, że nie masz racji w kwestii mniejszej gęstości powietrza ze wzrostem temperatury.

Zauważ jednak, że ani Sneer, ani ja nie napisaliśmy nic nieprawdziwego. Oczekujesz zrozumienia - sam zrozum, co obaj do Ciebie piszemy.
Pisaliśmy, że PROCENTOWY skład powietrza się nie zmienia. Bez względu na ciśnienie i temperaturę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 21:37:36 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
MarcinN napisał(a):
Pisaliśmy, że PROCENTOWY skład powietrza się nie zmienia. Bez względu na ciśnienie i temperaturę.

i to święta prawda :) bo powietrze to stała mieszanina gazów.
Problem tkwi w czymś innym :)
Właśnie zasysając ciepłe powietrze jest ono "bardziej rozrzedzone" i zasysając dajmy tu 1dm3 powietrza przy temperaturze 35 stopni Celsjusza będziemy mieć mniej tlenu niż w 1dm3 powietrza o temperaturze 20 stopni dziwne?
Zastanówcie się czy gaźniki reguluje się na objętość czy na ciśnienie i tu odpowiedź.
Jeżeli napisałem głupotę to popiół na łeb i do Częstochowy :)

Btw pająk je biedronkę
-a co to dronka?? :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 22:38:29 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-10 00:30:35
Posty: 91
Lokalizacja: Działdowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 600
Dobra bo wieje trochę żenadą :P Nie będę przytaczał bo tego nie czytałem i mi się nie chce dałem pierwszy lepszy link,wszystko jest w google.
Student jedno z drugim się wiąże! To już wszystko z mojej strony w tym temacie!


Załączniki:
cced1979117f213e mały.JPG [60.09 KiB]
Pobrane 249 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 23:43:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-28 09:52:12
Posty: 123
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
tm fazer napisał(a):
Nie będę przytaczał bo tego nie czytałem i mi się nie chce dałem pierwszy lepszy link

Dajesz linka, którego nawet nie czytałeś? :shock: :shock: :shock:
Czyli nie wiesz o czym mówisz i bijesz pianę tylko dla zasady?

Jesteś kurwa żałosny :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 23:55:44 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-10 00:30:35
Posty: 91
Lokalizacja: Działdowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 600
Nie buraku nie czytałem dokładnie bo ja to wiem ale tam wszystko jest napisane tylko takie pajace jak ty mają widać problemy z czytaniem ze zrozumieniem i wo gule z czytaniem!A poszukaj se do kurwy nędzy a nie przez zaprzeczenie jak idiota mówisz że jest inaczej niż jest w rzeczywistości,ale jesteś zbyt leniwy żeby poszukać odpowiedzi i czekasz na gotowe!Wiesz jak jest po miedzy nami różnica że ja wiem co mówię a ty nie
Ps i sam jesteś kurwa żałosny.

"Jeżeli będziemy mieli do czynienia z dwoma warstwami powietrza , które są tak samo odległe od poziomu morza , ale różnią się temperaturą to większy nacisk czyli większe ciśnienie będzie wywierał słup o niższej temperaturze. Warto zastanowić się skąd bierze się taka zależność. Jeśli bowiem rozpatrywać będziemy równanie Clapeyrona, które ma postać:wzór
to z obliczeń wynikałoby, że wraz ze wzrostem temperatury powinno również
wzrastać ciśnienie. We wzorze powyższym ciśnienie oznaczone jest jako p, temperatura jako T, stała gazowa jako R, a to gęstość gazu. Jednak wraz ze wzrostem temperatury następuje zmniejszenie gęstości gazu. Zmiana ta jest na tyle duża, że przewyższa zmiany temperatury. Tak więc w konsekwencji dochodzi do spadku ciśnienia".
Z innego opracowania specjalnie dla ciebie żebyś mógł zrozumieć o czym mówię, wyjaśnienie jak dla debila.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org