Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-09-06 21:40:15 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-05-05 22:21:25
Posty: 19
Lokalizacja: piława górna (dolnośląskie)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Witam
szukałem info na temat gażników ale nie znalazlem odpowiedźi na mój problem więc postanowiłem założyć nowy wątek.

Mój problem polega na tym że zalewa mi jedną świece(moto pali na trzy gary) gdy ściagnąłęm airbox-a zobaczyłem że w tym gaźniku co zalewa mi świece zbiera się na przepustnicy (tej okrągłej blaszce) paliwo i jest go dosyć dużo a w pozostałych trzech jest sucho,gdy ruszam iglicą wraz z tym plastkikiem ( to chyba nazywa sie mębrana podciśnieniowa nie jestem pewien) to napływa więcej paliwa a jak wspominałem wcześniej w pozostałych trzech nic takiego sie nie dzieje. Do was koledzy wielka prośba o pomoc, podpowiedź co to może być?,co jest uszkodzone ? i jak to naprawić? Jeszcze raz proszę o pomoc i z góry dziękuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-06 21:40:15 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-09-06 21:44:52 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
zaworek iglicowy na początek i sprawdzić czy membrana nie ma dziury.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-06 21:53:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-05-05 22:21:25
Posty: 19
Lokalizacja: piława górna (dolnośląskie)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
a jak mam się dostać do tego zaworka? tam gdzie jest ten dekielek od strony pływaka czy inaczej? a membrana znajduje sie pod tym plastkiowym dekielkiem??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-06 22:00:16 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
http://www.mrcycles.com/fiche_section_d ... &fveh=1177

element nr 7 to membrana
element nr 15 to zawór iglicowy komory pływakowej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-06 22:05:53 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-05-05 22:21:25
Posty: 19
Lokalizacja: piława górna (dolnośląskie)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
jeszcze jedno pytanie w jaki sposób mam sprawdzić ten zawór iglicowy? jak mam ocenic że jest coś z nim nie tak albo że jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-07 07:27:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4659
Obecne moto: jamaha pw 50
kalunia89 najpierw wypadałoby się zapoznać z:
http://www.motocykl.org/thundercat/forum/viewtopic.php?f=28&t=163
thx.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-07 09:52:31 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
kalunia89 napisał(a):
jeszcze jedno pytanie w jaki sposób mam sprawdzić ten zawór iglicowy? jak mam ocenic że jest coś z nim nie tak albo że jest ok.

na tych dekielkach komory pływakowej są zaworki do spuszczania paliwa, podpinasz na dwóch sąsiadujących wężyki, odkręcasz śrubki i sprawdzasz poziom, w tym z walniętym zaworkiem poziom będzie kilka milimetrów wyższy.
Włącz zapłon aby pompa dopompowała i zobaczysz co się stanie. Czy różnica jeszcze się powiększy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-07 19:29:07 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-05-05 22:21:25
Posty: 19
Lokalizacja: piława górna (dolnośląskie)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
ok Wielkie Dzieki chłopaki, dzisiaj nie mam za bardzo czasu ale jutro pójdę i skorzystam z waszych wskazówek no i oczywiście powiadomie o wynikach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-08 21:43:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-05-05 22:21:25
Posty: 19
Lokalizacja: piława górna (dolnośląskie)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Luterq sprawdziłem poziom paliwa w gaźnikach tak jak pisałes i w tym gaźniku co ma walnięty zaworek było więcej paliwa jak pompa dopompowała to było jeszcze więcej paliwa i to spora różnica jest między dobrym a tym zepsutym.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-09 10:37:38 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
kalunia89 napisał(a):
tak jak pisałes i w tym gaźniku co ma walnięty zaworek było więcej paliwa


No to już wiesz, w Wojt@sa know how o gaźnikach znajdziesz gdzie jest ten zaworek i jak regulować poziom paliwa. Nowy zaworek w Larssonie kosztuje jakieś grosze. A może wystarczy wyczyścić, jakiś syfek mógł się przykleić i powodował niedomykanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-12 14:13:26 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-05-05 22:21:25
Posty: 19
Lokalizacja: piława górna (dolnośląskie)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Jeszcze raz Wielkie Dzięki za pomoc. w tygodniu biorę sie za te gaźniki. thx pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-20 21:32:58 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-05-05 22:21:25
Posty: 19
Lokalizacja: piława górna (dolnośląskie)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Mieliście racje to była wina zaworka. usterka usunięta teraz wszystko gra i buczy znowu można łykać kolejne kilometry. DZIĘKI Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org