Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1942 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 130  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2010-08-26 23:08:26 
Organizator

Dołączył(a): 2010-03-28 13:34:35
Posty: 281
Lokalizacja: Konin, Wlkp
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
MichalZachod napisał(a):
Pakował ktoś oponke 190/50 r17 na tył do FZ6N


a po co??

czego oczekujesz od takiej zmiany?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Opona!
PostNapisane: 2010-08-26 23:08:26 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2010-08-27 15:38:04 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-04-07 13:41:00
Posty: 15
Lokalizacja: Wschód PL
Płeć: Mężczyzna
Mam poprostu na stanie taką .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2010-08-27 18:39:08 
Organizator

Dołączył(a): 2010-03-28 13:34:35
Posty: 281
Lokalizacja: Konin, Wlkp
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
tak przypuszczałem :)

generalnie nie poleca się opon innego rozmiaru niż zaleca to producent. opona taka może zmienić ci charakterystykę sprzęta. inaczej będzie wyglądało prowadzanie, składanie się w zakręty itp itd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2010-10-05 20:58:32 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-02-14 19:59:18
Posty: 79
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer FZ 6 S
Taką właśnie po swoich wojazach aktualnie zamontowałem.
Dunlop Sportmax Qualifier II

Dunlop umacnia swoją pozycję na rynku opon do Supersportów

W ostatnich dniach Dunlop zaprezentował najnowszą oponę o nazwie Sportmax Qualifier II. Koncern stara się kusić nowych klientów technologią rodem z toru wyścigowego - MultiTread (MT). Technologię tę zastosowano po raz pierwszy w profesjonalnej oponie wyścigowej D211GP, która cieszyła się bardzo dobrą opinią kierowców wyścigowych. Qualifier II zapewnia krótki czas rozgrzewania się, dużą stabilność podczas hamowania, polepszone prowadzenie na mokrej nawierzchni oraz dokładną informację zwrotną dla prowadzących motocykle klasy Supersport.

Dzisiejsi motocykliści Supersport żądają więcej

Rynek motocykli klasy Supersport jest wymagający. Współcześni motocykliści oczekują od opony nie tylko wysokiego stopnia przyczepności, pewniejszego prowadzenia oraz lepszego czucia drogi, ale także praktycznej niezawodności, szybszego czasu rozgrzewania się i dłuższej żywotności. Motocykliści potrzebują opony, która nie tylko pozwoli im wykorzystać olbrzymi potencjał ich sportowych pojazdów, ale także takiej, która dowiezie ich do celu bez względu na warunki drogowe i pogodowe. Wszystko to, jak twierdzi Dunlop, zostało wzięte pod uwagę przy projektowaniu opony Qualifier II.

Dziedzictwo sukcesu

Opierając się na doskonałych właściwościach modelu Qualifier, Dunlop podniósł osiągi swoich produktów na jeszcze wyższy poziom. Qualifier II zapewnia motocyklistom klasy Supersport doskonałe połączenie przyczepności zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Wykorzystanie technologii znanych z nagradzanego modelu Roadsmart, charakteryzującego się zaawansowanym wzorem bieżnika, mieszanką gumową MultiTread (MT).

Mieszanka gumowa MultiTread opony D211GP. Z toru wyścigowego na drogę

Qualifier II czerpie korzyści z technologii MultiTread (MT) firmy Dunlop, oferującej idealną przyczepność, przy dużych prędkościach oraz na mokrej nawierzchni. Powstała w ten sposób opona daje motocykliście większy stopień czucia drogi i informacji zwrotnych z nawierzchni, a także wzbudza zaufanie swoją stabilnością podczas pokonywania zakrętów.

Technologia MultiTread. Wszystko zależy od rowków

Wyjątkowy, kierunkowy wzór bieżnika opony Qualifier II zapewnia większe osiągi, redukując równocześnie ścieranie się barku bieżnika. Wykorzystanie nowej mieszanki gumowej pozwala na większy zakres temperatury roboczej, szybsze rozgrzewanie się, nawet przy niskich temperaturach zewnętrznych, większą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni oraz stabilność przy dużej prędkości, a także zapewnia większą odporność na ścieranie bieżnika. Kształt profilu MultiTread (MT) tylnej opony opracowano tak, aby zapewnić motocykliście lepszą, bardziej jednolitą powierzchnię styku z nawierzchnią.

Kontrola naprężenia szkieletu opony

Dunlop Qualifier II wykorzystuje zaawansowany technologicznie system kontroli naprężenia szkieletu opony (CTCS), pozwalający naprężyć określone obszary opony do różnych stopni sztywności. Technologia ta umożliwia lepsze rozłożenie obciążenia i napięcia wzdłuż warstw osnowy, polepsza rozkład powierzchni styku i zwiększa stabilność krawędzi bieżnika.

Drobne cząstki sadzy

Aby zwiększyć przyczepność na śliskiej nawierzchni, zespół technologiczny Dunlop połączył nową, wysokodyspersyjną krzemionkę ze zoptymalizowanym procesem łączenia, w celu lepszej reakcji wiązania z polimerami. Ukryte głęboko w oponie drobne cząstki sadzy przyczyniają się do lepszej przyczepności, szybszego rozgrzewania się i większego zakresu temperatur roboczych. Nowy Qualifier II, korzystający z tych samych technologii co model Roadsmart, zawiera dwie mieszanki krzemionki zwiększające przyczepność: Silica A w środkowej części tylnej opony i Silica B w jej części barkowej. Dla motocyklisty oznacza to wyjątkową przyczepność podczas jazdy na prostych odcinkach oraz jeszcze większą, dającą pewność przyczepność pod kątem nachylenia od 35 do 55 stopni. To wszystko bez uszczerbku na stabilności i żywotności opony. W połączeniu z konstrukcją bezkońcowego opasania (JLB) tylnej opony daje to stabilność przy dużych prędkościach, amortyzację wstrząsów, zwiększa sztywność opony przy jednoczesnym zachowaniu kształtu rowków, dając motocyklistom jeszcze więcej pewności wtedy, kiedy tego potrzebują.

Opona Qualifier II jest dostępna od połowy marca br. w następujących rozmiarach:

130/70ZR16
120/60ZR17
120/70ZR17
160/60ZR17
170/60ZR17
180/55ZR17
190/50ZR17
190/55ZR17
200/50ZR17


Opona Sportmax Qualifier II Dunlopa to zaawansowana technologia na rynku Supersport, cechująca się:

•technologią MultiTread (MT), zaczerpniętą z cieszącej się uznaniem profesjonalnej opony wyścigowej D211GP, dającą wyjątkową przyczepność zarówno na odcinkach prostych, jak i na zakrętach,
•doskonałą przyczepnością na suchej i mokrej nawierzchni,
•systemem kontroli naprężenia szkieletu opony (CTCS) dla zwiększonej stabilności oraz powierzchni styku,
•drobnymi cząstkami sadzy dla wyjątkowej przyczepności, szybszego rozgrzewania się oraz większego zakresu temperatur roboczych,
•konstrukcją bezkońcowego opasania (JLB) tylnej opony dla stabilności przy dużych prędkościach oraz amortyzacji wstrząsów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2010-10-05 22:10:50 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
musiałeś całą specyfikacje wypisywać ze strony producenta ? nie mozna było podać linka ? A Twojej opinii nie widze ...

Ja mam bt-014. Na mokrym czuje się bezpiecznie, w winklach dobrze się prowadzi. Czy to deszcz, snieg, slonce, ani dupa ani przód mi nie ucieka :) Tylko jeden problem. Małe palonko i połowy opony nie było ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2010-10-06 21:41:25 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-02-14 19:59:18
Posty: 79
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer FZ 6 S
opinia uzytkownika-dobrze sie prowadzi,nie narzekam,sęk w tym że nie palę gumy-nie umiem postawić na koło........liczy sie jazda bezpieczna i długodystansowa,w terenie zróżnicowanym.Ale gdy do bialego smigam jest ok,byłem ostatnio w Sokołce-gdy był Rajd Katynski-jedna noc pożniej pojechalismy do Wilna.Byles gdzies tam? na ostatniej oponce przejechalem 18.5 km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2010-10-21 10:09:08 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
Twardy napisał(a):
a ostatniej oponce przejechalem 18.5 km


Mało :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2010-10-21 18:58:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Mr.Jack napisał(a):
Twardy napisał(a):
a ostatniej oponce przejechalem 18.5 km


Mało :P

Zalezy od opony, typowo turystyczna wytrzyma dluzej. Moj Pilot Power skonczyl sie po niecalych 15 tys i jak na ta opone to bardzooo duzooo ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2010-10-23 14:20:41 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
Nemmo napisał(a):
Mr.Jack napisał(a):
Twardy napisał(a):
a ostatniej oponce przejechalem 18.5 km


Mało :P

Zalezy od opony, typowo turystyczna wytrzyma dluzej. Moj Pilot Power skonczyl sie po niecalych 15 tys i jak na ta opone to bardzooo duzooo ;)


Nooo, ponad 810 razy więcej ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2010-10-23 15:25:07 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
u mnie się skończyła nowa po 5500 według kwitów :) ktoś się nadal przejmuje ?? :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2010-10-24 18:28:19 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-04-10 10:53:36
Posty: 452
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 1198
A ma ktoś jakieś doświadczenia z gumami Pirelli Angel? Co o nich sądzicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2010-10-24 23:04:36 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
Steinmetz napisał(a):
A ma ktoś jakieś doświadczenia z gumami Pirelli Angel? Co o nich sądzicie?

Słyszałem/czytałem same pozytywy o nich.

Jak moje Qualiffiery zakończą żywota to się skuszę na te pierllki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2010-10-26 00:33:23 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-04-10 10:53:36
Posty: 452
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 1198
lukimaster napisał(a):
Jak moje Qualiffiery zakończą żywota to się skuszę na te pierllki.

Ja właśnie się do nich przymierzam na przyszły sezon. Nie wiem jak się będą zachowywały. Się zobaczy 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2010-10-26 21:46:52 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
Też muszę zapodać jakąś oponkę na przód - i tak się zastanawiam, czy oponki tanieją w zimie? spodziewałbym się że tak, z tym że jeśli wszyscy wymieniają opony w zimie to może się okazać że jednak nie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2010-10-27 01:22:31 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-10-05 23:17:31
Posty: 35
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Ja mam dylemat miedzy Michelin Pilot Road 2 a Bridgestone Battlax BT023. Jezdze raczej turystycznie -szybka turystyka niz sportowo choc czasem sie zdarzy poszalec, o torowej jezdzie nie ma mowy bo tor za daleko. Obie opony w testach wypadaja podobnie, z ta roznica ze Michały sa dobre w deszczu kosztem szybszej zuzywalnosci. Mozecie mi cos doradzic, jezdzil ktos na BT023? A moze Diablo Strada bo widze ze kilka osob zalozylo te gumki- moze by sie wypowiedzialy jakie wrazenia po sezonie i czy szybko sie te oponki zuzywaja?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1942 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 130  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org