Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-08-09 10:45:51 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4659
Obecne moto: jamaha pw 50
zatyk napisał(a):
Aha no dobra nie wiedzialem, bo on nie byl dla mnie jakis mokry, ani wilgotny


Mój był jak kupiłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: filtr powietrza
PostNapisane: 2010-08-09 10:45:51 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2010-12-23 23:24:29 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-10-31 11:13:39
Posty: 165
Lokalizacja: szczytno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA YZF 600 R
koledzy kupiłem nowy filtr powietrza mam taki środek on jest koloru granatowego i strasznie lepki to ile tego nałożyć i co mnie najbardziej interesuje nałożyć ten preparat na tą strone koloru żółtego czy z drógej czy z obu nasączć


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-23 23:47:51 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1726
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: XT1200Z
adam 46 napisał(a):
Jesteś w błędzie.

To niestety ty jesteś w błędzie, sprawdź w manualu , producent zaleca olej do filtrów lub silnikowy właśnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: fitr powietrza
PostNapisane: 2011-01-22 17:16:21 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-12-01 21:09:36
Posty: 92
Lokalizacja: Wałcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: nokia
Obecne moto: KAWASAKI Z750S
witam mam pytanie odnośnie wyboru filtra powietrza do yzf 600r na allegro jest ich troche na wszystkich stronach wyglądają one tak samo tylko cena sie różni a więc jaki wziąść czy ten tańszy czy droższy??????? bo już niewiem w zasadzie filtr to filtr i czy cena tylko zależy od producenta????


Ostatnio edytowano 2011-01-22 18:39:40 przez pawelj86, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-22 21:18:56 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-02-05 22:23:06
Posty: 131
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat
Czy wy w ogóle czytacie regulamin forum, co chwilę ukazują się nowe tematy, które de facto już istnieją :evil:

viewtopic.php?f=28&t=163 pkt.3 :!:

ułatwię szukanie:
viewtopic.php?f=2&t=1280&hilit=filtr+powietrza


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-23 17:26:08 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-10-31 11:13:39
Posty: 165
Lokalizacja: szczytno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA YZF 600 R
ja tam wymieniam zawsze na HIFOLO i jest ok są KiN ale moim zdaniem taka cena to przesada za filtr powietrza pozdrawiam :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-23 18:08:55 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
ja tam wymieniam zawsze na HIFLO i jest ok są KiN ale moim zdaniem taka cena to przesada za filtr powietrza pozdrawiam
Według mnie nie jest to przesada, k&n jest wieczny, tylko wymaga częstej ingerencji w czyszczenie/nasączanie. Zresztą ja w każdym swoim moto mam k&n, wystarczyło lekko wzbogacić mieszankę, moto ma wreszcie czym odetchnać. Temat wałkowany kilka razy, zresztą jak ktoś kupuje moto na 5 - 10 tys km to się faktycznie nie opłaca, to jest długoterminowa inwestycja.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-11 14:32:09 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
wątek jest, więc się podepne do niego

mam s kocie jakiś tam filtr powietrza, tego typu co Hilfo (tylko te ramki białe są)
http://moto.allegro.pl/filtr-powietrza- ... 34947.html

z jednej strony to co widać na foto, z drugiej gąbka - no i pytanie, czy dobrze myśle że jest to filtr który można wyczyścić i namoczyć na nowo, czy jestem jednak w błędzie i potrzebuje nowego? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-12 11:10:21 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-02-18 20:05:05
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf 600 r Thundercat
jeżeli masz taki typ jak ten hilfo z aukcji to możesz go wymyć i nasączyć olejem do filtrów, albo kupić nowy jeżeli ten stary jest już w kiepskim stanie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-12 15:20:38 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
wolałem się upewnić przed wypraniem go, bo szkoda by było niszczyć, jeszcze jest w niezłym stanie :mrgreen: dzięki za pomoc :beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-26 20:16:40 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-06-20 09:02:25
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków=>Brzesko Okocim
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yzf 600R
Cześć. Powiecie mi z której strony pryska się filtr? z tej żółtej czy czarnej? i którą stroną do gaźników?

Dzięki za odpowiedz:P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-26 23:27:40 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-02-18 20:05:05
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf 600 r Thundercat
o ile dobrze pamiętam to filtr idzie czarną stroną do gaźników, a pryska się od góry tj. od żółtej strony.
Jeżeli się myle niech mnie ktoś poprawi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-27 10:28:19 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Paw3l3cz3k napisał(a):
z tej żółtej czy czarnej? i którą stroną do gaźników?


gąbką do trąbek. nawilżone powinno być i futerko i gąbka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-05 23:23:43 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-10-01 13:03:56
Posty: 12
Lokalizacja: Gubin, woj. Lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
Pozwolę sobie podpiąć się do tematu i dorzucić trzy grosze. Niecały miesiąc temu zamontowałem w swoim kocie filtr K&N. Muszę przyznać, że kot się "troszeczke" ożywił. Nie mam na myśli drastycznego przyrostu mocy i ściągania dupy z siodła przy odkręceniu manetki, ale w wyższym przedziale obrotów (kiedy dostaje dynamicznego doladowania) chętniej wkręca się na obroty. Nie jest to tylko moja subiektywna ocena, lecz także mechaniora, który robił jazdę testową. Jak odbierałem motur, to stwierdził, że jak na 600te to bardzo ładnie idzie. Dodam że równolegle były montowane świece irydowe NGK i oczywiście synchro gaźników.
Wydatek może i spory (260zl filtr), ale biorąc pod uwagę brak konieczności wymiany w przyszłości i owe "ożywienie" silnika myślę że się opłaca.
Acha.. Kota serwisuję w niemczech (akurat mam nie daleko) i mechanior ma w okolicy bardzo dobrą renomę, więc wykluczam klaskanie pod publikę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org