Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-01-15 17:29:21 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-17 08:40:42
Posty: 77
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Zrobiłem nowy wątek bo chciałem się ..niech będzie że pochwalić, chociaż po prostu interesują mnie wasze opinie i może jakieś rady które mógł bym wykorzystać,, eh krytykę też zniosę. Nie mówię że będę dodawał tu systematycznie zdjęcia wszystkich moich przeróbek i pomysłów ale niektóre na pewno się znajdą.. ogólnie to aż tak nie lubię się chwalić i wszystko będzie widać dopiero jak uda mi się wyjechać i będę sam zadowolony..
Wszystkie elementy, przeróbki których zdjęcia pokażę wykonane są przeze mnie osobiście
(p.s. Narobie roboty a okaże się na wiosnę że silnik jeb....ty to będzie śmiesznie. Coś mi tam cykało jak po kupnie wróciłem do domu ale zobaczymy)

Tłumik:
[ img ]
By da_ns at 2011-01-15
Trochę przypaliłem za bardzo końcówkę palnikiem (chciałem fioletową) ale to się spoleruje. Oczywiście w środek przyjdzie jeszcze wygłuszenie.
I tu mam pytanie korci mnie żeby zamontować go krzywo, tzn że będzie bardziej zbliżony końcówką do koła co wy na to?

Zacisk kierownicy:
[ img ]
By da_ns at 2011-01-15
Na tym zaciski można przykręcić sobie co tam chcemy.. GPS; Licznik rowerowy czy nawet telewizor B/W : ) wystarczy zrobić odpowiedni stelaż pod co tam chcemy z rozstawem śrub pasującym do zacisków.

Pomalowane osłony:
[ img ]
By da_ns at 2011-01-15

Malowane ranty:
[ img ]
By da_ns at 2011-01-15
Wiem że są naklejki i fajnie świecą w nocy ale ja wolę malowane

Krótsze "Kości" tylnego wahacza
[ img ]
By da_ns at 2011-01-15
Zobaczymy czy zda egzamin.. jak już gdzieś na forum pisałem w Fazerze jest lipa z tym podnoszeniem tyłu bo nie da rady za dużo przez łańcuch na wahaczu

Tylna lampa diodowa. Wpadłem na pomysł żeby zrobić kółko krzyżyk : ) a oto efekt:
[ img ]
By da_ns at 2011-01-23
[ img ]
By da_ns at 2011-01-23
Sorki że zdjęcia nie najlepsze ale to najlepsze foty z 9ciu które zrobiłem
Normalnie pali się tak jak widać obrys krzyżyka i kółka po wciśnięciu STOP-a dodatkowo zapalają się diody w środku i mocniej


Ostatnio edytowano 2011-01-23 13:12:58 przez da_ns, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-15 17:29:21 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2011-01-15 18:01:27 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-27 19:12:05
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 naked black matt
Puchę tłumika gdzieś kupiłeś, czy była robiona? Fajnie wyglądają te polerowane napisy na niej :)

Zacisk mi się nie podoba. Wygląda strasznie kanciasto i surowo. Ja bym go ładnie spolerował i pomalował. Sam się zastanawiam nad zaprojektowaniem zacisku który miałby wewnątrz pustą przestrzeń na iPhona, a z przodu okienko. Mogłaby być "pokrowcem" z możliwością uruchomienia nawigacji. Masz frezarkę czy dostęp?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-16 00:46:05 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-17 08:40:42
Posty: 77
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Zacisk będzie czarny jeszcze nie jest pomalowany puszkę i wszystko sam robiłem, praktycznie cały tłumik jest z płaskiej blachy nawet końcówki bo nie miałem rurki : ) Ale gratuluję jesteś chyba pierwszą osobą która nie pyta czy ta naklejka nie zejdzie : ) tak napis polerowany


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-16 01:01:26 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-27 19:12:05
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 naked black matt
da_ns napisał(a):
Zacisk będzie czarny jeszcze nie jest pomalowany puszkę i wszystko sam robiłem, praktycznie cały tłumik jest z płaskiej blachy nawet końcówki bo nie miałem rurki : )

Wow, ale puszka łumika nie wygląda jak płat blachy. Tzn. może i wygląda, ale jej grubość wskazywałby na pipe'a :D No chyba, że masz ciężki sprzęt... A masz dostęp do CNC? Bo szukam kogoś, kto by mi wyciął jeden projekt :)

da_ns napisał(a):
Ale gratuluję jesteś chyba pierwszą osobą która nie pyta czy ta naklejka nie zejdzie : ) tak napis polerowany

Kiedyś, dawno temu robiło się takie i pdoobne rzeczy w piątki na warsztatach :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-16 15:23:20 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
lutecki, jesteś z WIPu na PW? ;> Bo to wszystko brzmi znajomo bardzo. Nawet te warsztaty w piątki :D

(sry, za ot)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-16 15:30:13 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-27 19:12:05
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 naked black matt
desable napisał(a):
lutecki, jesteś z WIPu na PW? ;> Bo to wszystko brzmi znajomo bardzo. Nawet te warsztaty w piątki :D

Nie kolego, w Polsce nie kończyłem :) Ale doświadczenia podobne, jeśli nie te same :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-16 16:59:08 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
lutecki napisał(a):
desable napisał(a):
lutecki, jesteś z WIPu na PW? ;> Bo to wszystko brzmi znajomo bardzo. Nawet te warsztaty w piątki :D

Nie kolego, w Polsce nie kończyłem :) Ale doświadczenia podobne, jeśli nie te same :)


Czy "dog bones" w oryginale też są z aluminium ? Obliczałeś to abo w jakikolwiek sposób nad tym myślałeś ? Na tylnej osi razem z kierowcą jest ok 150kg, dog bones są na dźwigni w ok 1/4 długości wahacza czyli siła zrywająca to ok 600 kg gdy stoisz na światłach... ale może ktoś ma większe pojęcie bo ja jestem humanistą :D i sam się chętnie nauczę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-18 19:51:36 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-17 08:40:42
Posty: 77
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
a kto powiedział że to alu? Jeszcze nie oszalałem. To jest stal tylko nie była malowana do foto. Spokojnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-21 12:56:10 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-17 08:40:42
Posty: 77
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Gmole (no oczywiście jeszcze nie pomalowane) poza tym może jeszcze zrobię z tego klatkę ale nie chcę też za dużo żelastwa pchać na moto. Gmole zrobione z pręta (nie z rurki) z dwóch powodów 1- nie mam giętarki : ) 2- rurka musiała by mieć większy przekrój a tu mam fi16 i tak mi się podoba, poza tym moje założenie jest takie, że ma się poddać przy upadku a nawet wygiąć ale dzięki temu nie uszkodzić ramy a jednocześnie być na tyle wytrzymała żeby zabezpieczyć silnik (no ale przetestuję to się okaże : ) )
[ img ]
By da_ns at 2011-02-21

już po malowaniu:
[ img ]
By da_ns at 2011-02-22


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-23 20:57:50 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-02-05 22:23:06
Posty: 131
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat
efekt po malowaniu bardzo fajny, czarny mat rządzi :P

może mi się tylko wydaje. ale ten pręt chyb trochę za wysoko ustawiłeś na tym deklu, z tego co zaobserwowałem w moto po ślizgach to, że najpierw ściera się spód tego dekla, przetarcia idą od dołu w górę.
Ale obyś nie musiał tego sprawdzać ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-24 08:22:33 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-11 15:40:42
Posty: 198
Lokalizacja: Lubin (zDolnyŚląsk)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Transalp 600
marcelli ma rację :clap:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-24 09:33:36 
Odsuń ten pręt od dekla i daj do niżej - jak masz możliwość to połóż moto na dywanie czy wykładzinie i zobaczysz wtedy jak musi iść by zdał egzamin, jeśli nie dasz jakiegoś punktu podparcia wyżej - jakiegoś crashpada czy coś - to moto położone przy niewielkiej nawet prędkości od razu złamie Ci kierę i set kierowcy - bo na nich właśnie będzie się opierać, przy mocowaniu tłumika też bym się zastanowił nad jakimś crashpadem osłaniającym wydech w razie gleby - ale ja jestem przewrażliwiony :mrgreen:
Tłumiczek -na wypasie będzie :wink:
Z tym wzorkiem w lampie - to do pierwszej kontroli niestety :?

Kolego szacun za wykonanie - bo zrobić coś dobrze to trudna sztuka - a zrobić do tego jeszcze ładnie - to już profeska - powodzenia i czekamy na więcej :mrgreen:


Góra
  
 
PostNapisane: 2011-02-24 12:02:13 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
zacisk kiery/chyba to sie mostek nazywa/niezbyt mi sie podoba - zbyt masywny,a gmole za blisko silnika - nie maja miejsca na odksztalcenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-27 14:45:21 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-17 08:40:42
Posty: 77
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Gmole sprawdziłem przykładając płytę OSB z boku : ) może tak wygląda że za blisko ale będzie dobrze, w rzeczywistości są na tyle wysunięte że przy upadku są pierwszym elementem który dotknie gleby. jedynym miejscem gdzie jest blisko silnika to właśnie dekiel sprzęgła ale on tak bardzo wystaje, nawet jak oprze się na deklu to myślę że nic się nie stanie, przy upadku naprawdę trzeba mocno szlifować żeby zedrzeć dekiel na wylot a jak będzie dodatkowo chronił go pręt to powinno być git. Prawda jest taka że wyjdzie w praniu. Wiadomo że to przy mniej groźnych sytuacjach ma chronić a nie przy 200km/h, ma chronić głównie silnik, ale wg mnie i tak ochroni o wiele więcej niż crashpad. Co do lampy robiłem już podobnie w poprzednim moto i na przeglądnie nie było problemu Widzicie to są fotki i nie oddają zbyt dokładnie rzeczywistości (szczególnie jak się fotografuje lampę) w realu jest ona bardzo ładnie widoczna i świeci się cała a nie tylko punkty. Co wam się ten zacisk nie podoba : ) heh nie no żartuję może i macie rację, ale mi odpowiada, już jest czarny a czarny podobno wyszczypla : )

Tłumik już złożony i założony, chodzi fajnie ale mam małe obawy może je rozwiejecie. odpaliłem go w domu i chciałem sobie strzelić no i jest lipa bo się nie dało... Czy to przez ten nieszczęsny EXUP?

aha kiery już i tak nic nie uratuje bo jest poszerzona i zadarta do góry więc przy upadku trzeba by było szukać nowej : )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-27 16:23:43 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-19 01:24:09
Posty: 189
Lokalizacja: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 WSK 125
da_ns - kolego to nie olejak Suki ze strzela z komina na zawołanie ;p
a potem zawory powypalane. Nie kazde moto strzeli z komina, bo prawidłowo nie powinno tego robić, jak masz za dużą mieszankę ustawioną to czasami strzeli ale i tak nie każdemu, coś mi się wydaje ze zostało Ci to po bandicie ?? bo one na ogół kazdy jeden zionie :D Tu był jeden kolega z F3 na forum naszym co ktoś używał jako zapalniczki na zlocie i skończyło się tym ze gniazda spaliło. Także nie poleca, a co do Exupu to R1 widziałem ze strzelały wiec jak chcesz uslinie do tego dojśc to moze się da ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org