Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-01-01 21:26:46 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-03-03 00:02:34
Posty: 10
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Hejka.
Mam nadzieję,że mnie nie wyklniecie za to co chce zrobić,a mianowicie przeflancować mojemu kotowi kierę z fazera.Po kupieniu kota śmigałem głównie po mieście i na krótkich trasach poza(tak do 150 km) i było zajefajnie,ale latem wybrałem się z kumplami dalej od domu i okazało się,że pozycja za kierownicą nie jest zbyt wygodna.Pierwsze 200 km było OK,ale potem nawet postoje nie pomagały.Nie chcę zmieniać maszyny,bo kot jest wporzo.Widziałem kiedyś takiego na allegro,ale wtedy nie było jeszcze problemu.Miał inną (jak z Fazera) kierę i podwyższoną szybę.Urody mu to nie psuło.
Pytanie brzmi czy górna półka Faziego ma taki sam rozstaw otworów jak w kocie i czy nie zaszkodzi prowadzeniu motocykla.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiana kierownicy
PostNapisane: 2011-01-01 21:26:46 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-01-01 21:45:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Hej! Nie wiem jak jest z kotami, ale wiem że w Fazerze możliwe jest zamontowanie specjalnych nakładek podnoszących kierownicę. Gdzieś tutaj na forum o tym było, ale dokładnie Ci nie podpowiem. Pamiętam, że zestaw takich mocowań około 100zł. Jeśli by się sprawdziło to wyjdzie taniej, niż wymiana półki z kierownicą.
Jeśli info nieprzydatne to wybaczcie :) / Pozdrawiam

edit: http://moto.allegro.pl/uniwersalne-adap ... 85569.html
- Chodziło mi o coś takiego :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-01 21:56:19 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-03-03 00:02:34
Posty: 10
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
No niestety,nie do zastosowania w kocie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-02 11:41:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Troche sie dziwie twoim odczuciom bo kot ma pozycje za kiera ktora umozliwia nakrecanie setek km... no ale wiadomo kazdy lubi co innego. Zanim zaczniesz myslec o kierownicy zobacz czy masz dobrze ustawione sety. Zle ustawiona dzwignia sprzegla i hamulca potrafi zmeczyc rece. Poza tym sprawdz czy masz dobra pozycje i czy nie opierasz sie za bardzo na kierownicy (chociaz w trasie ten problem nie powinien wystepowac). Powinienes moc spokojnie hamowac tylko z prawa reka na kierownicy.

Pisze to dlatego bo kot ze zmieniona kiera wyglada tragicznie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-02 13:49:40 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
adbe napisał(a):
No niestety,nie do zastosowania w kocie.



a właśnie że do zastosowania sam mam takie dystanse (oczywiscie zdjete) ;) jak coś będę mógł potem podesłać foto :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-02 18:53:13 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
znalazłem niechcący stary temat, dokładnie to samo pytanie- wg niego odpowiedź brzmi: nie da się, FZS ma mniejszy rozstaw goleni. Pozostaje rzeźba albo tuningowa półka, podobno od 800zł wzwyż niestety


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-02 20:13:51 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-03-03 00:02:34
Posty: 10
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
może to kwestia wzrostu,mam 170 więc gigant nie jestem,no nie wiem pobawię się setami ale myślę że to nie to,chociaż faktycznie wiszę na kierownicy
a może trzeba popracować nad mięśniami :lol:
rzeźbić samemu nie będę bo bez profesjonalnych narzędzi za zwyczaj wychodzi kaszana,bez względu na to co się rzeźbiarzowi wydaje, o bezpieczeństwie przy takich konstrukcjach nie wspomnę

fizol będę wdzięczny za fotki,może mnie natchną :D ,jeśli nie to odpuszczam i pracuję nad sobą :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-02 20:39:49 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
adbe
tu masz racje, ale nie każdy tak uważa więc napisałem że można też rzeźbić ;) miałbym pomysł jak to zrobić, ale co by nie było to jednak będzie rzeźba... a sam też nie jestem zwolennikiem tego typu rozwiązań
A już poza tematem przerabiania: 1) mi się męczyła ręka od hamulca/gazu- wyeliminowałem to przestawiając kierownice, naprawdę pomogło :)
2) kot jest całkiem spory, także przyczyną może być tutaj Twój, jak sam zauważyłeś, nie gigantyczny wzrost. Tak się zastanawiam czy przypadkiem prosta kiera nie pogorszy sprawy? Bo wprawdzie ręce będziesz miał wyżej, ale coś mi się wydaje że jednocześnie dalej z przodu bo fabryczne clip-ony są całkiem mocno skierowane do tyłu...

przydałoby się nawet jakieś zdjęcie kota ze zwykłą kierą, zawsze to jakieś porównanie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-02 22:11:18 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-03-03 00:02:34
Posty: 10
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
to T-cat ma jakąś regulację kierownicy? :think: to może jednak coś da się przestawić bez większych kombinacji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-02 22:36:02 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
tzn przestawiając jak przestawiając- troszke źle się wyraziłem, sorry. Chodziło mi o to że obróciłem prawą tak żeby mieć inaczej ustawiony rollgaz i klamke od hamulca (na innej wysokości, czy tam pod innym kątem, jak zwał tak zwał), a na lewej tylko przestawiłem klamkę od sprzęgła

ale z tym też oczywiście możesz się pobawić na próbę ;) Ja zwróciłem na to uwagę po obejrzeniu jakiegoś odcinka "motocyklicznie"
chodzi o to że dłoń ułożona tak jak przy łapaniu i wciskaniu klamki tworzyła mniej-więcej linię prostą z całym przedramieniem. Sprawdzone- przy (nawet minimalnie) zgiętym cały czas nadgarstku faktycznie ręka męczy się dużo szybciej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-03 20:47:02 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-03-03 00:02:34
Posty: 10
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
byłem w garażu i przysiadłem na motorku,faktycznie może coś minimalnie pokręcę przy klamkach ale chyba już wiosną jak będą możliwe jazdy próbne :D ,poza tym nic nie będę kombinował,spaskudzę maszynę a nie o to chodzi

a przy okazji wszystkim czytającym Najleprzego w Nowym Roku !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-03 22:41:16 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
adbe napisał(a):
fizol będę wdzięczny za fotki,może mnie natchną :D ,jeśli nie to odpuszczam i pracuję nad sobą :D


jak tylko zajdę do garaży to podeśle fotki te dystanse podnoszą kiere o jakieś 2 cm jak dobrze pamiętam ;) wkładasz je pod clipony (kiera w kocie jest nasadzana od góry dlatego jest możliwość założenia dystansów)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-04 22:14:00 
Kolego zrób kotem 400km po trasie a znajdziesz swoją pozycję i nauczysz się trzymać kiere :wink:
Jeśli Ci niewygodnie - to tylko goldwing Cię czeka.
Kwestia wiszenia na nadgarstkach opiera się prawdopodobnie na fakcie że na trasie trzymasz prędkość poniżej 80km/h - powyżej 100 pęd powietrza sam Cie trzyma i odciąża ręce.
Więcej jazdy a mniej teorii :wink:


Góra
  
 
PostNapisane: 2011-01-05 20:57:44 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-03-03 00:02:34
Posty: 10
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
to chyba nie kwestia prędkości :D
po przemyśleniu sprawy i skalkulowaniu strat i zysków stwierdzam że dam sobie spokój
skoro nie ma gotowego patentu to nie będę kombinował (no chyba że dystanse :think: ) :wink:
dzięki za zainteresowanie i może do zobaczenia wiosną :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-05 22:49:12 
Patentem są tzw risery - wiercisz w półce górnej dwie dziury - spawasz do nich uchwyty na kiere i zakładasz rurę od fazera - zgranie średnic uchwytów i rury kierownicy jedynie musisz przypilnować.
Akcesoryjne połówki kierownicy tez się trafiają - będą miały wyżej pociągniete rury - czy to polepszy?? - nie znam się :D
Ostatecznie szukaj kierownic - połówek od innych moto pasujące średnicą lag do kota i przekładka i przymiarka.

Moim zdaniem więcej zabawy niż faktycznych korzyści - lecz jeśli czujesz taką potrzebę - pomogę jak mogę.
Ustaw dobrze klamki sprzęgła i hamulca, obejrzyj siedzenie - jeśli się zsuwasz - może mały garb przed bakiem załatwi sprawę u tapicera, możesz odrobinę wysunąć kierownice na lagach - jest trochę luzu.
Powodzenia :wink:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org